jorgenre Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 fikk nummeret til jenta her for noen dager siden. Sendte først meld i dag. Hun virker utrolig hyggelig. Jeg trodde først hun egenltig var litt overlegen og sånt for hun er ganske pen og jeg går egentlig ikke først og fremst etter utsene, men det er ikke dumt at hun er pen akkurat. Blir så glad nå jeg Lenke til kommentar
Myst Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 @Lise04: Hehe det var jammen gode nyheter. Gratulerer da! Jenta "mi" er også ganske søt, ålreit utseende og sånt. Det skal ikke mye til å for å gjøre et menneske til lags. Når det meste stemmer, og tilværelsen er bare lykke, bryr man seg ikke om resten. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Det passer å kysse når begge har lyst Jeg tror ikke det er så veldig mange som bryr seg om dette med å vente så og så lenge før man kysser. Jeg kjører på på første daten, jeg, hvis jeg er skikkelig forelsket.8478851[/snapback] Enig i det. Føler man for å kysse ser jeg ingen grunn til å vente akkurat. Hei! Vet du hva, jeg møtte verdens mest fantastiske gutt på internett jeg også (men på en heeeelt annen plass ), det var ikke noe jeg gjorde for å sjekke opp folk liksom.. så desperat er jeg ikke hehe.. men i allefall: Vi møttes helt random og begynte å prate på internett, etterhvert msn og så tlf.. Å så rundt 3 mnd etter møttes vi. Love at first sight kan man si, og vi er samboere nå Har vært sammen siden dagen vi møttes 28 desember 2005. hihi.. Let's just call it faith 8478909[/snapback] Nååh. Så koselig! Dere bodde ikke så langt unna hverandre da eller? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Klarer man å forelske seg i en person selv når man har sett personen spy og grine så snørret renner, da vet man at forholdet kan lykkes 8474561[/snapback] Sant! :!: Med mindre personen bestemmer seg for å bli psykotisk og veksle mellom en håndfull personligheter da Haha, jeg tenkte nettopp det samme. 75% av mine nærmeste venner er gutter. 8476931[/snapback] Samma her, egentlig. Stort sett funker jeg bedre sammen med gutter enn jenter. Og ca halvparten av de gode jentevennene mine er lesbiske xD Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Det er lørdags morgen og lovetråden er i bånn av tråder ? Ingen som har fått seg noe fylla mus ? Fikk kyssa hun jenta igår å .. Så spørte jeg henne ut på kino idag med en cola kork Det sto "Du+ meg @Kino ? " - for å være ¨på den sikre siden spørte jeg også Hun har nydlige lepper <3 Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Hehe, det er skikkelig kult gjort, Hurt Om 5 uker drar kjæresten min på rehabiliteringsreise til Tyrkia i 6 uker. Og den helga hun kommer hjem, drar familien min til Hellas i TO uker! Så da får jeg ikke se henne på to måneder Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Hehe, det er skikkelig kult gjort, Hurt 8490360[/snapback] Tusen takk ! Jeg hørte med en kompis, han syns det var tåplig Han anbefalte meg å bare spøre henne, så jeg tok begge jeg Hun virket tilfreds iallefall, det som er hovedpoenget. Skal på kino etterpå, lurer på hvilken film : Jeg personlig har lyst til å se på Snikskytter eller den filmen med Mark Wahlberg eller han , men jeg hadde sett på Dokkespill og Barbie for henne. Virker som om samtale emner går mye bedre med henne også, det er litt deilig + at jeg føler at det ikke er en pinlig stillhet når det blir stille , at man kan slappe av med henne.. Kjappe meg å forføre så hun ikke blir venn ^ ^ Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Spør henne hva hun vil se. Du trenger aldeles ikke å være alpha KONSTANT, altså å bestemme, å føre henne med mere. Som fra Pulp Fiction: (Støtter Mia på denne Mia: Don't you hate that? Vincent: What? Mia: Uncomfortable silences. Why do we feel it's necessary to yak about bullshit in order to be comfortable? Vincent: I don't know. That's a good question. Mia: That's when you know you've found somebody special. When you can just shut the fuck up for a minute and comfortably enjoy the silence. Lenke til kommentar
Gjest Guest 500 Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Hei, Jeg har vært sammen med en jente i en måned nå og vi har kjent hverandre i litt over en måned ( 1 måned og 1 uke ca). Vi begynte å snakke ( hun lagret meg på msn) på en lørdag og vi snakket i et par dager og på onsdag ba hun meg ut på kino på fredag og vi dro altså dit. Vi hadde det fint og fikk positive tilbakemeldinger fra hun og jeg dro på besøk til henne neste dag hvor vi kyssa litt og ble da " sammen ". Fortalte dette for å vise hvor fort det hadde gått. Vi har det da fint i nesten 1 måned før vi treffes og hun forteller at det har gått så fort at følelsene hennes for meg hadde blitt borte. Hun sa gjentatte ganger at jeg ikke hadde gjort noe galt og at jeg var verdens beste gutt osv. Vi ble da sånn noenlunde enige om en pause( ville ikke miste henne helt) og hun sa hun ville få følelsene tilbake men hun visste ikke om hun kunne det. Etter at vi dro hver til oss fikk jeg en melding av henne hvor det sto at hun trodde hun kunne få følelser for meg igjen. Hun har sagt til noen jeg kjenner at det er kjett uten meg. Begge er 15. Det jeg lurer på er om det er noen her som tror det er noen som helst sjans for at hun kan igjen følelsene for meg? ( Gjerne med litt erfaring innenfor dette området) og hva jeg bør gjøre nå? ( om det er spesielle ting jeg IKKE burde gjøre og ting jeg burde gjøre) Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Hei, Jeg har vært sammen med en jente i en måned nå og vi har kjent hverandre i litt over en måned ( 1 måned og 1 uke ca). Vi begynte å snakke ( hun lagret meg på msn) på en lørdag og vi snakket i et par dager og på onsdag ba hun meg ut på kino på fredag og vi dro altså dit. Vi hadde det fint og fikk positive tilbakemeldinger fra hun og jeg dro på besøk til henne neste dag hvor vi kyssa litt og ble da " sammen ". Fortalte dette for å vise hvor fort det hadde gått. Vi har det da fint i nesten 1 måned før vi treffes og hun forteller at det har gått så fort at følelsene hennes for meg hadde blitt borte. Hun sa gjentatte ganger at jeg ikke hadde gjort noe galt og at jeg var verdens beste gutt osv. Vi ble da sånn noenlunde enige om en pause( ville ikke miste henne helt) og hun sa hun ville få følelsene tilbake men hun visste ikke om hun kunne det. Etter at vi dro hver til oss fikk jeg en melding av henne hvor det sto at hun trodde hun kunne få følelser for meg igjen. Hun har sagt til noen jeg kjenner at det er kjett uten meg. Begge er 15. Det jeg lurer på er om det er noen her som tror det er noen som helst sjans for at hun kan igjen følelsene for meg? ( Gjerne med litt erfaring innenfor dette området) og hva jeg bør gjøre nå? ( om det er spesielle ting jeg IKKE burde gjøre og ting jeg burde gjøre) 8491806[/snapback] Høres ut som et problem kompisen min hadde forleden :/ Som jeg sa til han; det er veldig viktig at det ikke blir for store mellomrom mellom når dere møtes om dere er nyforelsket. Da er det lett for at følelser bare forsvinner med tiden. Vet ikke om dette hjalp noe som helst, men lykke til uansett Lenke til kommentar
Snowbunny Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Hei, Jeg har vært sammen med en jente i en måned nå og vi har kjent hverandre i litt over en måned ( 1 måned og 1 uke ca). Vi begynte å snakke ( hun lagret meg på msn) på en lørdag og vi snakket i et par dager og på onsdag ba hun meg ut på kino på fredag og vi dro altså dit. Vi hadde det fint og fikk positive tilbakemeldinger fra hun og jeg dro på besøk til henne neste dag hvor vi kyssa litt og ble da " sammen ". Fortalte dette for å vise hvor fort det hadde gått. Vi har det da fint i nesten 1 måned før vi treffes og hun forteller at det har gått så fort at følelsene hennes for meg hadde blitt borte. Hun sa gjentatte ganger at jeg ikke hadde gjort noe galt og at jeg var verdens beste gutt osv. Vi ble da sånn noenlunde enige om en pause( ville ikke miste henne helt) og hun sa hun ville få følelsene tilbake men hun visste ikke om hun kunne det. Etter at vi dro hver til oss fikk jeg en melding av henne hvor det sto at hun trodde hun kunne få følelser for meg igjen. Hun har sagt til noen jeg kjenner at det er kjett uten meg. Begge er 15. Det jeg lurer på er om det er noen her som tror det er noen som helst sjans for at hun kan igjen følelsene for meg? ( Gjerne med litt erfaring innenfor dette området) og hva jeg bør gjøre nå? ( om det er spesielle ting jeg IKKE burde gjøre og ting jeg burde gjøre) 8491806[/snapback] Vel...er fullt mulig. En jeg kjenner slo opp med dama si for første gang for 5 år siden..da hadde de vært sammen i 1 år(han var 16, hun 15) så ble de sammen med hver sin en periode og så når de begge var single for 2 år siden ble de sammen igjen og er fortsatt det. De hadde vært venner hele tida, men ikke hatt følelser for hverandre da. Fikk det når de tok opp kontakten for fullt(møttes og sånt) og da ble de sammen igjen Så det er mulig, og jeg ville tro det med tanke på at hun sa det. Kjenner hun ikke, men jeg ville i alle fall aldri sagt til en ex at jeg kunne få følelser for han igjen uten å mene det. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Hei, Jeg har vært sammen med en jente i en måned nå og vi har kjent hverandre i litt over en måned ( 1 måned og 1 uke ca). Vi begynte å snakke ( hun lagret meg på msn) på en lørdag og vi snakket i et par dager og på onsdag ba hun meg ut på kino på fredag og vi dro altså dit. Vi hadde det fint og fikk positive tilbakemeldinger fra hun og jeg dro på besøk til henne neste dag hvor vi kyssa litt og ble da " sammen ". Fortalte dette for å vise hvor fort det hadde gått. Vi har det da fint i nesten 1 måned før vi treffes og hun forteller at det har gått så fort at følelsene hennes for meg hadde blitt borte. Hun sa gjentatte ganger at jeg ikke hadde gjort noe galt og at jeg var verdens beste gutt osv. Vi ble da sånn noenlunde enige om en pause( ville ikke miste henne helt) og hun sa hun ville få følelsene tilbake men hun visste ikke om hun kunne det. Etter at vi dro hver til oss fikk jeg en melding av henne hvor det sto at hun trodde hun kunne få følelser for meg igjen. Hun har sagt til noen jeg kjenner at det er kjett uten meg. Begge er 15. Det jeg lurer på er om det er noen her som tror det er noen som helst sjans for at hun kan igjen følelsene for meg? ( Gjerne med litt erfaring innenfor dette området) og hva jeg bør gjøre nå? ( om det er spesielle ting jeg IKKE burde gjøre og ting jeg burde gjøre) 8491806[/snapback] Høres ut som et problem kompisen min hadde forleden :/ Som jeg sa til han; det er veldig viktig at det ikke blir for store mellomrom mellom når dere møtes om dere er nyforelsket. Da er det lett for at følelser bare forsvinner med tiden. Vet ikke om dette hjalp noe som helst, men lykke til uansett 8491839[/snapback] tok den ikke helt jeg, om det var Iq-en min eller min genrelle kunnskap om forhold er vel ett fett, men kunne du forklart litt nærmere ? Mellomrom, som at man ikke ser hverandre så ofte ? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Er ei jente på butikken ved meg som alltid smiler når jeg kommer og hilser osv. (Mer enn med andre). Nesten så jeg vurderer å gå bort der igjen (var der nettopp) og spørre om hun vil være med på grilling. Ikke det at jeg tør det da.. Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Er ei jente på butikken ved meg som alltid smiler når jeg kommer og hilser osv. (Mer enn med andre). Nesten så jeg vurderer å gå bort der igjen (var der nettopp) og spørre om hun vil være med på grilling. Ikke det at jeg tør det da.. 8492208[/snapback] Du maa jo gjore det da.. Ta motet til deg aa sporr du.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Det har jeg ikke mot til Lenke til kommentar
Gjest Guest 500 Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Hei, *SNip* 8491806[/snapback] *Snip* 8491873[/snapback] Det som kanskje var litt uheldig var at 3-4 dager etter vi ble sammen så dro jeg på påskeferie i nesten en uke og det har kanskje litt å si. Ellers var vi sammen 2-3 ganger i uka. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 (endret) Jaja, nå avtale jeg og og en på jobben, som jeg driver litt med , fulgte henne hjem igår og kysset henne 2 ganger vel, vi hadde avtalt å dra på kino sammen da, men visste ikke hvilken film.. Jeg ser på programmet og det går 2 filmer , kl 20-21. Nå er klokka halv 7 og hun har ikke svart på hvilken tid som passer eller hvilken film hun har lyst til å se på .. Faen jeg uroer meg , jeg har så lyst til å treffe henne idag :/ Samtidig som jeg ikke vil virke desperat og nervøs for at hun ikke svarer.. Er vel bare det at hun er såpass pen og såpass hygglig, med en høyere standard generelt, mtp. Humor og utseende og iq, noe jeg da selvfølgelig er redd for å miste Endret 28. april 2007 av Hurt Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Vel. Dagen i dag ble både en opptur og en stor skuffelse.. Som sagt er det denne jenta på butikken. Eller å ha snakket med Leach (riktig stavet?) fant jeg ut at jeg skulle dra bor å spørre om hun skulle bli med å grilling. Jeg gjorde så og hun var der, men en stor kø foran posten. Jeg kjøpte øl og tenkte at jeg skulle vente til køen var borte. Etter 5 min ble den det og i det jeg skulle gå bort kom det 70 småkids og begynte å snakke med henne. Jeg ga da opp. Jeg havnet tilbake på dataen og så begynte Espen pai og si at jeg måtte prøve igjen. Så jeg gjorde det da, men da jeg kom bort hadde hun sluttet på jobb! + for at jeg mannet meg opp til noe sånt - for at at jeg aldri fikk spurt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg