Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v.2 (ingen spam og ot)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dere er så søte, dere to. :wee:

8449302[/snapback]

Huh? Who? :cool:

Jenter har en greie med at de ikke vil være kjæreste med folk de anser som bestevenner, for da er de redd for å "ødelegge vennskapet". Det kalles vennefella, og er lett å komme ut for hvis man drøyer for lenge med å kurtisere og bare henger sammen med jenta hver dag istedet.

8457654[/snapback]

mmmmhm.. :roll:

Viser man seg fra sin beste side så de synes du er helt topp, men du lar det gå for lang tid før du tydelig uttrykker hva du er ute etter, blir du plutselig et perfekt venne-emne istedet for et perfekt partner-emne. Trenger ikke ta mange ukene/månedene heller..

Uten at du helt vet det er du i vennefella, og de betror seg til deg om sin nye flamme, som er en annen.. :p

8463066[/snapback]

Jeg skjønner ikke helt denne vennefella alle her snakker om :hmm:

Lenke til kommentar

Noen gang likt en jente og så har du "prøvd" deg på ho, men så ville ho ikke? Da har du havna i venne-fella. For det var ikke venn du ville bli, det var kjæreste.

Det kommer av at jenta ikke er tiltrukket av deg på den måten. Og hvordan skal du få ho tiltrukket? Det orker jeg ikke å forklare, for det hadde blitt en hel bok, pluss at du må ha erfaringer fra real life.

Gå på byen, møt MASSE jenter og bare snakk med dem og prøv ut diverse ting.. Finn ut hva som funker og hva som ikke funker for deg. Når du kommer hjem tenker du over alt og endrer på ting du ikke burde sagt/gjort, og så husker du dette til neste gang.

Så fortsetter du sånn helt til du har "skjønt det".

@Jacob: Ser ikke noe bilde jeg

Endret av Twingy
Lenke til kommentar
Jeg tror ikke akkurat det hjelper å være en drittsekk..

8465363[/snapback]

Nei egentlig ikke, med mindre du har høy status.

På ungdomsskolen, hvem var det som fikk alle de pene jentene?

Var det de snille, skoleflinke gutta? Eller var det de tøffe, idiotene som gikk på fotball og var frekke?

Lenke til kommentar

8465363[/snapback]

Var det de snille, skoleflinke gutta? Eller var det de tøffe, idiotene som gikk på fotball og var frekke?

8465386[/snapback]

Mange av dem var faktisk de skoleflinke..

Lenke til kommentar

Twingy har rett med det å f.eks si "Er vi framme snart?" så eksen hørte det. Det legger til et spenningsmoment i forholdet til han som sier det og jenta som blir 'redd'. Men som sagt, man må jo ha litt innsikt, dette er ikke noe man gjør med en gang man møter henne - da vil du jo bare bli oppfattet som en dust.

Lenke til kommentar
Noen gang likt en jente og så har du "prøvd" deg på ho, men så ville ho ikke? Da har du havna i venne-fella. For det var ikke venn du ville bli, det var kjæreste.

Det kommer av at jenta ikke er tiltrukket av deg på den måten. Og hvordan skal du få ho tiltrukket? Det orker jeg ikke å forklare, for det hadde blitt en hel bok, pluss at du må ha erfaringer fra real life.

8465350[/snapback]

Well. Liek. I liek totally understand, right?

Jeg ser bare ikke problemet ^^,

Etter å ha blitt godt kjent med deg, om jenta ikke finner ut at det kan være at hu har lyst på noe mer, hadde det vel sannsynligvis vært lost cause i utgangspunktet, tror jeg (:

Redd for å ødelegge vennskapet er dårligste unnskyldninga ever (:

8465363[/snapback]

8465386[/snapback]

Status er for tards.

Lenke til kommentar
Twingy har rett med det å f.eks si "Er vi framme snart?" så eksen hørte det. Det legger til et spenningsmoment i forholdet til han som sier det og jenta som blir 'redd'. Men som sagt, man må jo ha litt innsikt, dette er ikke noe man gjør med en gang man møter henne - da vil du jo bare bli oppfattet som en dust.

8465421[/snapback]

Det var første gang jeg møtte henne, og har kjent henne kun i en uke. Ville bare ødelagt alt hvis jeg gjorde det da.

Lenke til kommentar
Men så ble noen av oss voksne med årene og innså at det ikke var frekke idioter vi ville ha. :)

8465400[/snapback]

Ta ett eksempel:

Hvis du sier til en fyr:

Du: "Jeg ser helt jævlig ut på håret"

Fyr: "Neida... du er pen på håret du da! :D"

Hvis du hadde sagt det til meg:

Du: "-------------""-------------"

Meg: "Ja fy søren... Skjønner ikke at jeg tør å vise meg sammen med deg engang! :p"

Er det frekt, er jeg drittsekk? Eller er det bare morsomt, samtidig som jeg viser at jeg er i kontroll over situasjonen og meg selv, pluss at jeg gainer litt status og diverse?

Endret av Twingy
Lenke til kommentar

Det tror ikke jeg, altså.

Virker mer som om noen her ikke greier å ta en regresjon, og se at man kan påvirke den mentale underbevisstheten til personen man vil at skal like seg. Alt er jo ikke rett-fram med den menneskelige hjerne og oppfattelsen.

Endret av Lovskogen
Lenke til kommentar

Jeg har funnet ut at bare komplementer funker ikke, men å være en forbanna drittsekk funker heller ikke.

En jente på byen blir sjekket opp sikkert flere ganger om dagen av oss kåte mannfolk. Hun går lei av at folk skal spandere henne en drink eller lignende, og alt blir bare slitsomt. Derfor er det best å snakke til henne, men ikke sjekke henne opp. Ikke gi komplementer, gi heller noe som kan være litt "frekt" (uten å gå over grensen).

Mens tiden går videre så må du også vise litt interesse. Viser du ingen tegn til å være interessert, vil hun også til slutt gi opp.

Derfor er det beste å ikke være den snille personen som betaler for alt og gir komplementer i hytt å pine, men heller ikke å være den drittsekken som er skikkelig frekk i munnen hele tiden.

Lenke til kommentar
Ta ett eksempel:

Hvis du sier til en fyr:

Du: "Jeg ser helt jævlig ut på håret"

Fyr: "Neida... du er pen på håret du da! :D"

Hvis du hadde sagt det til meg:

Du: "-------------""-------------"

Meg: "Ja fy søren... Skjønner ikke at jeg tør å vise meg sammen med deg engang! :p"

Er det frekt, er jeg drittsekk? Eller er det bare morsomt, samtidig som jeg viser at jeg er i kontroll over situasjonen og meg selv, pluss at jeg gainer litt status og diverse?

8465457[/snapback]

Det er en viss forskjell på det der og det du sa sagt før.

Ustedalen; Absolutt. Snakking er den beste måte, men du må være god til å snakke og holde en samtale og. Det er det ikke alle som er! :p

Lenke til kommentar
Alt jeg sier må sees i en sammenheng.. Sier du "ER VI FRAMME SNART" mens ho snakker med eksen da, UTEN å ha skaffet deg nok status først, så vil ho sansynligvis bli litt irritert ja.

Men husk ALLTID: Det er DU som er pokalen, ikke jenta.

8465126[/snapback]

Du har jævla rar oppfattelse av ting..

8465139[/snapback]

Ingenting galt med å være selvsikker? Å ha selvtillit drar bare damer. Gå på en fest, ha en humor som mange liker å tør å stå opp for deg selv med humoren, skal jeg love deg at ei jente kommer bort til deg - selv med gjennomsnittlig utseende og uten pannebånd så du ligner en bærum gutt ^^

Men som AidsKaka sa: Det er finns en grense fra å være en som folk liker, som har selvtillit å er morsom, enn å være en som alle syns er en oppskrytt liten jævla skrytende pekk.

Tok jeg kanskje litt i på sisten.. Men men

I cant help my self, jeg har begynt å skrive feks "Yes, da legger jeg meg, natta pus :) "

Jeg kan jo faen ikke skrive "pus" så fort til noen.. Selvom det er kos :p

Vel, mattetentamen i morgen, så da begynner jeg å lese 8-|

Ble invitert til å se en fotball kamp (fotball = æsj) med ei jeg syns er veldig pen , egentlig mer hygglig, men iallefall: Hun ba meg bli med på å se en fotballkamp med noen venner av henne, jeg takket nei fordi jeg må lese til mattetentamen i morgen, men det er vel et godt tegn ?

Endret av Hurt
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...