Neppe Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Ellers Ladern, så er det fullt lovlig å si i rett sammenheng "Jeg liker deg veldig godt, jeg! 7540260[/snapback] Å det enkle er ofte det beste. Men noen er ikke så flink til å uttrykke seg muntlig. Lenke til kommentar
asoris Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 (endret) ..... så tar du henne forsiktig i hånden. Enten beholder hun din, eller så trekker hun sin til seg. Endret 20. desember 2006 av asoris Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 (endret) ..... å ta henne forsiktig i hånden. Enten beholder hun din, eller så trekker hun sin til seg. 7540276[/snapback] Neeh? Jeg ville ikke stolt på dette. Går vel fint an å leie kjerringer uten at det skal bety at du er interessert i de. Jeg stemmer for at du bare sier det til hun i en passende sammenheng. Endret 20. desember 2006 av Arbakadarba Lenke til kommentar
asoris Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Henviser til Neppes kommentar: Noen er ikke så flinke til å uttrykke seg "muntlig". Svarte ut fra det... Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Jeg forstår meg virkelig ikke på jenter... Ting går alltid til helvete, og folk sier det er min skyld, men jeg forstår egentlig ikke helt hva jeg gjør når jeg en dag sitter der og snakker med jenta, og ler, og vi deler headset og interesser og musikksmak og filmsmak og alt, og neste dag vil hu ikke vite av meg. Eller hva jeg har gjort når jenta vil snakke med meg om alt mulig og jeg gladelig gjør det, og når jeg én dag er for trett (pga. alt for lite søvn, noe hun vet godt) til å snakke, så går det ikke. Jeg er ikke den hu trudde jeg var, og hu vil ikke snakke mer med meg. Jenter er kompliserte 7525953[/snapback] Dette blir bare synsing, men det jeg tror hender er at du går for fort frem. Dette, pluss at jenten(e) kanskje ser mer på deg som en venn de kan snakke om felles film/musikkinteresser med. Hvis du plutselig utbasunerer dikt til dem, så er det ikke gitt at det blir så veldig positivt mottatt. Spesielt ikke dersom jenten i utgangspunktet kun ser på deg som en venn. Jeg mener å ha lest at jentene du henger med er litt yngre enn deg selv? 16-17 år? Jeg anbefaler å prøve seg på eldre jenter, selv om det jo er enkelt for meg å sitte her og anbefale i hytt og vær. Prøv å glemme luremusene ("horene") i onlinespill og på MSN, og heller finne en skikkelig jente, for å sette det litt på spissen. En annen ting er at småripsene sikkert synes du er tøff som er våken hele natten og drikker vin, en mystisk bad guy, men blir skuffet når de innser at du egentlig er en snill og grei (forvirret? ) fyr som bare er ute etter intimitet. Jaja.. Det er hvertfall hva jeg umiddelbart tror. Antakeligvis tror jeg feil. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 kjipt når en tryner i vennefellen. been there, done it Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Nei, det er ikke like lett for alle å si ting rett ut, det kan være veldig vanskelig. Men det betyr jo ikke at det er farlig å f. eks fortelle henne at du liker henne.. hun kan jo sette pris på det selv om hun ikke klarer å si det selv. Men som Neppe sa, i de fleste tilfeller så er det mulig å merke om interessen er gjensidig. Og om en er usikker, så får en bare bite tenna sammen og hoppe i det. Heller det enn å gå rundt og være usikker og nervøs Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Og om en er usikker, så får en bare bite tenna sammen og hoppe i det. Heller det enn å gå rundt og være usikker og nervøs 7540942[/snapback] Word. Få klarhet selv om svaret er enten bra eller ikke gjør ting mye enklere å takle Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Uff og uff og atter uff Jeg dreit enda mer på draget igår kveld. jeg hadde akkurat sett Uro, da ble jeg i litt sånn krangle humør :/ Jeg tok fra mobilen og sendte en melding til den søte , hygglige kanskje luremus jenta jeg prøver meg på ; "Natta da =) Jeg må jo si det, for du gjør jo det ikke Hadde vært mye lettere om du bare hadde sagt at du ikke vil ha noe med meg å gjøre.. Pining er ikke bedre. " Svar : Ja, God Natt =) Jammen jeg vet ikke jo.. Sov godt og drøm søtt.. Så skrev jeg enda en melding ; Bare glem det jeg spørte om, Jeg som var tett " Også noe annet greier for å skifte samtale emne.. Svar : Du var ikke tett. Svart Jeg ikke ? =/ - - - - - - - - Altså, hun gir tegn til å like meg, men samtidig gir hun blanda tegn, at hun ikke viser stort intresse for meg osv. Er nok bare jeg som er paranoid... Noen som tolker ? =/ Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Noen liker å spille litt hard to get. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Noen liker å spille litt hard to get. 7541845[/snapback] noen er hard to get Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Problemet er at jeg har hatt samleie med henne .. Hun har gjennomgått et voldlig forhold for 6mnd - 15mnd siden..' Samleie ble gjennomført i fylla thought Lenke til kommentar
musLink Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Tørrlagt alkis står det. Si meg, prakk du? (Samleie gjennomført i fylla) Tyde jenter. Fanken ikke lett. Kan ? = / bety - "spørs om jeg kanskje er skjev?" Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Noen liker å spille litt hard to get. 7541845[/snapback] noen er hard to get 7541896[/snapback] Det er sånne som tror de er bedre en alle andre og er ikke noe å samle på uansett. Lenke til kommentar
toth Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Problemet er at jeg har hatt samleie med henne .. Hun har gjennomgått et voldlig forhold for 6mnd - 15mnd siden..' Samleie ble gjennomført i fylla thought 7542041[/snapback] Ja, jeg er en flisespikker, og da må jeg si fra når jeg ser du har gjort samme feilen flere ganger. "thought" betyr "tanke", "though" er ordet du leter etter.. Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Høres ikke ut som noe gifteemne. Glem henne og bedre lykke neste gang! Det virker jo som om det er umulig å ha et normalt forhold når en er tenåring. Jeg vet hvertfall ikke, for første gang jeg fikk kjæreste var da jeg var 24.. Sulteforet kaller man sånt. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Noen liker å spille litt hard to get. 7541845[/snapback] noen er hard to get 7541896[/snapback] Det er sånne som tror de er bedre en alle andre og er ikke noe å samle på uansett. 7542178[/snapback] Fakk, jeg er hard to get, og tror faktisk jeg er bedre enn alle andre...utrolig on point. Syns forresten ikke at du, FirstPrice, gjorde noe som kan minske sjangsene dine. Bare fortsett du, så har du hun nok snart. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Fakk, jeg er hard to get, og tror faktisk jeg er bedre enn alle andre...utrolig on point. 7542228[/snapback] Det er bra å ha trua på seg selv. Jeg trodde jeg var sånn som brukte lang tid på å forelske meg. Osv bla bla bla. Helt til det kom en jente å sjarmerte meg i bøtta. Aldri si aldri. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Problemet er at jeg har hatt samleie med henne .. Hun har gjennomgått et voldlig forhold for 6mnd - 15mnd siden..' Samleie ble gjennomført i fylla thought 7542041[/snapback] "thought" betyr "tanke", "though" er ordet du leter etter.. 7542181[/snapback] Tusen takk , jeg skal ikke gjøre feilen flere ganger. Arkadabra eller noe ; Jepp, jeg kommer til å fortsette ! Jeg tror hun er veldig rasjonell ( riktig skrevet og betydningen ? ) og Jordnær. Hun flyr heller sammens med gutter enn jenter , fordi gutter er ikke så kompliserte. Det passer bra, for jeg flyr sammens med jenter , går Helse & Sosial, så er liksom nødt til det, men ellers har jeg jo bare gutte venner liksom.. Men men , får holde ut , selvom jeg ikke er noe tålmodig.. Takk Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Jeg trodde jeg var sånn som brukte lang tid på å forelske meg. Osv bla bla bla. Helt til det kom en jente å sjarmerte meg i bøtta. Aldri si aldri. 7542238[/snapback] Hehe, det gikk jo som en kniv varmt smør Syns det var så søtt da du sa det den første gangen eller noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg