Roberto Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Det eneste som er plagsomt er at de sender deg meldinger midt på nattan og forteller hvor mye du betyr for dem og blablabla 8567453[/snapback] No shit! Verre er det når hun ene ringer... Passer som regel heller dårlig hehe.. Lenke til kommentar
Stubbekropp Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Sang dedikert til seg over radioen <3 Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) Har et luksusproblem.. Må fortelle to jenter at jeg dessverre ikke er interessert i noe mer enn vennskap, problemet er jo nettopp at jeg ikke si akkurat det uten å virke som en drittsekk. What to do... 8566468[/snapback] Vær venn med de. Fortsett som før, men ikke tillat noe seksuelt eller noe kroppskontakt. Da skjønner de fort at du ikke er intressert. 8567453[/snapback] hahah, jenta jeg driver med er å slik.. Hun ser nesten ikke på meg engang, men så fort jeg begynner , så driver hun også.. Jeg har bestemt meg , mer eller mindre for å vente litt over helgen, så spøre henne om hun har lyst til å finne på noe, eller om hun ikke er intr lenger.. Blir enten eller, jeg er ikke intr i å loke rundt å lure iallefall, da kan hun glemme hele driten. Endret 9. mai 2007 av Hurt Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Da skal jeg treffe denne utrolig søte og snille jenta igjen i morgen skal dele ei flaske med rødvin (Casiello del Diablo) er foresten ikke noen som vet hvilken trempratur den skal serveres i vell? Lenke til kommentar
Twingy Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) Da skal jeg treffe denne utrolig søte og snille jenta igjen i morgen skal dele ei flaske med rødvin (Casiello del Diablo) er foresten ikke noen som vet hvilken trempratur den skal serveres i vell? 8576590[/snapback] Hvitvin = 7-10 grader Rødvin = 14-18 grader Er vel champagne man skal drikke når man spiser jordbær, men.... .... et lite tips siden det virker som du også er litt inpå det med vin/jenter og sånt... Prøv "Rhine Lady", med friske/kalde jordbær ute i sola. Det er deilig! Er ikke så sinnsykt romantiskt av meg på den måten, men det her er faktiskt jevli godt Endret 9. mai 2007 av Twingy Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Hvitvin = 7-10 graderRødvin = 14-18 grader 8576709[/snapback] takk rommet mitt holder rett rundt den tempen ca Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Jaja Da gikk dame nr 20 vekk sendte melding, for gidder ikke lenger å gå rundt grøten, spørte om hun ville noe mer mellom oss, hun sa hun ikke var sikker.. Greit nok sa jeg , men til slutt etter å ha gnidd litt så kom hun fram til at hun ikke likte meg sånn lenger.. Jaja sa jeg , takk og hade bra.. Hun svarte "vennen, du er ikke sur på meg vel ? " - Jeg har nok venner, ellers takk. Done. Er det noen som har noen søte veninner som har disse egenskapene ? Pen Bra kropp Humor IQ EQ ? Call me Lenke til kommentar
Twingy Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) Aidskake? Tulla.. Jeg TULLA! Men virker som det da, men ho har kanskje en gutt allerede Endret 9. mai 2007 av Twingy Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Aidskake? 8577689[/snapback] Haha! Good one! Ellers ser det ut til at kontakten med exen min forsvinner.. Hun oppfører seg så latterlig at det ikke er gøy en gang.. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Jaja Da gikk dame nr 20 vekk sendte melding, for gidder ikke lenger å gå rundt grøten, spørte om hun ville noe mer mellom oss, hun sa hun ikke var sikker.. Greit nok sa jeg , men til slutt etter å ha gnidd litt så kom hun fram til at hun ikke likte meg sånn lenger.. Jaja sa jeg , takk og hade bra.. Hun svarte "vennen, du er ikke sur på meg vel ? " - Jeg har nok venner, ellers takk. Done. Er det noen som har noen søte veninner som har disse egenskapene ? Pen Bra kropp Humor IQ EQ ? Call me 8577616[/snapback] Har to jenter jeg skal takke nei til ila. helgen - kan jo gi dem ditt nummer? Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Har to jenter jeg skal takke nei til ila. helgen - kan jo gi dem ditt nummer? 8577778[/snapback] Mytoman Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Aidskake? Tulla.. Jeg TULLA! Men virker som det da, men ho har kanskje en gutt allerede 8577689[/snapback] Ja, jeg har i grunn det. Men ingenting er sikkert enda. Tar det som det kommer i grunn, vi har det fint sammen sånn ting er nå, og jeg vil derfor ikke stresse med det. Time will tell, som det så fint heter. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Ellers ser det ut til at kontakten med exen min forsvinner.. Hun oppfører seg så latterlig at det ikke er gøy en gang.. jeg har egentlig aldri skjønt greia med å være venner med exene sine. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Jeg skulle ønske jeg var venn med eksen min, selvom det sjeldent funker. Han er en utrolig fantastisk gutt jeg har kjempemange fine minner med, og selvom jeg ikke har sånne type følelser for han lenger, skulle jeg fortsatt ønske han var en del av livet mitt.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Blir som Aidskake sier. Jeg har mange gode minner fra forholdet, og vi var også gode venner før vi ble sammen. Derfor hadde det vært fint om vi kunne vært venner enda, men det gidder jeg bare ikke når hun fortsetter med den oppførselen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Juhu. 2årsjubileum i dag 8579489[/snapback] Gratulerer med dagen da Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Juhu. 2årsjubileum i dag 8579489[/snapback] Grattis! Har mannen i huset husket det? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Jada, jeg har fått gavekort på aromaterapi Lenke til kommentar
toth Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Ellers ser det ut til at kontakten med exen min forsvinner.. Hun oppfører seg så latterlig at det ikke er gøy en gang.. jeg har egentlig aldri skjønt greia med å være venner med exene sine. 8578949[/snapback] Hvorfor skulle man IKKE være venner, om man går godt sammen? Jeg er av den oppfatning at fenomenet "for mange venner" er ikkeeksisterende. Og er jeg da glad i en person, og trives i dens nærvær, vil jeg da være venn med personen, ex eller ei.. Hm.. Nå har vi hatt det koselig mange dager i strekk.. Lurer på hvor dette ender? Vår.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg