:---{D Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Ziphood er en sikker vinner. Lett å ta av seg når det blir varmt. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Ziphood er en sikker vinner. Lett å ta av seg når det blir varmt. 8521156[/snapback] Pluss at man kan låne den bort til kalde jenter. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Pluss at man kan låne den bort til kalde jenter. 8521166[/snapback] Ikke minst! Som sagt; en sikker vinner. Hvis den passer deg/stilen din. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 som noen allerede vet var jeg i parken med ei jente nå på tirsdag, jeg hadde med meg minigrill, kyllingfilet, salat, dressing, og potetsalat.. hadde også med tallerker selvfølgelig da jenta hadde jeg foresten truffet på byen en sen kveld for noen uker siden nå, kjøpte en rose og gikk ned på knestående sent en del meldinger, og pratet litt på msn. Skulle egentlig møtes igjen tidligere, men så kom det endel i veien hele tiden så det ble ikke før nå... møtte ho på T-banen på majorstua ca halv 4. Det var egetlig 3 vi skulle møtes, men litt forsinkelser må man regne med... derfra gikk vi til frognerparken der vi til sist fant en litt fredlig plass, der bakken var nesten rett, og du ikke måtte sitte oppå en barnefamilie med hunder skrikete unger... Satt og grillet og pratet i litt over 2 timer. praten gikk naturlig, og vi har noenlunde samme humor og tankegang... var bare utrolig deilig og sitte og prate med en det bare sier klikk med med en gang Men så ringte da en kamerat av ho han hadde mistet flyet til bergen og trengte hjelp... Så jeg fulgte henne dit ho skulle. klemte godt og lenge farvell før vi gikk hver til sitt... Dette er ei jente jeg uten problemer kan falle pladask for, alt fra væremåte, til homoren og de utrolig pene blå øynene det var alt for denne gangen tror jeg... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Herlig! Ser fram til oppdateringer på den fronten. Selv om jeg så fram til å være forlover for deg eller Ida. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) Herlig! Ser fram til oppdateringer på den fronten.Selv om jeg så fram til å være forlover for deg eller Ida. 8521330[/snapback] Espen fant seg bedre =D Håper det funker like bra utover, Espen. Det fortjener du virkelig. Endret 2. mai 2007 av Aidskake Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Herlig! Ser fram til oppdateringer på den fronten. 8521330[/snapback] Oppdateringer kommer med tiden Selv om jeg så fram til å være forlover for deg eller Ida. 8521330[/snapback] Den planen ble lagt litt på is med tankte på heite modeller og slik vettu Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Arinomi, ikke deg, men du funker vel lell darkness|, ja ikke sant? Jeg syntes også at den delen var svært "sjarmerende". Hu ringte meg i dag mens jeg var på Polet og handla gave til mamma og lurte på om jeg ville komme og møte henne i byen, så kunne vi ta noen bilder og kose oss og sånn. Faen så irriterende at mamma er 50 i dag sånn at jeg måtte være hjemme og selskap og sånn. Æsj og... Jeg ville mye heller vært i byen med henne. Ja ja, får håpe jeg får tid i løpet av neste uke eller noe. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Den planen ble lagt litt på is med tankte på heite modeller og slik vettu 8521355[/snapback] Vi var i frognerparken i går. Han smurte meg med solkrem så jeg ikke skulle bli rød igjen. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Espen fant seg bedre =D Håper det funker like bra utover, Espen. Det fortjener du virkelig. 8521342[/snapback] takk søta Vi var i frognerparken i går. Han smurte meg med solkrem så jeg ikke skulle bli rød igjen. 8521406[/snapback] når var det dere var der? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 når var det dere var der? 8521455[/snapback] Fra rundt 1 og utover. Lå en stund i sola, før vi flyttet oss lengre opp i parken. La oss under et tre og sløva videre. Når jeg skulle hjem fikk jeg masse kyss og et 'sees om ikke lenge'. Virker som dette går riktig vei. Jeg er hvertfall veldig fornøyd om dagen. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Fra rundt 1 og utover. Lå en stund i sola, før vi flyttet oss lengre opp i parken. La oss under et tre og sløva videre.Når jeg skulle hjem fikk jeg masse kyss og et 'sees om ikke lenge'. Virker som dette går riktig vei. Jeg er hvertfall veldig fornøyd om dagen. 8521520[/snapback] det har du all grunn til og være kjempeglad på dine vegne Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Åh, dere er så søte Lykke til både Espen og Ida Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Åh, dere er så søte Lykke til både Espen og Ida 8521678[/snapback] du også kjekken Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Noen som vil ha updates ? Genseren ble bra.. Praten gikk delvis naturlig, jeg er ennå usikker på humoren hennes så... Men, hun spiste veldig mye halspastiller, så jeg spørte om hun klarte å kysse med halspastill i munn, hun visste ikke.. Jeg spørte om hun hadde lyst til å finne ut av det.. Så lå vi å kyssa i 15-30 min, så lå hun på armen min - Så kom det masse kompiser og vi gikk til en kiosk, og der satt det masse kompiser med dårlig humor.. Faen... Men hun smilte mye og så meg mer i øynene.. Deilig Deilige lepper hadde hun å Skal prøve å finne på noe mer håper jeg Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Hørtes veldig koselig ut, Hurt Lenke til kommentar
Windkin Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Grattis! Det er stort sett rimelig triste historier som blir fortalt på dette forumet, så det er kjekt å lese sånne innlegg en gang i blant. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) Det var det ! Men hun har litt vansklig humor, eller skal jeg si , ikke noe humor, isåfall finner ikke jeg den.. Men , hun er skikkelig pen, uhygglig bra kropp, høres ut som hun har en fin familie og alt er kjempe bra, men må bare finne ut humoren Hun sa hun ikke ble skremt av kompisene mine som prata om _bare_ biler , men men.. haha, skulle sett tryne på kompisene til brorsan da jeg kom gående hånd i hånd med hun, haha Endret 2. mai 2007 av Hurt Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Hun har nok humor, men var sikkert bare litt anspent. Jeg er hvertfall ikke verdens morsomste hvis jeg er det. Om hun har god humor, er en annen ting. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) Ja... Det virker som hun har veldig bra humor.. Hun var _veldig, veldig_anspent mange ganger, men løsna da hun lå på armen min i sola og så meg i øynene mens hun kyssa meg .. Høres ut som en kjærlighets roman btw, hadde jeg fått en tentamens oppgave nå å skrive et dikt hadde jeg fått 5+-6 i karakter tror jeg.. Har jo dikt stoff til 3-4år fremover.. Får litt sånn rar magefølelse når jeg er sammens med henne, knitrer litt magen og tenker litt for mye på henne , særlig når hun så meg i øynene var deilig Endret 2. mai 2007 av Hurt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg