ilpostino Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 *snip* been there, done it, fuck it. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 *snip* 8501996[/snapback] Neste gang dere er sammen og du holder rundt henne eller noe lignende, gi en henne et kyss på kinnet og se hva som skjer. Etter hva du forklarer så vil hun tydeligvis ha deg! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 (endret) Det er så deilig å omgåes sånne som liker deg akkurat sånn som du er og ser ut. Som syntes det er helt greit at du har kjempegrelle hello kitty sokker, hull i øra med større diameter enn non-stop, sommerfregner og ikke syntes britisk humor er så jækla festelig. Jeg smiler så fælt at tyggisen min tyter ut mellom tenna mine, og det er så sinnsykt deilig! Endret 29. april 2007 av Aidskake Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 og ikke syntes britisk humor er så jækla festelig. HVA? Britisk> Amerikansk anytime, anyday Men er enig på resten av punktene dine, når man er kun to sammen og ikke skal ut i det offentlige rom, kan man jo kle seg akkurat som man vil. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 (endret) Ah, jeg er så glad ! Hun er i sverige og skulle på diskotek, jeg sa jeg skulle jobbe med fikk da beskjed av sjefen at jeg ikke skulle jobbe alikvel.. Jeg sendte SMS til Kristine ( vi kaller henne det , heter ikke det i realiteten ) og spørte om det ble noe gutter , å hun sa hun hadde satset på at det ble noe mellom oss og at jeg ikke måtte bekymre meg.. Ah, ble så glad Fikk et helt annet bilde av henne! Har så lyst til å kjøre den orginale mopeden min til Strømstad bare for å være med henne Endret 30. april 2007 av Hurt Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) *slettet* Morsomt at folk jeg kjenner leser her. Endret 1. mai 2007 av J@cob Lenke til kommentar
iselilja Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Fest i går er over, og jeg sitter igjen fyllesjuk og litt rådvill. Først kom hu veninna mi, jeg prata litt med henne og tenkte å få til noe mer seinere på kvelden. Hun stakk og møtte noen andre venner og tok med seg en ganske full type. Da var hun allerede altfor full, siden hun ikke har drukket mye før. Hun klinte mye med han, men etterhvert som hun ble edru sa hun det bare var fyllaklining og at hun kanskje angra litt. Endte med at jeg kastet ut han, og det gikk ganske bra. Samtidig som dette rota jeg lenge med en annen veninne av meg, som jeg veit har et godt øye til meg. Var liksom ikke sånn at jeg måtte prøve meg for å få rote, hun kom og masa og jeg ble med til slutt. Det var ganske digg, og jeg har litt følelser for henne, men ikke like mye som for hun andre. Seinere på natta når vi skal sove legger hun første veninna mi seg i senga sammen med meg, legger seg inntil med hodet mot hodet mitt, holder meg i hånda, stryker meg på hånda, skulderen og brystkassa. Dette holder på lenge, veit ikke hvor lenge, men regner med en time eller to. Utrolig deilig stund, vi prater ikke, vi ligger bare rolig og stryker lett på hverandre. Greia er at jeg skal møte begge i dag, og veit ikke hvem jeg skal satse på. Hu jeg rota med var edru da vi rota, og hu jeg sov med var edru da vi koste litt. Likte hu jeg koste med best, men fikk jo rota med hu andre. Er så usikker, og veit ikke helt hva jeg skal gjøre. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 iselilja: Følelser er selvfølgelig ikke noe du råder for selv, men mitt råd er å ikke sette en "Hvor langt kom jeg"-Faktor inn i spill. Tenk heller på hvem som gir deg mest glede. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) Sats helt klart på hun du liker best. Må ikke nøye deg med det "nest beste". Endret 1. mai 2007 av stakan Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Ja.. Å ikke gå etter kroppen, sånn seriøst.. Bare en btw liksom ^^ Gjør som Stakan, ta den personen du liker best, og likte best uten at du klina med hun Lenke til kommentar
Gjest gjestegutten Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 noken som hatt forhold der den andre meir følelser for deg enn du har for den andre? har alltid vert sånn i mine forhold. vert ilag med kjæresten min i 5 mnd om 2 dager. lengste eg har hatt er 8 mnd. så er kun veldig korte forhold eg har hatt.. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 noken som hatt forhold der den andre meir følelser for deg enn du har for den andre? har alltid vert sånn i mine forhold. vert ilag med kjæresten min i 5 mnd om 2 dager. lengste eg har hatt er 8 mnd. så er kun veldig korte forhold eg har hatt.. 8513138[/snapback] Gjelder å finne den rette. Jeg har også hatt det sånn. Motsatt også gitt. Bare å fortsette til du finner en du blir skikkelig forelska i. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 noken som hatt forhold der den andre meir følelser for deg enn du har for den andre? har alltid vert sånn i mine forhold. vert ilag med kjæresten min i 5 mnd om 2 dager. lengste eg har hatt er 8 mnd. så er kun veldig korte forhold eg har hatt..8513138[/snapback] Japp. Dør følelser ut er det beste å gjøre det slutt, for så å lete videre. Synd, men sant. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 noken som hatt forhold der den andre meir følelser for deg enn du har for den andre? har alltid vert sånn i mine forhold. vert ilag med kjæresten min i 5 mnd om 2 dager. lengste eg har hatt er 8 mnd. så er kun veldig korte forhold eg har hatt.. 8513138[/snapback] Gjelder å finne den rette. Jeg har også hatt det sånn. Motsatt også gitt. Bare å fortsette til du finner en du blir skikkelig forelska i. 8513248[/snapback] trudde den gangen her at eg var skikkelig forelska. men usikker på sånt. har ikkje lyst å gjere den feilen der en trur at det er grønnare på den andre sida på gjerdet. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 noken som hatt forhold der den andre meir følelser for deg enn du har for den andre? har alltid vert sånn i mine forhold. vert ilag med kjæresten min i 5 mnd om 2 dager. lengste eg har hatt er 8 mnd. så er kun veldig korte forhold eg har hatt..8513138[/snapback] Japp. Dør følelser ut er det beste å gjøre det slutt, for så å lete videre. Synd, men sant. 8513274[/snapback] Støttes Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Skjønner veldig godt hva du mener. Skal ikke være lett nei. Selv finner jeg alltid noen jeg blir kjempeforelska i men det blir rotet til på en eller annen måte. Hvis jeg først blir skikkelig forelsket kan jeg være det opp til flere år. Følelser er noe herk innimellom. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 noken som hatt forhold der den andre meir følelser for deg enn du har for den andre? har alltid vert sånn i mine forhold. vert ilag med kjæresten min i 5 mnd om 2 dager. lengste eg har hatt er 8 mnd. så er kun veldig korte forhold eg har hatt..8513138[/snapback] Japp. Dør følelser ut er det beste å gjøre det slutt, for så å lete videre. Synd, men sant. 8513274[/snapback] Støttes 8513328[/snapback] Akuratt den støtter jeg også. Selv om det er utrolig kjipt Når følelser dør ut så er det en feil som blir gjort en plass. Synd å tenke slik etter det er for sent Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Selv finner jeg alltid noen jeg blir kjempeforelska i men det blir rotet til på en eller annen måte. Hvis jeg først blir skikkelig forelsket kan jeg være det opp til flere år. Følelser er noe herk innimellom.8513356[/snapback] Sånn sett er jeg glad jeg ikke bli lett forelska. Akuratt den støtter jeg også. Selv om det er utrolig kjipt Når følelser dør ut så er det en feil som blir gjort en plass. Synd å tenke slik etter det er for sent 8513362[/snapback] Såklart er det kjipt, men det er også veldig vanlig. Spesielt når man er unge. Man forandrer seg så mye i tenårene, og vokser ofte fra kjæresten sin. Lenke til kommentar
Snowbunny Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 En fyr jeg var dritkeen på viste seg å ha dame...han er faktisk forlova føler meg så lurt var på vei til å falle for han for å si det sånn... hva syns dere om folk som utgir seg for å være noe/noen de ikke er? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 En fyr jeg var dritkeen på viste seg å ha dame...han er faktisk forlova føler meg så lurt var på vei til å falle for han for å si det sånn... hva syns dere om folk som utgir seg for å være noe/noen de ikke er? 8513812[/snapback] Deeeet suger litt ja. Hvordan lurte han deg? Sånne folk er så ekstremt latterlige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg