Twingy Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 (endret) Rent hypotetisk: Om man spør en jente ut, kan det da være en lett utvei for jenta si at man har kjæreste? 8498795[/snapback] Ikke spør en jente ut. Ikke gjør det åpenbart at du prøver deg på ho.. det er så sinnsykt standard! "Bli med på date eller?" Hvis det er det du mente. Spør heller: "Bli med å finne på noe?". Kan du få et svar som er: "Nei, jeg har kjæreste", da? Kan vel kanskje det, men tror ikke det. Jeg har hvertfall aldri fått et sånt svar.. Men jeg har fått "NEI", og det er jo helt greit det. Det blir automatisk til en "date" uansett... Sist gang jeg spurte en jente om vi skulle finne på noe, endte vi opp hjemme hos meg og spiste god mat, så på en bra film vi leide sammen og etter det endte vi opp i dobbeltsenga og maserte hverandre Kozing er bezt! Endret 29. april 2007 av Twingy Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Det er forsåvitt ikke den snilleste, men det er helt klart den beste. 8499315[/snapback] Definer snilt? Er det snilt å la andre tro at virkeligheten er noe annet enn det den faktisk er? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Ikke alle som liker å få det rett fram, hvite løgner kan forhindre dette, i håp om at han/hun som får det servert, ikke oppdager det og lever lykkelig videre. Lenke til kommentar
Erroneous Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Husker en hvor forelsket en var i kjæresten sin (hvis en var det) etter en har slått opp? Er et merkelig spørsmål, men det jeg føler for kjæresten har jeg vanskeligheter for å tro at bare blir borte uten videre hvis vi slår opp. F.eks: Hvis jeg kjøper noe dyrt til henne, vil jeg angre hvis vi slår opp, fordi jeg ikke husker hvor sterk kjærlighetsfølelsen var når jeg kjøpte det? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Det er forsåvitt ikke den snilleste, men det er helt klart den beste. 8499315[/snapback] Definer snilt? Er det snilt å la andre tro at virkeligheten er noe annet enn det den faktisk er? 8500249[/snapback] Overhodet ikke. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 (endret) Rent hypotetisk: Om man spør en jente ut, kan det da være en lett utvei for jenta si at man har kjæreste? 8498795[/snapback] Ikke spør en jente ut. Ikke gjør det åpenbart at du prøver deg på ho.. det er så sinnsykt standard! "Bli med på date eller?" Hvis det er det du mente. Spør heller: "Bli med å finne på noe?". Kan du få et svar som er: "Nei, jeg har kjæreste", da? Kan vel kanskje det, men tror ikke det. Jeg har hvertfall aldri fått et sånt svar.. Men jeg har fått "NEI", og det er jo helt greit det. 8499713[/snapback] Jeg spørte om vi skulle ha en date på Fredag. Tungene våres ende mot hverandre alikvel. Hvor er det du får disse rådene dine fra egentlig ? "erfaringer" eller en nettside ? uansett reagerer alle jenter ulikt å man har sin egen måte å måtte takle det på, uansett hvordan man vrir og vender på det. Jeg ble spørt av en i klassen min for 7mnd siden "Hei, har du lyst til å finne på noe elr ? " Jeg sa spørte om vi kunne finne på noe senere jeg .. Tror hun fattet poenget iallefall Endret 29. april 2007 av Hurt Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Husker en hvor forelsket en var i kjæresten sin (hvis en var det) etter en har slått opp? Er et merkelig spørsmål, men det jeg føler for kjæresten har jeg vanskeligheter for å tro at bare blir borte uten videre hvis vi slår opp. F.eks: Hvis jeg kjøper noe dyrt til henne, vil jeg angre hvis vi slår opp, fordi jeg ikke husker hvor sterk kjærlighetsfølelsen var når jeg kjøpte det? 8500746[/snapback] Jeg har tenkt på det samme. Hvis det er sånn at man gjør det slutt fordi følelsene ikke lenger er der, er det så rart å tenke tilbake på den tiden da vedkommende var alt. Jeg har aldri angret så mye på ting jeg har gjort for personer jeg har hatt følelser for, uansett om det 'endte lykkelig' eller ikke. For der og da gjorde jeg jo det av en grunn - nemlig følelser. Selvom følelser kan forandre seg, så har man jo til et punkt hatt de, og har derfor gjort, sagt, eller til og med kjøpt ting i forskjellige sammenhenger. Vanskelig å forutse hvordan ting blir. Derfor må man bare nyte de mens man har de, og ikke bekymre seg for mye. Lenke til kommentar
Erroneous Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Tusen takk for et godt svar. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Jeg prøvde å kysse dama jeg driver med på kinoen , det var vel ikke "prøve" å kysse, men spørte henne da på SMS : Meg: Hadde du tørt å kysse meg foran noen du kjenner ? Hun: Nå spør du vansklig her.. Meg: Du trenger ikke svare på det da... Hun : Da velger jeg ikke å svare da , men jeg liker deg veldig godt ! Hva skjer ? Det var mer på meldingene da selvfølgelig, men orker ikke skrive det.. Tror hun er litt usikker , får ta det litt med ro vel ? Vært på kino og klina osv, men har ikke vært noen mennesker i nærheten, og hun er vel redd for å bli sett med meg , kyssende.. å hun er singel ja Så jeg ikke får en løpende pakistaner etter meg.. Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Jeg prøvde å kysse dama jeg driver med på kinoen , det var vel ikke "prøve" å kysse, men spørte henne da på SMS : Meg: Hadde du tørt å kysse meg foran noen du kjenner ? Hun: Nå spør du vansklig her.. Meg: Du trenger ikke svare på det da... Hun : Da velger jeg ikke å svare da , men jeg liker deg veldig godt ! Hva skjer ? Det var mer på meldingene da selvfølgelig, men orker ikke skrive det.. Tror hun er litt usikker , får ta det litt med ro vel ? Vært på kino og klina osv, men har ikke vært noen mennesker i nærheten, og hun er vel redd for å bli sett med meg , kyssende.. å hun er singel ja Så jeg ikke får en løpende pakistaner etter meg.. 8501425[/snapback] hahahahahaha genialt Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 8501425[/snapback] Du kan jo prøve forsiktig. Merker vel fort om hun syntes det er greit eller ikke, vil jeg tro. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Jeg prøvde å kysse dama jeg driver med på kinoen , det var vel ikke "prøve" å kysse, men spørte henne da på SMS : Meg: Hadde du tørt å kysse meg foran noen du kjenner ? Hun: Nå spør du vansklig her.. Meg: Du trenger ikke svare på det da... Hun : Da velger jeg ikke å svare da , men jeg liker deg veldig godt ! Hva skjer ? Det var mer på meldingene da selvfølgelig, men orker ikke skrive det.. Tror hun er litt usikker , får ta det litt med ro vel ? Vært på kino og klina osv, men har ikke vært noen mennesker i nærheten, og hun er vel redd for å bli sett med meg , kyssende.. å hun er singel ja Så jeg ikke får en løpende pakistaner etter meg.. 8501425[/snapback] hahahahahaha genialt 8501455[/snapback] Tusen takk for svaret, det hjalp helt utrolig 8501425[/snapback] Du kan jo prøve forsiktig. Merker vel fort om hun syntes det er greit eller ikke, vil jeg tro. 8501474[/snapback] Ja, men men .. Blir jo over analysering med damer og vettu.. Natta Lenke til kommentar
SCV Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 jeg har funnet meg ei lita søt jente Lenke til kommentar
LasH Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Uff, føler jeg sliter på damefronten... Teknisk sett kan jeg får dame når jeg vil, men ALDRIG om jeg får den dama jeg VIL ha.. Synes selv jeg er over gjennomsnittet i når det kommer til utseenede. Får altid høre av jentevennene mine at jeg ser bra ut og er en av de kjekkeste guttene de kjenner, noe som hjelper svært godt på selvtillitten. Kansje ikke den mest sossiale gutten, men jeg er ikke noe usossial datanerd hvertfall... Over noen uker nå, kansje en måne har jeg snakkt med ei jente i paralellklassen. Helt utrolig at jeg ikke har lakt merke til henne før, hun er pen, søt, morsom, kjekk, snill og vi deler samme meninger og musikksmak. Vi snakket mye på msn og litt på skolen osv... Så etter en stund så spurte jeg henne om hun holdt på med noen, eller om hun var intresert i noen, og hun svarte nei. Ble jo svært glad, tenkte kanskje at jeg skulle prøve meg da. Men hver eneste dag så "overhørte" jeg samtaler om henne. Det jeg da overhørte gjaldt henne og en eller annen dude. De var visst mye med hverandre, såg film, var på båtturer ilag osv. Fikk senere vite at han var intrisert i henne, men hun ville ikke ha han. Noe jeg synes er litt merklig siden hun altid er med han. I det siste har jeg bare snakket mindre og mindre med henne. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Da er han vel rett og slett bare en god venn. Grip sjangsen din, gutt! Lenke til kommentar
LasH Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Da er han vel rett og slett bare en god venn. Grip sjangsen din, gutt! 8501793[/snapback] Litt sent nå, tror jeg... Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 (endret) jeg har funnet meg ei lita søt jente 8501771[/snapback] MM det har jeg og, men hun sa hun hadde kjæreste da jeg spurte henne ut. Ser dama for ofte (ufrivillig) til at det ikke er mulig glemme hu. Når jeg prater om ofte kan dette være opptil 3-4 ganger i uken. Endret 29. april 2007 av brutti Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Litt sent nå, tror jeg...8501871[/snapback] Hvorfor tror du det? Selvom dere ikke prater like mye nå som i starten, er det ikke verre enn å prøve å dra det opp igjen. Ingenting å tape på det hvertfall Lenke til kommentar
iselilja Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Skal på fest med masse venner i morra, og skal prøve å legge ann på en av mine beste veninner. Alle veit jeg liker henne ganske godt, og vi er jo ganske gode venner også. Hun var veldig usikker på seg selv før, rundt sånn at hun ikke klarte så bra at folk flørta med henne osv, klarte ikke å flørte fysisk osv og hun var usikker på folk. Har merka at hu er sikker på meg, vi sitter ofte sammen om det skjer noe. Hender vi benflørter litt, flørter med henda, sitter tett inntil hverandre, hun legger hue inntil meg, jeg holder rundt henne, hun ligger i armkroken osv. Er utrolig digg å småflørte med henne, men det blir aldri noe mer enn det liksom. Veit hun liker det og, i og med at jeg er den hun gjør det med, merker hun får høy puls osv, men får det liksom aldri til å bli noe mer. Ofte jeg følger henne hjem om vi har vært ute med venner osv, og blir alltid deilige hadeklemmer osv, men som sagt, klarer liksom aldri å få det til å bli noe mer. Mange rundt oss venter på at vi skal bli sammen, flere bekjente av meg eller vennen utenbys som jeg ikke treffer så ofte spør alltid om hvordan det går med henne, og noen kompiser har også trodd jeg har vært sammen med henne. Så det er liskom ikke noe sånn fjernt, noe drømmedame jeg aldri får osv. Lurer på hva folk ville gjort i liknende situasjon. Er ikke det at det er så jævla viktig å kline med henne eller ha sex med henne akkurat den kvelden, vil uansett ikke ødelegge det med å gå for fort fram. Men liksom å gå fra å være flørt til å bli sammen med henne. Er ikke så lett og i og med at jeg syns hun er såpass usikker som hun er er det nok ikke hun som tar første steget i den retningen. Veit det er viktig å bruke mye tid sammen, og det gjør vi. Møter henne flere ganger i uka, som oftest med andre venner, men hender det bare er oss to eller noen få andre. Så det går ikke på det, vi kjenner hverandre utrolig godt og hun er en av de personene som kjenner meg best og forstår meg, og det viser hun også. Tror kanskje dette er første skikkelige forelskelsen. Er fortsatt ganske ung, har likt folk veldig godt før, men aldri aldri noe i nærheten av dette. Tenkte liksom at forelskelsesfølelsen ville slutte en eller annen gang som på de fleste andre, men dette tar ikke slutt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg