Svein_Jarle Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Heh. Når det var russetreff i Harstad, opptrådte jeg på en scene i sentrum som vi hadde rigga opp. Jeg spilte When You Say Nothing At All, og I Want It That Way. Mange jenter flokka seg rundt og sang med. Slo veldig godt an, og etterpå måtte jeg signere mange russebukser. ...men ennå er jeg singel på nittende året Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Veldig mange av de jeg har sunget til, har likt det Men jeg gjør det ikke ofte, for jeg er alltid redd for å drite meg ut. 8720405[/snapback] Men hvordan gjør du det? Bare går du bort til ei jente du liker og synger? 8720445[/snapback] Såklart ikke. Jeg synger bare til gode venner, som jeg har kjent en stund, og som jeg føler meg trygg på. Det er ikke snakk om så mange heller Å bare gå bort og synge til en fremmed er bare flaut Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Såklart ikke. Jeg synger bare til gode venner, som jeg har kjent en stund, og som jeg føler meg trygg på. Det er ikke snakk om så mange heller Å bare gå bort og synge til en fremmed er bare flaut 8720482[/snapback] Åh..men det er da vel bare koselig. Så for meg at det skulle være ett slags sjekketriks. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Neida. Jeg tror ikke på sjekketriks. Å synge er bare koselig Men jeg foretrekker å synge for jenter av en eller annen grunn. Sikkert fordi de liker det bedre ellerno. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Synge er koselig når man kan det! Jeg kan ikke Lenke til kommentar
Teovina Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Såklart ikke. Jeg synger bare til gode venner, som jeg har kjent en stund, og som jeg føler meg trygg på. Det er ikke snakk om så mange heller Å bare gå bort og synge til en fremmed er bare flaut 8720482[/snapback] Åh..men det er da vel bare koselig. Så for meg at det skulle være ett slags sjekketriks. 8720538[/snapback] Man kan synge på msn, for eksempel. Eller om man har en jente på besøk hos seg som man har kjent lenge og begge har følelser for hverandre. Jeg mente absolutt ikke at man bare skulle gå bort til en helt ukjent jente og plutselig synge Hadde noen gjort det mot meg hadde jeg trodd personen var sprø! Lenke til kommentar
belte90 Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Kjærlighetsbrev: Funka dårlig.Vanlig brev: Funka dårlig. Ode til jenta: Funka dårlig. Random lovesong: Funka dårlig. Dikt: Funka heller dårlig. Funker dårlig å være romlemantisk når det ikke biter på noen av jentene, for "alle" her vil ha drittsekker med store tisser, harry oppførsel og bedriten væremåte og musikksmak. 8719721[/snapback] Kanskje du liker feil jenter? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Har prøvd alt fra umodne fjortiser og sosser til gothere og modne damer på over 30 Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Eller kanskje du bare bruker feil anledning å skrive et "brev" på ? - Du er klar over at med denne settningen så antyder du til at du har liten penis ? "Funker dårlig å være romlemantisk når det ikke biter på noen av jentene, for "alle" her vil ha drittsekker med store tisser, harry oppførsel og bedriten væremåte og musikksmak." Lenke til kommentar
belte90 Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Har prøvd alt fra umodne fjortiser og sosser til gothere og modne damer på over 30 8723516[/snapback] Ja, da kan det heller høres ut som problemet er at du er desperat. Det er jo ikke meningen å gi brev, synge sanger osv til alle verdens damer:p Bedre å først finne den rette, bli kjærester, for så å gjøre disse romantiske tingene:) Hvorfor bruke krefter på dikt til en dame du ikke vet har de samme følelsene for deg som du har for hun? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Dette er langt fra slemt ment Datasmurf, men det kan jo faktisk være at de damene du har prøvd dette på, faktisk ikke ville blitt interessert uansett hva du gjorde da. Lenke til kommentar
Twingy Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Heh. Når det var russetreff i Harstad, opptrådte jeg på en scene i sentrum som vi hadde rigga opp. Jeg spilte When You Say Nothing At All, og I Want It That Way. Mange jenter flokka seg rundt og sang med. Slo veldig godt an, og etterpå måtte jeg signere mange russebukser. ...men ennå er jeg singel på nittende året 8720456[/snapback] Hadde du bare visst hva du skulle si/gjøre da, så hadde du fått deg noe godt. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Eh.. synge for å imponere ei dame? Når blei det en god ide? 8720372[/snapback] Er dere kulturløse? Top Gun! (Cruisern/Maverick goes singing) Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Jeg tenker på å ta med meg en jente på hytta når det begynner å bli litt bedre temperatur og sånn. (Fint badevann). Tenkte vi kunne sitte å kose oss med litt god mat, kanskje en film (om det går noe på tven den kvelden, da vi ikke har strøm tilgjengelig på hytta.) og bare slappe liksom. Jeg er 15 og jenta er 16. Synes dere dette er en god idé? Eller blir det bare teit da vi er så "unge"? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Tror ikke foreldrene dine ville sett på det som en koselig tur, ikke hennes heller egentlig. Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Hehe, det tenkte jeg ikke på Lenke til kommentar
Twingy Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Hehe, det tenkte jeg ikke på 8726348[/snapback] Du må vise deg fram for foreldra hennes først. Du og jenta må gjøre ting sammen med foreldre for å få en "godkjennelse" på en måte. Vis at du er en ordentlig, selvstendig og ansvarsfull person. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Du må vise deg fram for foreldra hennes først. Du og jenta må gjøre ting sammen med foreldre for å få en "godkjennelse" på en måte. Vis at du er en ordentlig, selvstendig og ansvarsfull person. 8726411[/snapback] Noen ganger må jeg le av rådene dine. Ikke at de er så dårlige. Det er bare litt latterlig uansett. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Han har vel sett på "Parents choice" på MTV eller hva faen den overscripta driten heter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg