theoriginalAidskake Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 8494290[/snapback] Tøft gjort i det hele tatt da, Chris. Du får sikkert en anledning senere til å spørre hun, og da blir det bra vettu! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Weeee , jeg var jo på Kino igår natt... håper for din skyld at du var presis igår.. det var ikke jeg akkurat... Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 håper for din skyld at du var presis igår.. det var ikke jeg akkurat...8496508[/snapback] Hahaha. :!: Vært glad jeg ikke er prippen og blir sint for at du ikke hadde stått opp engang. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Hahaha. :!: Vært glad jeg ikke er prippen og blir sint for at du ikke hadde stått opp engang. etter all dette snakket om Idaer i det siste kunne jeg ikke la være å ha søte drømmer om en av dem. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 håper for din skyld at du var presis igår.. det var ikke jeg akkurat... 8496508[/snapback] hvor sen ble du egentlig? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 etter all dette snakket om Idaer i det siste kunne jeg ikke la være å ha søte drømmer om en av dem. 8496553[/snapback] Tilgitt hvor sen ble du egentlig? 8496561[/snapback] ca 1 time. :!: Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 hvor sen ble du egentlig? vi skulle møtes halv et og jeg var det cirka ti over/kvart over... Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Weeee , jeg var jo på Kino igår natt... Er det noen som vil vite mer om det ? Espen Pai : Hun heter ida ^^ 8496487[/snapback] i såfall vil jeg vite alt 8496495[/snapback] Tihi Nei, vi jobber da sammen, møtte hun første gang på Fredag og tok med en is til henne og vi spiste den sammen, kalte det en is-date Det var veldig kos og jenta var ikke bare ekstremt pen og hadde en ekstrem rumpe, men var også veldig hygglig og hadde mange bra meninger om ting. Vi begynte vel å sende meldinger Lørdags morgen.. Neste helgen jobba vi sammen hele dagen ( hun jobber på en annen pub, men jeg gikk og tok pauser med henne ) så fulgte jeg henne nesten hjem, og tok 2 små/5sek hadekyss. Fikk så litt vel smaken på dette og ba henne på kino med en cola kork , "du+meg@ Kino? " sto det på korken, hun ble litt rød i ansiktet også spørte jeg henne for å være på den sikre siden om hun ville være med , det ville hun veldig gjerne Lørdag, igår, kl 9 på Kino, så på KillBuljo, hadde jeg og et par kompiser dratt på den hadde jeg ledd meg sønder og sammen fordi dem er passe like vennene mine i filmen, men hun lo bare av litt ^^ Vel, kanskje hun liker filmer som man kan tenke i å ikke sitte der som en kjøttkake, greit nok det. så gikk vi en tur etterpå, ned på Pizzanini og prata der til 1time etter stengetid, så gikk vi ute i 30-45min , så gikk vi til hver av vårt , men før det tok vi et laaaangt kyss <3<3 Tror nesten vi har noe på gli ( alt over 9 får gli ^^ ) for hun sendte meld. på kvelden og lurte på om vi kunne finne på noe igjen snart.. Har fri på Onsdag og orker ikke kino ( jeg spanderte ) , har heller ikke TV på rommet og rommet mitt er lite, hva skal man gjøre ? Det må da være en eller annen sort for humor som man kan sjekke ? - Hvordan sjekke humoren hennes ? Jeg spørte, hun visste ikke åssen humor hun hadde hun - hun var jæævlig nervøs da ;/ Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Hva gjorde dere i går!? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 (endret) 8496631[/snapback] Er det fint vær kan dere sette dere i en park eller noe. Husk solkrem, jeg ble nemlig litt solbrent. Hva gjorde dere i går!?8496632[/snapback] Bare slækka i frognerparken. Været var fantastisk! Endret 29. april 2007 av Aidskake Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Hahaha! Kos for dere da Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 *snip* 8496631[/snapback] en tur i parken eller noe sånn er jo veldig kos da... har meldt sol hele uka fremover også tror jeg Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Ja, tror vi kan gå en tur i byen eller noe hadde vært fint , er ikke såå veldig mange parker rundt her .. Hvis hun også sier at vi kan sitte hjemme i hennes leilighet å titte på en film hadde vært fint .. Egentlig er alt fint, bare jeg er med henne. Det var litt som i en film ;D Men hva skal jeg gjøre for at hun ikke skal være så nervøs ? Jeg biter liksom ikke ( eller, noenganger, wrææff! ) , men hun kjenner meg jo ikke sååå godt liksom. Bare henge mye med henne ? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Man slapper mer og mer av etterhvert som man blir kjent med hverandre. Men såklart, noen slapper jo lettere av enn andre, så det vil sikkert variere. Bare hold en samtale i gang, bli kjent med jenta. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Etter å ha sett filmen, vært på pizzanini og prata i 1-3 timer , så begynte hun å løsne litt ,det var skikelig deilig , er jo ikke noe fint når den ene parten er nervøs som F''en.. Men ah, hun er så søt <3 Kjent hun i 1 uke liksom ;D Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Rent hypotetisk: Om man spør en jente ut, kan det da være en lett utvei for jenta si at man har kjæreste? Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Om man spør en jente ut, kan det da være en lett utvei for jenta si at man har kjæreste? 8498795[/snapback] Ja, det er vel igrunn ganske enkelt. I alle fall vis du ikke kjenner jenta så veldig godt. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Rent hypotetisk: Om man spør en jente ut, kan det da være en lett utvei for jenta si at man har kjæreste? 8498795[/snapback] Det vil jeg påstå. 'Snill' måte å si nei på. Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Arg! Den snilleste måten å si nei på, er å faktisk si nei. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Det er forsåvitt ikke den snilleste, men det er helt klart den beste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg