Teovina Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Enkelte gutter er bare så desperate En fyr jeg var skikkelig forelsket i for noen år siden begynte straks å flørte med meg når han fant ut at jeg var singel igjen. Spurte om å få komme på besøk fordi han savnet noen å kose med! Og så var det han som avslo meg tidligere. Føltes godt å kunne være den som avslo nå Litt pay-back. Jeg mener, herregud, gutter forventer vel ikke at vi bare kan hoppe fra fyr til fyr? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 (endret) Alt for mange forventer nok det. I alle fall min erfaring edit: Altså, jeg forventer ikke det, men har mange kompiser som forventer det. Slitsomt å se de holde på. Endret 28. mai 2007 av Datasmurf Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 (endret) I bygde-norge gjør dere jo det. Husker når jeg gikk i ungdomsskolen, damene gikk så og si på rundgang blant gutta i bygda. Ei uke var hun "sammen med" en fyr, neste uke var han "sammen med" bestevenninna hennes. Og sånt var det ingen som brydde seg om. Nå skal det sies at "sammen med" betød holde hender og småkline på fjortisdisko/fester, ikkeno mere. Endret 28. mai 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Joda, sant det. Skremmende i grunn. Søstersen er nesten sånn og flere av venninnene hennes er sånn. Lenke til kommentar
Teovina Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 I bygde-norge gjør dere jo det. Husker når jeg gikk i ungdomsskolen, damene gikk så og si på rundgang blant gutta i bygda. Ei uke var hun "sammen med" en fyr, neste uke var han "sammen med" bestevenninna hennes. Og sånt var det ingen som brydde seg om. Nå skal det sies at "sammen med" betød holde hender og småkline på fjortisdisko/fester, ikkeno mere. 8719743[/snapback] Bra du skrev den slutten der. Men det med å hoppe fra fyr til fyr minner meg om hvor teit "systemet" egentlig er. Det med at om en fyr har hatt mange damer så er han kul og populær, men hvis en jente har hatt mange gutter så er hun løs og billig Hvorfor er det slik? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Ikke sikker på hvorfor det er sånn, men en kompis ble kalt løs og ble så truffet av "påstanden" (som stemmer jævlig godt i grunn) at han søkte om å skifte skole O_o Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Enkelte gutter er bare så desperate En fyr jeg var skikkelig forelsket i for noen år siden begynte straks å flørte med meg når han fant ut at jeg var singel igjen. Spurte om å få komme på besøk fordi han savnet noen å kose med! Og så var det han som avslo meg tidligere. Føltes godt å kunne være den som avslo nå Litt pay-back. Jeg mener, herregud, gutter forventer vel ikke at vi bare kan hoppe fra fyr til fyr? 8719722[/snapback] Rebound, gutten tror han får seg noe ved å vise innsikt og forståelse. (kort sagt: si ja/andre fraser når hun spør om noe). Kose er en del av denne reboundprosessen. Rebounden funker i 7/10 tilfeller vil jeg si, dvs at resultatet blir enten sex en gang, eller at dere blir sammen. (basert på mine egne og andres erfaringer) Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Er det så gale at han prøvde seg da? Enten er han reelt interessert i deg, eller så vil han ha seg noe. Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Funker dårlig å være romlemantisk når det ikke biter på noen av jentene, for "alle" her vil ha drittsekker med store tisser, harry oppførsel og bedriten væremåte og musikksmak. 8719721[/snapback] Bare vent til de blir noen år eldre Så blir de fornuftige. Lenke til kommentar
Teovina Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Er det så gale at han prøvde seg da? Enten er han reelt interessert i deg, eller så vil han ha seg noe. 8719863[/snapback] Ja det er galt at han prøver seg, for jeg skjønner jo at han bare er ute etter en ting. Han har liksom ikke vært interessert før, for da var han populær selv. Nå er det lenge siden han hadde dame sist, og er vel desperat etter noe da Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Bare vent til de blir noen år eldre Så blir de fornuftige. 8719884[/snapback] Syns jeg har fått høre det der i flere år nå. Venta i flere år og Begynte vel da jeg var 11-12 og har fortsatt frem til nå (mitt 21. år), og fortsatt null flaks. Lenke til kommentar
Teovina Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 (endret) Huff ... jeg hørte nettopp på Guns and Roses - November rain. En av sangene eksen min pleide å synge til meg... Ikke lurt! Musikk kan være både en fantastisk og ødeleggende... De fleste sanger handler om kjærlighet, og når man er sammen med noen er det fantastisk å høre på kjærlighetssanger og faktisk forstå hva det er de synger om... men når man har slått opp, er det ren tortur å høre kjærlighetssanger overalt! Endret 28. mai 2007 av Teovina Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Datasmurf: Jeg har vært heldig med hun jeg var sammen med inntil tidligere i år, gjennom nesten 5 år. Voksen for alderen. Var ikke det som avgjorde det. Men en ting har jeg bestemt meg for (vet jeg har skrevet dette i en annen tråd også) og det er å ikke rote meg borti noe nytt på noen gode år enda! Heller leve som fritt vilt i hvertfall i 4-5 år for så å finne meg noen på minst 21-23. Først da er de fleste klare for et seriøst forhold. Om det er seriøst du er ute etter da Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Klart jeg er ute etter et seriøst forhold. Får bare fortsette å vente da. Se hvor jeg ender til høsten og starte på ny. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Når det kommer til sang for damen: det er best å synge til en jente om dere kjenner hverandre godt, og dere er begge interessert i hverandre. Å bare gå fram til en jente og begynne å synge er bare flaut. Det kan også fungere å "lokke fram" et ønske fra hennes side at du faktisk synger. - Jeg liker å synge. Men det er så flaut å synge til andre. "Å? Kan ikke jeg få høre da? Du er sikkert flink!" - Neei.. Det er så flaut. "Kom igjen daa." - Ok. *insert en fin sang* "Åh, det var så pent! Du er flink! Jeg vil gjerne høre det igjen en gang!" Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Eh.. synge for å imponere ei dame? Når blei det en god ide? Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Jeg kommer aldri til å synge en sang foran ei jente. Det var flaut nok med hode-skulder-kne-og-tå på skolen. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Jeg kommer aldri til å synge en sang foran ei jente. Det var flaut nok med hode-skulder-kne-og-tå på skolen. 8720374[/snapback] He he.. Jeg kan ikke se for meg at jeg blir sjarmert av synging. Mulig jeg bare er veldig vanskelig å sjarmere. :!: Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Veldig mange av de jeg har sunget til, har likt det Men jeg gjør det ikke ofte, for jeg er alltid redd for å drite meg ut. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Veldig mange av de jeg har sunget til, har likt det Men jeg gjør det ikke ofte, for jeg er alltid redd for å drite meg ut. 8720405[/snapback] Men hvordan gjør du det? Bare går du bort til ei jente du liker og synger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg