Blåbær Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Pass da på forhåpningene dine. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Pass da på forhåpningene dine. 8621477[/snapback] Du trenger i alle fall ikke bry deg! -- Fikk hyggelig besøk på jobben i dag ^^ Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Ikke for å være vanskelig, men jeg sier veninner om jenter jeg kjenner, som jeg ikke vanligvis er med 8621444[/snapback] Korrekt. Jeg skreiv jo ikke livshistorien vår da, 1 grunn er at jeg ikke skal dele mer av mitt liv på noen nettsteder, nr 2 ; Jeg orka ikke skrive. Hun er en kapabel kjærste som jeg har drevet med før - finne på noe - som feks en date - som en utvikling Lenke til kommentar
Lord-of-the-End-Times Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Har ei som har lyst til å være sammen med meg, hun er hot. Men løs Skryter nærmest av at hun kan våkne opp hos andre fyrer etter en tur på fylla.... LIITE fristende Måtte bare få sagt det et sted Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Hit'it og quit'it, da vel. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Har ei som har lyst til å være sammen med meg, hun er hot. Men løs Skryter nærmest av at hun kan våkne opp hos andre fyrer etter en tur på fylla.... LIITE fristende Måtte bare få sagt det et sted 8623275[/snapback] Så lenge hun er trofast mot deg, så er det vel ikke noe problem? Lenke til kommentar
Myst Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Er vanskelig å stole på løse jenter, man vet aldri hva de finner på. Hadde en venninne som var rimelig hot og digga utenlandske gutter, men hun elsket å feste og drikke og være løs mot de fleste utenlandske gutter. Har selv rotet med ho og tenkte på om det kunne bli noe mellom oss, men hun byttet kjærester ganske ofte, så gjorde det beste og holdt meg unna. Kan vel konkludere med at jeg kuttet ut kontakten etter hun løy til meg og.. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Har selv rotet med ho og tenkte på om det kunne bli noe mellom oss, men hun byttet kjærester ganske ofte, så gjorde det beste og holdt meg unna. jeg tror de fleste har en tøsete periode i løpet av livet sitt en eller annen gang. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Bare se på meg, og snart er jeg gift Lenke til kommentar
Myst Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Lurer faktisk på åssen det går med jenter som er vill og tøsete i ungdommen og gifter seg når de blir eldre. Roer de seg ned og tar ekteskapet på alvor, eller forventer de at ektemannen skal forstå dem mon tru..? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Bedre at man slår det fra seg når man er ung, vel. Folk vokser stort sett fra sånt uansett, vil jeg tro. Alle har vært unge. Ser ikke hvorfor noe sånt skal "forfølge" folk resten av livet. Stoler man ikke på en person pga noe vedkommende gjorde for ørten år siden er det ikke verdt det uansett. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Lurer faktisk på åssen det går med jenter som er vill og tøsete i ungdommen og gifter seg når de blir eldre. Roer de seg ned og tar ekteskapet på alvor, eller forventer de at ektemannen skal forstå dem mon tru..? 8624936[/snapback] Det er vel veldig individuelt. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Burde ikke være. Tøsete og gift? Neppe. Separasjon neste, og omsider skilsmisse. Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Tenker jeg lager et lite innlegg her isteden for en stor tråd full av morsomheter og spam, Vel over til saken, jeg får besøk, eller, jeg skal hente ei dame som kommer til meg ikveld. Og jeg har ingen anelse om hvordan det skal gå. Rommet mitt ser ikke ut og jeg MÅ rydde, det veit jeg jo. Men, jeg har liksom ikke stoler til begge to. Uten at det blir dumt. Jeg har jo en sofa. Men den er liksom ikkenoe tess. Hmm. Har dere noen tips til måter jeg kan gjøre det best mulig i kveld? Trenger nok litt hjelp da dette blir første gangen jeg er alene med dame her. ( Dame som ikke er venninde ). Lenke til kommentar
drugis Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Tenker jeg lager et lite innlegg her isteden for en stor tråd full av morsomheter og spam, Vel over til saken, jeg får besøk, eller, jeg skal hente ei dame som kommer til meg ikveld. Og jeg har ingen anelse om hvordan det skal gå. Rommet mitt ser ikke ut og jeg MÅ rydde, det veit jeg jo. Men, jeg har liksom ikke stoler til begge to. Uten at det blir dumt. Jeg har jo en sofa. Men den er liksom ikkenoe tess. Hmm. Har dere noen tips til måter jeg kan gjøre det best mulig i kveld? Trenger nok litt hjelp da dette blir første gangen jeg er alene med dame her. ( Dame som ikke er venninde ). 8627302[/snapback] sofar er alltid noe tess Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Tja, får kaste ut alle datadela av den da og skubbe dem en plass så a ikke ser det Vi får prøve! Jeg stiller meg godt humør iallefall Første gangen ei jente har sakt ja til noe slikt.. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 du får ha lykke til da ivartfall men om sofaen ser for ille ut, så bare legger du ett teppe over Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 du får ha lykke til da ivartfall men om sofaen ser for ille ut, så bare legger du ett teppe over 8627586[/snapback] Takk takk! Teppe er på plass Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Takk takk! Teppe er på plass 8627690[/snapback] bare hyggelig derfor vi er her ca da forventer vi en ordenlig gjennomgang i morgen da Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Takk takk! Teppe er på plass 8627690[/snapback] bare hyggelig derfor vi er her ca da forventer vi en ordenlig gjennomgang i morgen da 8627716[/snapback] Haha, det er greit! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg