Gjest Gjest_Underhill_* Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Hun blir 20 til høsten, jeg ble nettopp 22. Såvidt jeg vet har hun vært sammen med en annen i rundt et halvt år, frem til rundt nyttår.. litt usikker. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Jenter er vanskelige. Uansett hva vi sier så vil det ikke gjøre deg så veldig mye mer sikker på hva hun mener. Det du kan gjøre, er å spørre hva hun mener med at hun ikke er klar. For noen betyr det nettopp det, for andre betyr det at de ikke er interessert. Kan være hva som helst. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Er mye som spiller inn der , å fra internett er det vansklig å vite hvilken fase der er i, å hvordan hun er.. Men er vel shitt fra tidligere brudd, at hun ser deg som venn ol.. Mye som teller , dessverre.. Første gang jeg så hun jeg driver med spørte jeg om hun ville på date.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Åh, Odin i det Høiie! Er så forelska at det gjør vondt. Føler meg som en kidd igjen, men åh... Det verste er at jenta er skikkelig luremus og horete også... Men hu har helt fengsla meg, klarer ikke sove eller noe, bare ligger og tenker på henne. Klarer nesten ikke konse om skole / russetid heller. Og jeg vet hu syns jeg er tøff og søt og sånn og alt det der, men jeg tror hu bare vil ha meg for mine materialistiske verdier om det noen gang skulle bli noe, samt at hu vil ha meg som fotograf for henne og ei venninne i bikini som hu skal sende til Vi Menn og andre slike blad... Eff Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Åh, Odin i det Høiie!Er så forelska at det gjør vondt. Føler meg som en kidd igjen, men åh... Det verste er at jenta er skikkelig luremus og horete også... Men hu har helt fengsla meg, klarer ikke sove eller noe, bare ligger og tenker på henne. Klarer nesten ikke konse om skole / russetid heller. Og jeg vet hu syns jeg er tøff og søt og sånn og alt det der, men jeg tror hu bare vil ha meg for mine materialistiske verdier om det noen gang skulle bli noe, samt at hu vil ha meg som fotograf for henne og ei venninne i bikini som hu skal sende til Vi Menn og andre slike blad... Eff 8517497[/snapback] Talkin' to me? Jeg føler med deg, kompis, det der må være vondt *gi en manneklem og en Cola* Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Odin, kan jeg også få en klem og cola ? Ikke fordi jeg trenger det, men for jeg har så lyst på :=) Hopp i det Bamsefar ! Da skal jeg lese litt til muntlig i morgen, så skal jeg og "fruen" ut på stranda Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Odin, kan jeg også få en klem og cola ? Ikke fordi jeg trenger det, men for jeg har så lyst på :=) Hopp i det Bamsefar ! Da skal jeg lese litt til muntlig i morgen, så skal jeg og "fruen" ut på stranda 8519052[/snapback] Ha det gøy! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Åh, Odin i det Høiie!Er så forelska at det gjør vondt. Føler meg som en kidd igjen, men åh... Det verste er at jenta er skikkelig luremus og horete også... Men hu har helt fengsla meg, klarer ikke sove eller noe, bare ligger og tenker på henne. Klarer nesten ikke konse om skole / russetid heller. Og jeg vet hu syns jeg er tøff og søt og sånn og alt det der, men jeg tror hu bare vil ha meg for mine materialistiske verdier om det noen gang skulle bli noe, samt at hu vil ha meg som fotograf for henne og ei venninne i bikini som hu skal sende til Vi Menn og andre slike blad... Eff 8517497[/snapback] Charming.. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Odin, kan jeg også få en klem og cola ? Ikke fordi jeg trenger det, men for jeg har så lyst på :=) Hopp i det Bamsefar ! Da skal jeg lese litt til muntlig i morgen, så skal jeg og "fruen" ut på stranda 8519052[/snapback] Ha det gøy! 8519276[/snapback] Takk ! Selvom jeg skal inrømme at jeg får litt "nervøs mage".. hehe Ordner seg vel, bare ikke mamma hopper opp.. Må nesten binde henne fast oppe eller noe Må også finne en sekk å ha pleddet mitt i ! :O :O Det er 2 km å gå , skal vi kjøre skuter&moped eller kunne vi gått ? Jeg satser på å gå.. Vaska do , vaska rommet, vaska meg selv, støvsug og rydda og rydda på badet.. Dratt på meg hvite sko, hvitt belte, Lee bukser og .. Jogge genser ^^ - Må finne meg en genser vel Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 2km er ikke noe langt det. Tar bare 20min eller noe det. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 er vel også kanskje under 2 km ,for håpe det går bra for henne da.. Hun hår idrett, så håper faen meg det går bra ^^ Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Jeg ville bli overrasket om hun ikke greide gå 2km Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) Vi skal på stranda, har med pledd å sitte på jeg har på meg : Lee bukser med hvitt belte og Superstar hvite sko JOGGE-genser, er det greit nok å gå i ? orker rett og slett ikke noe genser ;/ Har på en hvit pen t skjorte under da ? Jeg vil gjerne ha råd fra jenter ang jogge genseren Den er grå hvis det sier noe Endret 2. mai 2007 av Hurt Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Er det en hoodie du tenker på? Hvis ikke, finn deg en annen genser Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) Hva er hoodie ? er en jogge genser med hette med glidlås i midten... Ok, faen, finner meg en annen en !! Jeg tok en litt pen genser med flagg på høyre bryst osv jeg.. Er såpass varmt ute alikvel, så tar av meg til T-skjorte når vi ligger sammen (haha, på stranda ) hehe Endret 2. mai 2007 av Hurt Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Hoodie er hettegenser Moro å se at det ikke bare er jenter som er nervøse og driver og skifter klær før de skal på date. Du får ha lykke til. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Morro å morro Joda, tusen takk ! Er det greit å ha på seg hettegenser da ? Er jo ikke noe merker eller noe slikt, men men.. Tar på meg den jeg har på nå jeg, så er jeg på den sikre siden.. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Aldri lett med klær. Jeg stresser litt selv når jeg skal på fest og slikt, vil jo ha best mulig sjangs på damene Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Jepp, og i dette tilfellet er jeg jo edru da :O :O Pleier som oftest å være stup drita full ,så det går alltid bra.. Men denne gangen bryr jeg meg om damen også.. så er faktisk jæævlig nervøs Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Går nok greit med Hettegenser..bare ikke gjem deg i den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg