Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v.2 (ingen spam og ot)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Weeee , jeg var jo  på Kino igår natt...

Er det noen som vil vite mer om det ?

Espen Pai : Hun heter ida  ^^

8496487[/snapback]

i såfall vil jeg vite alt :D

8496495[/snapback]

Tihi :D

Nei, vi jobber da sammen, møtte hun første gang på Fredag og tok med en is til henne og vi spiste den sammen, kalte det en is-date :p

Det var veldig kos og jenta var ikke bare ekstremt pen og hadde en ekstrem rumpe, men var også veldig hygglig og hadde mange bra meninger om ting.

Vi begynte vel å sende meldinger Lørdags morgen.. Neste helgen jobba vi sammen hele dagen ( hun jobber på en annen pub, men jeg gikk og tok pauser med henne ) så fulgte jeg henne nesten hjem, og tok 2 små/5sek hadekyss.

Fikk så litt vel smaken på dette og ba henne på kino med en cola kork , "du+meg@ Kino? " sto det på korken, hun ble litt rød i ansiktet også spørte jeg henne for å være på den sikre siden om hun ville være med , det ville hun veldig gjerne :D

Lørdag, igår, kl 9 på Kino, så på KillBuljo, hadde jeg og et par kompiser dratt på den hadde jeg ledd meg sønder og sammen fordi dem er passe like vennene mine i filmen, men hun lo bare av litt ^^

Vel, kanskje hun liker filmer som man kan tenke i å ikke sitte der som en kjøttkake, greit nok det.

så gikk vi en tur etterpå, ned på Pizzanini og prata der til 1time etter stengetid, så gikk vi ute i 30-45min , så gikk vi til hver av vårt , men før det tok vi et laaaangt kyss <3<3

Tror nesten vi har noe på gli ( alt over 9 får gli ^^ ) for hun sendte meld. på kvelden og lurte på om vi kunne finne på noe igjen snart..

Har fri på Onsdag og orker ikke kino ( jeg spanderte :cool: ) , har heller ikke TV på rommet og rommet mitt er lite, hva skal man gjøre ? Det må da være en eller annen sort for humor som man kan sjekke ?

- Hvordan sjekke humoren hennes ? Jeg spørte, hun visste ikke åssen humor hun hadde hun :p - hun var jæævlig nervøs da ;/

Lenke til kommentar

Ja, tror vi kan gå en tur i byen eller noe hadde vært fint , er ikke såå veldig mange parker rundt her ..

Hvis hun også sier at vi kan sitte hjemme i hennes leilighet å titte på en film hadde vært fint .. Egentlig er alt fint, bare jeg er med henne.

Det var litt som i en film ;D

Men hva skal jeg gjøre for at hun ikke skal være så nervøs ? Jeg biter liksom ikke ( eller, noenganger, wrææff! ) , men hun kjenner meg jo ikke sååå godt liksom.

Bare henge mye med henne ?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...