Bytex Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 (endret) Du har ikke opplevd hjertesmerte før du "forelsker" deg i ei jente i en annen verdensdel, som gjør det nærmest umulig å møtes med mindre man er rik. Det har jeg. Not good for your sanity. Vi snakker vel om en 1000 mailer i hennes folder i outlook. Har spart alle sammen helt fra starten av en eller annen grunn vil jeg ikke slette de, selv om vi ikke har snakket på 2 år nå. Og vi snakker laaaange mailer på mange sider, på det lengste 5Kb. Endret 13. mai 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Så du mener at det er eneste måten man kan oppleve at hjertet brister? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Så du mener at det er eneste måten man kan oppleve at hjertet brister? 8599490[/snapback] Tror ikke det er det han mener, men at det er en jævlig smertefull måte å oppleve det på. Jeg tror han. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Helt sinnsykt og hinsides vondt akkurat nå. Men det går vel over, etterhvert. Gjør det ikke? Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Ja, det gjør det, Ida. Men det trengs tid, og det hjelper å gråte ut. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Hun som dumpa meg her om dagen sendte melding og lurte på om vi skulle finne på noe : Jeg tror jeg skal knulle henne og dumpe henne - bare for å være tett. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Ja, det gjør det, Ida. Men det trengs tid, og det hjelper å gråte ut. 8599747[/snapback] Jeg vil at det ska bli bedre nå. Jeg har ikke tid til å være deppa nå. Jeg må være oppegående på jobb og sånn, joo.. >.< Det gikk liksom greit. Trist, butstill. Også va det akkurat som ei bombe gikk av elns. Møkkafølelser. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Hun som dumpa meg her om dagen sendte melding og lurte på om vi skulle finne på noe : Jeg tror jeg skal knulle henne og dumpe henne - bare for å være tett.8599760[/snapback] Så du skal ta igjen ved å være idiot? Sjarmerende. Har jenta noen form for følelser for deg enda, gjør sånt jækla vondt. Men det er vel det du vil? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Hun som dumpet han da, flipper-floppers fortjener ikke noe bedre. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Sikkert en eller annen grunn for det. Han skriver jo ingenting om grunnen til at hun gjorde det slutt. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Grunn til at hun ikke ville noe mer var at hun hadde mistet følelser.. Skjønner da ikke hvordan de kunne komme tilbake , uten at vi i hele tatt har møttes siden sist .. Tror hun prøver å ta en "tøm , røm og glem" på meg - eller kasnkej det jeg håper. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Eller kanskje hun bare innså at det var deg hun ville ha. At hun tok feil, rett og slett. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Spør hva hun vil. Om hun vil bli sammen med deg igjen, eller bare har lyst på et knull. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Eller kanskje hun bare innså at det var deg hun ville ha. At hun tok feil, rett og slett. 8602063[/snapback] Det var det hun sa. "Har endelig funnet ut hva jeg vil, men nå virker det som om du ikke vil ? " Herregud, går det ann ? For å være ærlig, så liker jeg hun enda å jeg har veldig lyst til det, men føler meg svak hvis jeg gir etter, å dessuten har en veninne av meg, som tydligvis liker meg bedt meg på "film" - som dessuten er søstra til en kompis. Jeg liker virkelig ikke å svikte noen som helst å prøver å være grei mot alle jeg møter, men det er jo et valg , som uansett kommer til å slå ett sted. Jeg sa hun skal ta intiativ og vise meg tillit og forståelse, hvis hun sender meg melding i den nærmeste framtid og spør om vi skal finne på noe - så blir jeg med, hvis ikke så kan hun ta å legge seg på bålet. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Vel, nå tok hun iniviativet...? Og du bør ikke sette i gang med søstra til em kompis av deg. Og nå liker hun du likte deg, så hva venter du på? Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 DJ,spam , hva ? "OG nå liker hun at du likte deg, så hva venter du på ? " hun visste intiativ 1 jævla gang, jeg vil ikke ha en vegg å prate til jeg, beklager. Hvis hun ikke sender en melding eller ringer meg i dagene fremover og lurer på om vi skal finne på noe, så gidder jeg ikke. Hun skal få lov til å vise at hun har _såpass_ lyst på meg, å lysten på et forhold. Jeg er lei av å jobbe alene i et forhold, dessuten krever det 2. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 (endret) DJ,spam , hva ? "OG nå liker hun at du likte deg, så hva venter du på ? " hun visste intiativ 1 jævla gang, jeg vil ikke ha en vegg å prate til jeg, beklager. Hvis hun ikke sender en melding eller ringer meg i dagene fremover og lurer på om vi skal finne på noe, så gidder jeg ikke. Hun skal få lov til å vise at hun har _såpass_ lyst på meg, å lysten på et forhold. Jeg er lei av å jobbe alene i et forhold, dessuten krever det 2. 8602757[/snapback] Hvis mitt innlegg var spam var ditt like mye spam... EDIT; Ok, over til seriøsitet! Hva hvis hun nå har skjønt at hun må ta initiativ da? Så når hun gjør det slakter du hun fordi hun gjør det og har gjort det en gang. Hun har jo ikke rukket å gjøre det en gang til. Ikke trekk for raske beslutninger! Endret 13. mai 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
jorgenre Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Virker som jenter har litt vanskelig for å bestemme seg for hva de vil. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Ikke gidd å løpe etter en som driver og ombestemmer seg hele tiden. De er ikke interessert innerst inne. Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Virker som jenter har litt vanskelig for å bestemme seg for hva de vil. 8603364[/snapback] Noen ganger er det jakten som er spennende, hvorfor ødelegge den ved å gå inn i den kjedelige forholdet så tidlig heh. Som regel er ikke jenter som oppfører seg slik, interessert, som |darkness sa. Mange jenter vil bare ha oppmerksomhet og noen vil bare ha jakten. Prøv å ignorere henne og se om hun blir sur da. Hvis hun blir sur, da ville hun bare ha oppmerksomhet IMO, hun vil da gjøre alt i sin makt for å få tilbake oppmerksomheten, men ikke gi henne det. Hun er ikke interessert i deg. Gjelder å skille ut slike jenter, er ikke bestandig lett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg