Neppe Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 (endret) Sorry, men klarer dere å holde det uklissete? Når vi vet yndlingsstillingen deres, vet vi for mye. 8733791[/snapback] Vi har nemlig oppgradert til position 3.0. Så det vet du så aldeles ikke. Og om du tenker på det fantastisk fine bildet Julie tegna, eller at Julie er mann. Det har forrandra seg. Og det med at Julie ikke er mann var utforsking av det sorte hull. Eller no sånt. Æsj Og ikke ta det så seriøst, vær så snill. Endret 29. mai 2007 av Neppe Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Sukk. Og jeg som et sekund innbilte meg at denne tråden er for lykkelige personer også Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Jeg er forelska, det er fint 8733246[/snapback] Jeg vet hvem den heldige er 8733263[/snapback] Sorry, men klarer dere å holde det uklissete? Når vi vet yndlingsstillingen deres, vet vi for mye. 8733791[/snapback] Helt enig! Jeg ser ikke poenget med å kommunisere på offentlig her på forumet når man er kjærester. Kan dere ikke bare ringe hverandre og ta det på telefon? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Helt enig! Jeg ser ikke poenget med å kommunisere på offentlig her på forumet når man er kjærester. Kan dere ikke bare ringe hverandre og ta det på telefon? 8733858[/snapback] Kan ikke bare du legge alle her på forumet å snakke med dem privat. Jeg tar meg ikke selv så høytidelig at det skader, ikke Julie heller. Så hvorfor ikke gjøre det til en liten spøk. Istedet for å sitte her å være grå og kjedelig. Mange andre deler samme ting, eneste forskjellen er at vi er to om det. Og at kjæresten min og Julie sin vet om hva vi skriver om hverandre osv. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Hva er poenget med en kjærlighetstråd man bare uttrykker depresjoner i? Jeg syns den kan være for begge deler! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 8730038[/snapback] Virker ikke som om du greier å godta at noen liker og aksepterer deg som du er. Men igjen, hva vet vel jeg? Kanskje du liker jenter som behandler deg som dritt. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 (endret) Hva er poenget med en kjærlighetstråd man bare uttrykker depresjoner i? Jeg syns den kan være for begge deler! 8733881[/snapback] Jeg hater deg. Bithc. Eller noe sånt. Sex og samliv er mer et sirkus en seriøsitet. Endret 29. mai 2007 av Neppe Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Sex og samliv er mer et sirkus en seriøsitet.8733947[/snapback] Gotta love it. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Sorry, men noe folk her bare FOR bitre når de ikke kan glede seg over at to personer har funnet hverandre. Synes det er fint at det glimter innom lykkelige par her i blant. Dette er faktisk kjærlighetstråden, og ikke deppetråden. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Takk Kine Det syns jeg var hyggelig å høre. Syns det er litt dumt at det skal føles feil å være glad i kjærlighetstråden. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Syntes det er koselig å lese solskinnshistorier selv jeg. Når det blir mye "oh noes, slutt med dama"-innlegg er det alltid positivt når noen drar til med noe bra. Da mister ikke resten helt håpet på kjærligheten Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Takk Kine Det syns jeg var hyggelig å høre. Syns det er litt dumt at det skal føles feil å være glad i kjærlighetstråden. 8734179[/snapback] Godt poeng. Tror det folk mener er at kjærlighetstråden ikke skal brukes til "spam" mellom to som er glad i hverandre, at det ikke er noe innhold i postene mellom dere to, noe som enkelt kan taes på msn/telefon. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 (endret) Tror det folk mener er at kjærlighetstråden ikke skal brukes til "spam" mellom to som er glad i hverandre, at det ikke er noe innhold i postene mellom dere to, noe som enkelt kan taes på msn/telefon. 8734220[/snapback] Og hva har vi sagt nå da? Jeg vil heller sitte her å si jeg bryr meg, istedet for å komme hit å syte om det skulle bli slutt. Endret 29. mai 2007 av Neppe Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Jeg kan jo godt skrive litt mer utfyllende, det er intet problem. Noen ganger får jeg bare sånn happy følelse over meg, så må jeg bare smile og sende en teit melding til Marius Det kjennes bra. Nå er det faktisk mindre enn en mnd til jeg flytter! Jeg skal siste turen før flyttingen på torsdag, og på fredag skal vi på Ikea og kjøpe møbler. Blir fint å føle at det er mitt sted å bo også Ellers skal det nevnes at det er en spesiell og fin følelse når man vet man elsker noen. Det kan ikke beskrives, men det anbefales sterkt Unner alle å finne følelsen sammen med en annen. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Tror det folk mener er at kjærlighetstråden ikke skal brukes til "spam" mellom to som er glad i hverandre, at det ikke er noe innhold i postene mellom dere to, noe som enkelt kan taes på msn/telefon. 8734220[/snapback] Og hva har vi sagt nå da? 8734239[/snapback] Ikke noe spesifikt, men det har forekommet en del ganger. Ja jeg vet dere er stormende forelsket og alt det der, men det er nok mange andre enn dere som er det. (selv de som er "HW-par".) Men igjen blir det da et spørsmål om hva som skal kunne taes med i den store kjærlighetstråden, som igjen ikke er opp til meg, men moderator. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Mener du virkelig at det skal rapporteres for korte setninger som "Jeg er forelska" ? At vi velger å poste i kjærlighetstråden men ikke andre "Hw-par" er jo vårt valg. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Mener du virkelig at det skal rapporteres for korte setninger som "Jeg er forelska" ? At vi velger å poste i kjærlighetstråden men ikke andre "Hw-par" er jo vårt valg. 8734292[/snapback] Det har jeg ikke sagt, les inlegget mitt igjen, det eneste jeg har sagt er at de postene har lite substans, ikke noe annet. Jeg har heller ikke sagt at det er en "uting". I don't mind... Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 8730038[/snapback] Virker ikke som om du greier å godta at noen liker og aksepterer deg som du er. Men igjen, hva vet vel jeg? Kanskje du liker jenter som behandler deg som dritt. 8733889[/snapback] Jeg tror du har rett. Det er kjipt. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 8730038[/snapback] Virker ikke som om du greier å godta at noen liker og aksepterer deg som du er. Men igjen, hva vet vel jeg? Kanskje du liker jenter som behandler deg som dritt. 8733889[/snapback] Jeg tror du har rett. Det er kjipt. 8734470[/snapback] Det er også mange jenter som liker at gutter behandler de som dritt, så da må det jo være gutter som liker det samme - ubevisst eller bevisst. Jeg for min del har fått 4-5 bud fra forskjellige veninner, sånn forhold tilbud og har vel mer eller mindre funnet ut at man ikke trenger å ta det beste for øyeblikket og prøve, men heller prøve å finne ut om man virkelig liker jenta. - å det fungerer veldig greit! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Det er også mange jenter som liker at gutter behandler de som dritt, så da må det jo være gutter som liker det samme - ubevisst eller bevisst.8734514[/snapback] Vi liker det ikke. Men når det er følelser inni bildet tar vi til takke med det vi kan få. Synd, men så jævlig sant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg