Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v.2 (ingen spam og ot)

Anbefalte innlegg

Du er ikke alene om det. Hender noen ganger at man skifter personlighet når omstendighetene endrer seg, dvs man forventer åssen forholdet skal bli før man blir sammen, mens etterpå så blir alt forandret.

Det skjedde med meg da jeg ble kjent med eksen. Tenkte at hvis vi ble sammen, skulle jeg ta godt vare på ho og være den beste kjæresten. Så ble vi sammen og klarte meg bra i 9 måneder. Etter det begynte det. Såret henne ofte og kranglet over den minste ting. Sa feil ting til feil tid, og 4 måneder etterpå hadde jeg sørget for å miste den beste jenta som hadde skjedd meg, for alltid. Er nå over et år siden, og kommet helt over det, men som du sier, jævlig frustrerende å tenke på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, det sier jeg også. Men foreldre godtar vel i de fleste tilfeller hvordan fyren til dattra dems oppfører seg. Bare de blir kjent med han. Men hvis du sitter der, helt synki ned i sofaen dems med beina på bordet og arma bak hodet og banner og står i.

8730001[/snapback]

Visse ting gjør du ikke i fremmede sitt hus, det er etisk. Uansett om det er hjemme til svigermor, eller til foreldrene av en god venn.

Rådene dine kan minne meg om råd fra en 15 åring uten mye erfaring, de virker meningsløs for en person av voksent kalibre (Ikke nødvendigvis alder) og erfaring fra "lengre"(Nei, 3 måneder er ikke lenge) forhold. Jeg mener det er veldig feil å ta ting så generelt ut av en tenkt situasjon. Man kan ikke gi fasit svar på det. Det irriterer meg litt med rådene du kommer med. De er så konkrete, du sier til og med hva man burde gjøre. Men alle er ikke lik generell, det gjelder "offeret", kjæresten og svigerforeldre.

Om du virkelig måtte bevise noe for hver og en, så hadde de fleste gått på veggen. Man bør og skal akseptere at ting er som de er og at det har gått som det har gått.

Man kan ikke bestemme hvem man skal bli glad i, men det er som regel en grunn. Om en mor ikke stoler nok på datteren eller sønnen sin nok til å akseptere den grunnen, så har mor/datter, mor/sønn ett tillitsproblem.

Jeg må bare lure, er du gammal ? Og har du erfaringer fra lengre forhold ?

Lenke til kommentar

Fødselsnummer: 060385.

MItt lengste forhold: 2 år

Favorittmat: Biff i fløtesaus

Erfaring og kunnskap: Erlik Null = 0

Hvis det ikke er nødvendig og si ting som er åpenbare, hvorfor spør folk om helt åpenbare ting da?

Endret av Twingy
Lenke til kommentar

For å bryte litt inn i diskusjonen....

Det har seg slik at jeg har holdt på med en jente en lite stund nå....

Vi har møttes på fest 2 ganger, og jeg tokk henne med ut på Kino nå nylig, vi ble sittende og holde litt hender under kinoen... (detter var på lørdag)

Vi dro så senere hjem til meg, hvor jeg ordnet med noe mat, og vi så litt på tv, hun ble liggende i armkrokken min nesten hele kvelden, før jeg kjørte henne hjem litt ut på kvelden....

Vi sende meldinger hele Søndagen etter og vi pratet om alt mulig....

Hun dro til en fyr på Søndag kveld, tror de har kjent hverandre lenge, og jeg vet hun har vondt i ryggen så hun sover nesten ikke, jeg fikk i hvertfall vite at hun dro hjem rundt 7 på morgenen, og jeg vet ikke helt, men det gjorde meg fryktelig sjalu, jeg har begynnt å få følelser for henne og jeg blir så veldig usikker...

Jeg tror hun kanskje har mange gutte venner, jeg er ikke sikker... vet hun har i hvertfall 2 el 3 som jeg vet om....

Hun er veldig for å finne på ting, men jeg synes jeg gir og gir, men jeg får ikke så mye initsiativ tilbake...

Vi pratet litt på Mandag, men hun skulle lese til eksamen så det tokk lang til mellom meldingene....

Hun har nylig slått opp med kjæresten så jeg har ikke lyst til å presse henne....

Men når vi er sammen, så holder vi litt hender, og hun er veldig til og holde rundt meg, i hvertfall de siste gangene vi har møttes så er hun veldig til å holde meg inntil seg og legge hode inntil brystkassa....

Hver gang jeg spøker med henne, så setter hun neglene i meg eller kiler meg....

Jeg er veldig usikker på om hun leker med følelsene mine eller om hun er inntressert...

Derfor har jeg stengt følelsene mine inn, så jeg bruker mye energi for å ikke la dem vokse....

Er det mulig at hun er inntressert, eller vil hun kanskje bare ha meg som venn, siden hun har endel gutte venner, jeg vet ikke om hun er slik med andre....??

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre så jeg håper noen kan komme med noen råd..?

En ting som også er litt uvannt, er at alle som har vært innteressert i meg før, pleier å sende endel meldinger, men hun er, sender så og si ikke noen meldinger... jeg sender mye først... men jeg vet ikke om det kommer av at hun har mye med eksamen å gjøre... hun er privatist så hun leser utrolig mye...

For at det ikke skal virke som jeg har sendt masse meldinger først, så kan jeg si at vi bare har sendt noen dager....

Endret av heartbreak
Lenke til kommentar
Hva er galt med meg? Hvorfor kan jeg ikke bare være normal?

De siste tre årene har vært en latterlig historie av dårlige og korte forhold. Jeg har hele tiden lurt på hva faen som gjør at jeg ikke klarer å slå meg ned med noen, og jeg tror jeg har skjønt det nå. Jeg elsker å hate meg selv. Jeg vil ha det jeg ikke kan få. Det er et rent helvete når man vil ha et rolig og stabilt forhold. For å klare meg i et forhold må jeg ha det elendig, ser det ut til.

Har hatt mange fantastiske jenter som har vært herlige, men de har gjort meg fornøyd, og det ser jeg ikke ut til å takle. Jeg må ha en jente som er min, men som aldri gir meg følelsen av at hun er min, slik at jeg må fortsette å kjempe for å få henne.

Jævlig forvirrende og frustrerende.

8730038[/snapback]

er akkuratt i samme situasjon. som du seier at en vil det en ikkje kan få. første mnd eller 2 i forholdet er bra, men så går det nedover, og dama er fortsatt like forelska i deg og alt det der. men ting mister spenninga fordi du veit at du har ho uansett. nesten stygt sagt, men en begynner å føle at en må finne seg noke bedre.

.

trur vi kanskje trenger noke uforutsigbart, noken som overrasker deg.

Endret av Solefald
Lenke til kommentar

Heartbreak: Bare vent. du må gi ho litt tid. Du har ho nok på kroken ;)

Fortsett som du gjør, men kanskje gradvis øke kroppskontakt osv, og ellers det du hittil har gjort. Jenter som nettopp har vært sammen med noen blir sjelden sammen med andre så kort tid etterpå.

Og hvor ofte ho sender deg SMS har ikke en dritt å si.

You are the man og ho er tiltrukket av deg! Hvorfor ellers søker ho etter så mye kroppskontakt. Kan jo være fordi ho savner nærheten. Det er vanskelig å si.

EDIT: Prøv å finn ut om ho gjør sånt mot andre gutter også. Hvis ho gjør det så "er ho bare sånn". Eller så er ho på flørter'n eller no :p

Endret av Twingy
Lenke til kommentar

Ja,det var jo dette ned spenning da. Skjønner hva dere mener. Selv er jeg veldig forvirret over mine egene følelser. Vil ha et forhold,men samtidig vil jeg ikke ha det. Finner en jeg liker og plutselig får jeg helt kalde føtter. Slik har det gjentatt seg.

Uansett er jeg virkelig lei av exen min. Blir bare verre og verre,så jeg bestemte meg for å kutte kontakten. Det er kanskje også en av grunnene til at jeg er skeptisk.

Lenke til kommentar

takk Twingy...

Vet ikke om hun savner kroppskontakt, men jeg prøver i hvertfall å få henne til å komme til meg når det gjelder kroppskontakt, og ikke andre veien, hun er mer den som søker kroppskontakt ikke jeg...

Hun vil ha meg til å masere henne tit og ofte...

Har ikke lagt merke til at hun har holdt på slik med andre, jeg kjenner noen få av vennene hennes, og hun virker ikke som typen som bare er ute etter å flørte med alle....

jeg pleier å tøyse litt med henne og, da setter hun enten neglene i meg eller så tar hun på meg, noen ganger så kiler hun meg, fordi jeg er så kilen, og etter på gjerne tar hun meg inntil seg for enda mer kos...

Lenge siden jeg har hatt noen som skal kose så mye som hun gjør...

Får se hvordan det går, har ikke sendt henne noen melding i dag, så jeg skal la det gå noen dager, vet hun har mye å gjøre, så jeg har ikke lyst til å press på henne....

Hun er en jente som er litt vansklig å lese, så jeg vet ikke helt hvor jeg har henne...

Lenke til kommentar
Hørtes utrolig kos ut spør du meg. Ingenting er som å være småforelske og kile hverandre, tulle samme og kose.

8732833[/snapback]

Veldig koz. Han lever i en følelse av uvitenhet og selvpening. "Hun overnattet, hva kan ha skjedd *tenke tenke*", hvem har ikke vært der før? Det er ett helvete. Du klager over Twingy, men er like bastant som Twingy :p

Heartbreak; Ikke basser, eller trekk noen konklusjon på / av det jeg sier. Jeg suger i kjærligheten.

Lenke til kommentar
Veldig koz. Han lever i en følelse av uvitenhet og selvpening. "Hun overnattet, hva kan ha skjedd *tenke tenke*", hvem har ikke vært der før? Det er ett helvete. Du klager over Twingy, men er like bastant som Twingy

8732868[/snapback]

Bare fordi JEG syntes det hørtes kos ut og mener at det er fint å være nyforelsk? Kan ikke se noe bastant i det i det hele tatt.

Jeg synes det ser ut som han har det fint med jenta. Om hun er som han sier, og de gjør som han sier, så finner JEG ingen grunn til at det ikke skulle gå deres vei. Jeg mener ikke at JEG har rett. Men utifra måten JEG tolker denne spesielle situasjon, UTEN å trekke inn generelle situasjoner. Så synes JEG han har noe fint fremfor seg. Om DU er uenig i det, så er vel det greit.

Lenke til kommentar
Jeg synes det ser ut som han har det fint med jenta. Om hun er som han sier, og de gjør som han sier, så finner JEG ingen grunn til at det ikke skulle gå deres vei. Jeg mener ikke at JEG har rett. Men utifra måten JEG tolker denne spesielle situasjon, UTEN å trekke inn generelle situasjoner. Så synes JEG han har noe fint fremfor seg. Om DU er uenig i det, så er vel det greit.

8732909[/snapback]

Slik som jeg tolket ditt innlegg, virket det som at du rosemalte situasjonen.

Lenke til kommentar
Slik som jeg tolket ditt innlegg, virket det som at du rosemalte situasjonen.

8732977[/snapback]

Hva handler denne tråden om da?

"Dama mi gjorde det slutt med meg, jeg var utro 8 ganger og en gang med moren hennes. Hva skal jeg gjøre"

Svar:

"Ta det med ro. Bare fiks litt på håret ditt og skift bukse i ny og ned så kommer hun snart tilbake. Det er ikke noe å stresse for"

At han er usikker følger vel med. Men han har det jo veldig fint med jenta fordet? Hva er galt i å nyte at man koser seg med en jente? Ingenting, nemlig.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar
Hva handler denne tråden om da?

"Dama mi gjorde det slutt med meg, jeg var utro 8 ganger og en gang med moren hennes. Hva skal jeg gjøre"

Svar:

"Ta det med ro. Bare fiks litt på håret ditt og skift bukse i ny og ned så kommer hun snart tilbake. Det er ikke noe å stresse for"

8732995[/snapback]

Du er faen meg "on fire" i dag!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...