Vidar Busk Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Vel. Dagen i dag ble både en opptur og en stor skuffelse.. Som sagt er det denne jenta på butikken. Eller å ha snakket med Leach (riktig stavet?) fant jeg ut at jeg skulle dra bor å spørre om hun skulle bli med å grilling. Jeg gjorde så og hun var der, men en stor kø foran posten. Jeg kjøpte øl og tenkte at jeg skulle vente til køen var borte. Etter 5 min ble den det og i det jeg skulle gå bort kom det 70 småkids og begynte å snakke med henne. Jeg ga da opp. Jeg havnet tilbake på dataen og så begynte Espen pai og si at jeg måtte prøve igjen. Så jeg gjorde det da, men da jeg kom bort hadde hun sluttet på jobb! + for at jeg mannet meg opp til noe sånt - for at at jeg aldri fikk spurt 8494290[/snapback] Kjedelige greier! Du kjenner vel kanskje ikke noen i nærmiljøet som vet hva hun heter? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Hun heter faktisk Ida (HAHAHAHA, Espen pai! Pwnd). Jeg har overhørt flere si det Hun har i tillegg en søster som er så og si klin lik.. Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Hun heter faktisk Ida (HAHAHAHA, Espen pai! Pwnd). Jeg har overhørt flere si det Hun har i tillegg en søster som er så og si klin lik.. 8494340[/snapback] Skaff nummeret hennes da Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Vi får se hva jeg manner meg opp til å gjøre etterhvert! Lenke til kommentar
Twingy Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Vel. Dagen i dag ble både en opptur og en stor skuffelse.. Som sagt er det denne jenta på butikken. Eller å ha snakket med Leach (riktig stavet?) fant jeg ut at jeg skulle dra bor å spørre om hun skulle bli med å grilling. Jeg gjorde så og hun var der, men en stor kø foran posten. Jeg kjøpte øl og tenkte at jeg skulle vente til køen var borte. Etter 5 min ble den det og i det jeg skulle gå bort kom det 70 småkids og begynte å snakke med henne. Jeg ga da opp. Jeg havnet tilbake på dataen og så begynte Espen pai og si at jeg måtte prøve igjen. Så jeg gjorde det da, men da jeg kom bort hadde hun sluttet på jobb! + for at jeg mannet meg opp til noe sånt - for at at jeg aldri fikk spurt 8494290[/snapback] Take a chill pill Det er ikke noe å være nervøs over egentlig pluss at det synes at du er veldig nervøs og det er ikke bra. Vær helt cooool... Si til ho: "Hei.. Jeg skal ha det her jeg og så lurte jeg på om du blir med å grille etterpå", kanskje det funker, kanskje ikke. Har ikke testet ut det å si akkuratt nøyaktig det der. Eller snakk til ho som om du kjenner ho: "Hei Ida.. Morro å jobbe her eller? (Få et svar) Hva skal du i dag da? (Okai) Jeg skal grille.. bli med eller?" Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Akkurat det jeg tenkte på. Å si noe sånt altså. Men jeg vil alltid være nervøs, det gjelder bare å skjule det. Lenke til kommentar
Stubbekropp Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 *lese imellom alle de fine postene* Så, hvordan skal jeg liksom ta iniativet til og kysse? Eller få han til og gjøre det? Mildt sagt; Jeg er rusten Kan ikke lenger kunsten og flørte Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Kan ikke lenger kunsten og flørte 8495165[/snapback] Slapp av, den har jeg aldri kunnet.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 *lese imellom alle de fine postene*Så, hvordan skal jeg liksom ta iniativet til og kysse? Eller få han til og gjøre det? Mildt sagt; Jeg er rusten Kan ikke lenger kunsten og flørte 8495165[/snapback] Hvem skal du kysse? Jeg tror det er noe jeg ikke har fått med meg. Lenke til kommentar
Twingy Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 *lese imellom alle de fine postene*Så, hvordan skal jeg liksom ta iniativet til og kysse? Eller få han til og gjøre det? Mildt sagt; Jeg er rusten Kan ikke lenger kunsten og flørte 8495165[/snapback] Begge to må være i "humøret". Hvordan skal du klare det? Masse kroppskontakt.. Ubevisst.. F.eks: Ta på (i ditt tilfelle, HAN), han når du snakker med han helt uskyldig.. "Ja, haha... akkuratt som DU(tapåskulder i 3 sek) osv. Ellers kan man jo leke "ordleker".. Vet ikke hvor godt kjent du er med han, men.. "Ordlek" kan være f.eks å si "Har du noen gang blablabla?" osv. Men som sagt.. Begge må være i "humøret"... Og så er det jo kjekt å få han tiltrukket først kanskje. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Det hjelper faktisk litt å høre på folk si "det skjer ikke noe hvis du ikke prøver". Det fikk meg til å gå bort i dag, selv om jeg aldri fikk gjort det jeg skulle! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Det hjelper faktisk litt å høre på folk si "det skjer ikke noe hvis du ikke prøver". Det fikk meg til å gå bort i dag, selv om jeg aldri fikk gjort det jeg skulle! 8495255[/snapback] du har altids flere muligheter i dag skal jeg ut i parken med en utrolig søt jente traff ho gjennom ei veninne på vors nå på fredag Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 (endret) nei... dette er en Renate faktisk... Idaer er alt for skjeldne til og brukes opp med en gang... Det er som vin, til spesielle annledninger tar du frem den spesielle vinen som koster sjorta av deg, men ellers så går det greit med ei flaske til under 200lappen Endret 29. april 2007 av Espen pai Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 nei... dette er en Renate faktisk... Idaer er alt for skjeldne til og brukes opp med en gang... Det er som vin, til spesielle annledninger tar du frem den spesielle vinen som koster sjorta av deg, men ellers så går det greit med ei flaske til under 200lappen 8496232[/snapback] Hva med hun Idaen jeg fant da? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 nei... dette er en Renate faktisk... Idaer er alt for skjeldne til og brukes opp med en gang... Det er som vin, til spesielle annledninger tar du frem den spesielle vinen som koster sjorta av deg, men ellers så går det greit med ei flaske til under 200lappen 8496232[/snapback] Hva med hun Idaen jeg fant da? 8496239[/snapback] Får spare ho til en senere anledning da Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Får spare ho til en senere anledning da 8496249[/snapback] Hahaha! Og det tror du du får til? (Hatten ) Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Hei! Vet du hva, jeg møtte verdens mest fantastiske gutt på internett jeg også (men på en heeeelt annen plass ), det var ikke noe jeg gjorde for å sjekke opp folk liksom.. så desperat er jeg ikke hehe.. men i allefall: Vi møttes helt random og begynte å prate på internett, etterhvert msn og så tlf.. Å så rundt 3 mnd etter møttes vi. Love at first sight kan man si, og vi er samboere nå Har vært sammen siden dagen vi møttes 28 desember 2005. hihi.. Let's just call it faith 8478909[/snapback] Nååh. Så koselig! Dere bodde ikke så langt unna hverandre da eller? 8479802[/snapback] Jo. vi gjorde det.. det er jo selvfølgelig en historie da. hehe.. Jeg bodde (også nå) i Trondheim han i Bodø.. (ps: Nordlendinger er hot!) Men så visste det seg at foreldrene hadde flytta til nettopp trondheim og han var ofte på besøk Så vi møttes, og så møttes vi annenhver helg i et halvt år.. faren hans jobbet i militæret så han hadde sånne gratis flyreiser. Så var han her hele sommeren til han dro i militæret et år.. Så vi har hatt ganske mye avstandsforhold egentlig.. Men når alle "tilfeldighetene" passet så bra, er det jo bare meant to be Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Weeee , jeg var jo på Kino igår natt... Er det noen som vil vite mer om det ? Espen Pai : Hun heter ida ^^ Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Weeee , jeg var jo på Kino igår natt... Er det noen som vil vite mer om det ? Espen Pai : Hun heter ida ^^ 8496487[/snapback] i såfall vil jeg vite alt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg