Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v.2 (ingen spam og ot)


Anbefalte innlegg

Kjærlighetsbrev: Funka dårlig.

Vanlig brev: Funka dårlig.

Ode til jenta: Funka dårlig.

Random lovesong: Funka dårlig.

Dikt: Funka heller dårlig.

 

 

Funker dårlig å være romlemantisk når det ikke biter på noen av jentene, for "alle" her vil ha drittsekker med store tisser, harry oppførsel og bedriten væremåte og musikksmak.

8719721[/snapback]

 

Bare sånn for å ha sagt det en gang for alle, det at det kun er det indre som teller er simpelthen sludder og pølsevev i alle mulige sammenhenger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du må vise deg fram for foreldra hennes først. Du og jenta må gjøre ting sammen med foreldre for å få en "godkjennelse" på en måte.

 

Vis at du er en ordentlig, selvstendig og ansvarsfull person.

8726411[/snapback]

Noen ganger må jeg le av rådene dine. Ikke at de er så dårlige. Det er bare litt latterlig uansett.

8726478[/snapback]

 

Jeg er egentlig litt enig med Twingy. hvis foreldrene kun ser på deg som en slesk jævel som kun er ute etter å pule datteren deres kan du se langt etter å få henne med på hyttetur.

Lenke til kommentar
Second that. Om jeg hadde en datter, ville jeg foretrukket at en ansvarsfull ung mann med planer for fremtiden tok henne med ut fremfor en slask som røykte og hadde piercing, og som ikke hadde karaktergrunnlag i det hele tatt.

8727085[/snapback]

hva med en slask som røykte og hadde piercing, og som ikke hadde karaktergrunnlag i det hele tatt. og forgudet din datter, var hyggeli, snill å kjekk, mens samtidi hadde en piercing og røykte og synst skole var noe tull?

Lenke til kommentar
Han har vel sett på "Parents choice" på MTV eller hva faen den overscripta driten heter.

8726968[/snapback]

 

Ja, jeg ser på det hver eneste dag så ofte jeg kan, og så ronker jeg så sinnsykt hardt til det. Skriver t.o.m ned notater og tar bilde av TV skjermen med mobilen min og tar opp programmet på DVD. Har ALLE episodene sålangt, bortsett fra nr 3.

 

... Ikke for å være useriøs og offtopic azza

 

Nok med det.

 

Mine tips er latterlige men bra? :hmm:

- Det kan jeg leve med. Men folk spør, jeg svarer. De spør kanskje ikke akkuratt meg. Men da har de hvertfall fått mine tips, så da er det bare å velge eller å la vær. Jeg biter deg ikke hvis du driter i hva jeg forteller.

 

Det er vell noe alle vet om, det jeg fortalte da. Det var jo allid et problem med foreldre når jeg var mindre når det gjaldt jenter som skulle sove over osv og omvendt.

Lenke til kommentar

Nettopp. Man får et svar, om svaret er godt nok eller ei er ikke opp til andre enn personen som spør om spørsmålet som skal vurdere. Det er et forum for alle, der ingen er bedre enn andre, slutt og syt, selvom jeg selv mener at mange av rådene er teit og fungerer bare hos deg selv, da situasjonene er forskjellige hos alle.

Lenke til kommentar

Foreldre spiller absolutt en rolle! Jeg prøver faktisk å få hilst på så tidlig som mulig, gjerne før jeg blir sammen med jenta til og med. Og snakke litt casual med dem, ikke bare hilse på.. Så de vet hvem du er og er nogenlunde ok.. "selger meg inn" til foreldrene.

Blir det noe seriøst av det, skal du tross alt ha et forhold til dem, og det bør være et godt et. Nettopp startet et forhold nå, og ble med til foreldrene og bestemora på hytta, var der noen timer og jabbet litt shit, kjekt å vite hvem de er, og kjekt for dem å vite hvem jeg er.

 

Forøvrig en heerlig helg med ei nydelig jente! :love: Lå tilogmed å venta i mi seng når jeg kom hjem fra byen lørdag.. Dét liker vi! :D

Lenke til kommentar
noken som kan gi en seriøs "forklaring" på korleis det er å vere skikkelig forelska?

8728712[/snapback]

Du kjenner at hjertet dunker fortere, du får lyst til å bare smile hele tiden fordi du ikke klarer å få personen ut av tankene, og du får lyst til å være i nærheten av, eller i hvert fall tekste med personen så mye som mulig. Dette er i hvert fall min erfaring. :love:

Lenke til kommentar
noken som kan gi en seriøs "forklaring" på korleis det er å vere skikkelig forelska?

8728712[/snapback]

Du kjenner at hjertet dunker fortere, du får lyst til å bare smile hele tiden fordi du ikke klarer å få personen ut av tankene, og du får lyst til å være i nærheten av, eller i hvert fall tekste med personen så mye som mulig. Dette er i hvert fall min erfaring. :love:

8728769[/snapback]

 

da har eg vel vert kraftig betatt enn forelska tenker eg. nermer meg 22, og aldri vert skikkelig forelska :( er bad:(

Lenke til kommentar
Det å kjenne foreldrene er veldig bra da det kan oppstå situasjoner som at du f.eks blir alene med dem uten å egentlig ha noe å si.

Den er veldig kjip.

8728062[/snapback]

Enig. Da jeg var sammen med exen min, hadde jeg et veldig godt forhold til foreldrene hennes. Faktisk til hele slekta hennes. Var med henne til Fjærland (30 min fra Sogndal) flere ganger. Det var hyggelig det, selv om jeg nesten ikke forstod dem :p Det ble skjelden noen pinlige stillheter når jeg var med bare foreldrene og kjæresten var et annet sted.

 

Jeg ser vel det sånn at man bør ha et ok forhold til foreldrene hvis ting skal fungere godt. Dette gjelder vel mer i ungdomsårene hvor jenta bor hjemme enda.

Lenke til kommentar
noken som kan gi en seriøs "forklaring" på korleis det er å vere skikkelig forelska?

8728712[/snapback]

Du kjenner at hjertet dunker fortere, du får lyst til å bare smile hele tiden fordi du ikke klarer å få personen ut av tankene, og du får lyst til å være i nærheten av, eller i hvert fall tekste med personen så mye som mulig. Dette er i hvert fall min erfaring. :love:

8728769[/snapback]

Vel, har vært skikkelig forelska en gang. Når jeg satt med henne eller bare så henne kjente jeg det bruse i hele kroppen. Ble varm i toppen, og kjentes ut som rus. Du får lyst til å holde rundt henne hele tida. Og når man i tillegg kjenter lukta av henne...

 

Vet ikke om forelskelsen var ensidig, men jeg klarte aldri å prøve med på henne da vi var venner, og i samme vennekrets...

 

Helt siden den dagen jeg forstod jeg var in luuuv, så har jeg hatt depresjoner og livet har blitt veldig vanskelig. I ca 3 måneder gikk jeg uten å se henne. Var sånn halveis over henne da. MEN den dagen jeg så henne igjen, satt sammen med henne. HUFF, jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre. Kom hjem den dagen, og i noen uker nå har jeg slitt litt igjen...

 

Så for å si det sånn. Er du virkelig forelska i noen, da kjenner du det :/

 

Greit å ha erfart det, skjønner i det minste hva musikerne synger om hele tia. Vanlig crush har jeg hatt mange gang. Det er ingenting iforhold til det jeg hadde med denne jenta jeg prater om.

 

Min erfaring. Er i midten av tenåra, så nå vet jeg iallefall hva jeg skal sikte etter

 

:love:

Lenke til kommentar
Jeg er egentlig litt enig med Twingy. hvis foreldrene kun ser på deg som en slesk jævel som kun er ute etter å pule datteren deres kan du se langt etter å få henne med på hyttetur.

8727046[/snapback]

Nå var jeg jo faktisk ikke uenig. Bare synes det er passe dumt å gå til svigermor for å få hennes tilgivelse til å være sammen med kjæresten sin.

 

Jeg skal ikke spørre min om jeg får høvle løs på datteren hennes. Føler heller ikke at jeg har behov for å bevise at jeg er den "bedre" gutten. Jeg er som jeg er, og det må hun godta, for det har datteren hennes gjort. Det burde være grunn nok for henne.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar
Jeg er egentlig litt enig med Twingy. hvis foreldrene kun ser på deg som en slesk jævel som kun er ute etter å pule datteren deres kan du se langt etter å få henne med på hyttetur.

8727046[/snapback]

Nå var jeg jo faktisk ikke uenig. Bare synes det er passe dumt å gå til svigermor for å få hennes tilgivelse til å være sammen med kjæresten sin.

 

Jeg skal ikke spørre min om jeg får høvle løs på datteren hennes. Føler heller ikke at jeg har behov for å bevise at jeg er den "bedre" gutten. Jeg er som jeg er, og det må hun godta, for det har datteren hennes gjort. Det burde være grunn nok for henne.

8729827[/snapback]

 

Ja, det sier jeg også. Men foreldre godtar vel i de fleste tilfeller hvordan fyren til dattra dems oppfører seg. Bare de blir kjent med han. Men hvis du sitter der, helt synki ned i sofaen dems med beina på bordet og arma bak hodet og banner og står i.

 

Da tror jeg ikke de ser på deg som en ordentlig person. Heller en som driter i det meste.

 

Et tips som smelter de fleste foreldre... Hvis det er små barn der, så snakker du og leker litt med de. Det er det faktiskt ikke mange som gjør! Drive å snakke med baby stemme og sånt og trykke de på nesa og si "tut, tut", eller "borteeee... titt titt!!", stjele nesa dems og sånn, heahe :lol:

Lenke til kommentar

Hva er galt med meg? Hvorfor kan jeg ikke bare være normal?

 

De siste tre årene har vært en latterlig historie av dårlige og korte forhold. Jeg har hele tiden lurt på hva faen som gjør at jeg ikke klarer å slå meg ned med noen, og jeg tror jeg har skjønt det nå. Jeg elsker å hate meg selv. Jeg vil ha det jeg ikke kan få. Det er et rent helvete når man vil ha et rolig og stabilt forhold. For å klare meg i et forhold må jeg ha det elendig, ser det ut til.

 

Har hatt mange fantastiske jenter som har vært herlige, men de har gjort meg fornøyd, og det ser jeg ikke ut til å takle. Jeg må ha en jente som er min, men som aldri gir meg følelsen av at hun er min, slik at jeg må fortsette å kjempe for å få henne.

 

Jævlig forvirrende og frustrerende.

Lenke til kommentar

Kjære Heilage :love:

 

Kødder du med meg nå. Kunne ikke forklart mitt problem bedre. Jeg er HELT lik deg og det plager meg. Det er vel derfor jeg ikke setter meg ned med en jente. Jeg bare flyr rundt og kukker på alle jentene, men jeg lar det som regel ikke bli noe seriøst. Stort sett så er jeg "lei" av de ved det punktet der de er MINE.

 

Sinnsykt teit å si, men jeg føler at de er altfor lette på tråden og at jeg kan få meg noe bedre uansett, så derfor gidder jeg ikke å bli sammen med noen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...