Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v.2 (ingen spam og ot)

Anbefalte innlegg

En fyr jeg var dritkeen på viste seg å ha dame...han er faktisk forlova :ohmy:  føler meg så lurt :cry:  var på vei til å falle for han for å si det sånn... hva syns dere om folk som utgir seg for å være noe/noen de ikke er?

8513812[/snapback]

Deeeet suger litt ja. Hvordan lurte han deg?

Sånne folk er så ekstremt latterlige.

8513823[/snapback]

Snakka masse med han på msn, gikk på dater og rota til og med...så ringte jeg han i dag og da var det en jente som tok den og sa "ligg unna forloveden min" og la på..så ringte han meg senere og fortalte alt..sa han skulle gå fra henne for min skyld..men jeg vil ikke være en som ødelegger et forhold

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, jeg har vært borti noe lignende. Dreiv og SMS-flørta med ei jente en masse, vi møttes noen ganger, hadde sånne 3-timers telefonsamtaler osv.

En dag når jeg sendte mld om et program på TV, kom det en mld om at jeg måtte se til helvete å slutte og plage dama hans med meldinger hele tida. Ble jo passe satt ut, hun sa aldri hun hadde type og oppførte seg ikke sånn heller.

Men slik var det faktisk ikke i dette tilfellet. Jeg tok kopi av meldinga og sendte den i retur til henne senere på kvelden. Da ringte hun, og sa at det var en internett-kompis hun hadde invitert fra Kristiansand som var på besøk. Hun visste ingenting om at hun var "dama hans", og hadde ingen planer om det heller. Han hadde klikka helt og kasta telefonen hennes i veggen en liten stund etterpå. Så dro han bare med vennene sine tilbake til Kristiansand (dette var i Oslo) og der satt hun alene med mat for 500kr hun hadde kjøpt og var ganske utafor.

Lenke til kommentar

Sånne folk gjør meg helt.....aargh! Opplevd noe liknende selv, og jeg må si at jeg har ingen toleranse for slik. Enten man er ordentlige venner og skjuler ingenting for hverandre, eller så er man ikke venner i det hele tatt. Har gitt opp folk før fordi de ikke kan oppføre seg.

Lenke til kommentar

Kan noen gi meg tips til hva jeg damen kan gjøre hos meg ?

Har ikke TV , også er vi ikke sååååå into it ennå så vi bare kan slenge oss nedi senga og bare ligge der..

Noe tips til hva man kan gjøre ?

Tips fra kompis : gå tur til Høysand og kjøpe is ?

Endret av Hurt
Lenke til kommentar
Kan noen gi meg tips til hva jeg damen kan gjøre hos meg ?

Har ikke TV , også er vi ikke sååååå into it ennå så vi  bare kan slenge oss nedi senga og bare ligge der..

Noe tips til hva man kan gjøre ?

8514253[/snapback]

Spill et spill!! :dribble:

Neida, altså.. Se en film på dataen kanskje?

Lenke til kommentar

hehe

men tingen er at vi ikke er så in together, vi har kjent hverandre i 2 uker. Møttes sist fredag, vært på kino sammen og på cafee og jobber sammen..

Tror vi tar å gå turen til høysand vi , en strand og en kiosk som vi kan spise is, bare det er pent vær da :O 2km maks også'

skal være 17grader da vi går ditt ( http://vaer.sol.no/Vaer.aspx?utmx=620598&u...org&maplevel=5)

Endret av Hurt
Lenke til kommentar
Jeg har ikke lett for å bli forelsket. Men lett for å bli litt betatt,for å så finne ut av ting ikke var slik jeg trodde.

Know the feeling. Men det å bare være betatt er herlig.

8515083[/snapback]

Men det suger når den du er betatt av er rimelig out of the question.

Lenke til kommentar

Joa, men er vel heller like ille når man er betatt og har det neste er at man ikke lenger er betatt..

Da blir det kjipe tider fremover ;/

Men da satser jeg på å gå en middels lang tur da ? Til stranda..

Er det noe spesielt jeg kan ha med tro? Noe å sitte på kanskje ?

Jeg aner ikke , har aldri hatt med ei jente på stranda sånn før .. Skummelt som faen

Vil veldig gjerne at jenter sier hva de mener , og gi tips ol. alt er velkommen !

Endret av Hurt
Lenke til kommentar
Vil veldig gjerne at jenter sier hva de mener , og gi tips ol. alt er velkommen !

8515392[/snapback]

Wooord.....

Hadde jenta mi på besøk :love: bor 15 min unna (om du går da) til nærmeste strand.

Spør om hun vil ned på stranda eller ut i byen "Samme for meg, hva enn du vil". hater sånne svar ^^

Lenke til kommentar
Strender og parker er dritkoselig. Ta med et pledd eller noe annet å sitte på, litt frukt, noe kjølig å drikke og solkrem hvis det er på dagen. ;)Gylden mulighet til å smøre solkrem på jenta.

8515567[/snapback]

:w00t: Off with ze clothes! :love:

:ermm:

Stranda er nok koslig. Aldri gått med ei jente sånn alene på stranda for kos, men det høres skikkelig kos ut :D

Lenke til kommentar

hmm... Høres bra ut. Tar maks 15-20min å gå ut dit..

Er kiosk rett i nærheten. er meldt 17grader i morgen.

jeg tar med meg et pledd jeg :) Håper hun setter pris på det..

Jeg spørte hva hun ville finne på å hele den regla, hun sa bare at det var samma..

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Underhill_*

Hei, et lite spørsmål, mest til jenter kanskje..

Jeg har vært «sammen» med ei jente i en måned omtrent, det vil si; vi har gått på kino sammen, gått turer, vært på fester og kysset hverandre. Jeg har kjent henne i et snaut år, og jeg har egentlig hatt inntrykk av at hun liker meg ganske godt, da det ikke bare har vært meg som har tatt intiativet til å finne på ting. Dessuten har hun ved flere anledninger fortalt meg at hun synes jeg er kjekk og snill og søt og grei. Dessverre er jeg ikke noen Casanova - jeg kan kanskje bli litt for ordknapp og sjenert av og til. Selv er hun det mest fantastiske og skjønne mennesket jeg noensinne har møtt, og jeg ville blitt med henne til verdens ende, hvis hun spurte meg om det.

Men, i går, da vi var sammen på et utested, ganske sent på kvelden, gikk ting litt skeis. Vi hadde begge drukket litt.

Da vi endelig blir alene en liten stund, så finner jeg ut at jeg skal si «Du vet at jeg liker deg veldig godt, ikke sant?» Jeg har fortalt henne at jeg er glad i henne flere ganger før også, av og til bare detter det ut av meg. Hun svarer, «Ja», og vi blir sittende og smile en liten stund. Hun er på en måte litt reservert hun óg, så at hun ikke umiddelbart svarte at hun liker meg også, det bekymrer meg ikke noe særlig.

Så, et par minutter senere, sier hun følgende. «Jeg må si deg en ting.. jeg er egentlig ikke helt klar for et ordentlig forhold riktig ennå.» Jeg blir litt satt ut, og kjenner at jeg får litt klump i halsen. Jeg forteller henne så akkurat hva jeg synes om henne (se over), og at hvis det er noe jeg kan gjøre, så må hun si ifra.

På dette tidspunktet har jeg forlengst krokodilletårer langs kinna, og det ender med at jeg sier at hvis hun noensinne blir klar, så skal jeg være der og vente på henne. Tror jeg fikk mumla frem at jeg kanskje burde gå (jeg satt og småhiksta midt i et utested, tross alt), så gitt henne en klem, og dratt min vei.

Senere sendte jeg henne en melding og sa unnskyld for at jeg var så teit, ble så dramatisk og at jeg gikk så fort. Jeg sa også at jeg skjønte hva hun mente, selv om det ikke stemmer helt. Hun svarte litt etterpå at hun ikke synes at jeg var teit, men en utrolig fin fyr, og at hun også følte seg litt teit, men bare måtte si det. Det er snart et døgn siden, og jeg har ikke hatt noen kontakt med henne etter det.

Spørsmålet mitt er, har jeg rota det til? Hva betyr «ikke helt klar for et forhold ennå»? Akkurat der og da føltes det veldig som «vil ikke være kjæresten din». Det var egentlig litt oppklarende å bare få skrevet det ned.. men bare et lite råd hadde vært fint.. eller et smilefjes i det minste, hvis jeg bekymrer meg uten grunn.

:hm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...