Twingy Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Du og Espen har fått update på msn, så synd for dere andre 8463823[/snapback] Blitt overlegen nå? Henger i denne tråden og spør om hjelp og leser ting, men når du har fått hjelp og suksee, så vil du ikke dele dette med oss? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Hahahahaha! Ze facts folkens: Ikke en dritt skjedde Men faen ta! Hun var tett heitere IRL enn på bilder!! Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Dårlig, dårlig, dårlig. Eneste jeg sier. Dårlig. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Gå å tegn en L i pannen Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Jeg satt bak henne i bilen da. Venninna kjørte! Jeg fant ut at hun var ekstremt kilen. Faktisk mer enn meg. Noe jeg ikke trodde var mulig. Jeg satt som sagt bak henne så jeg så på henne hele turen :!: Ellers fant jeg ut at hun nettopp har slått opp med typen og at hun flytter ut fra han om 1 uke typ. Han er visst møkkasjalu siden hun snakker med meg. Da han ringte da vi satt i bilen måtte jeg holde kjeft, så han ikke hørte det. Men det er jo litt kos at ei jente jeg knapt har kjent ei uke spør om jeg blir med på biltur! Lenke til kommentar
Twingy Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Da han ringte da vi satt i bilen måtte jeg holde kjeft, så han ikke hørte det. 8464903[/snapback] Da hadde jeg bare begynt å synge høyt på en barnesang eller noe annet unødvendig teit. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Tviler på at han hadde scoret ekstrapoeng ved å gjøre det. Lenke til kommentar
Twingy Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 (endret) Tviler på at han hadde scoret ekstrapoeng ved å gjøre det. 8465013[/snapback] Ikke når du leser det her nei.. Men hvis du hadde vært jenta som snakka i telefonen så hadde du blitt litt "flau" eller "redd" vel? Trenger ikke synge barnesang da... "ER VI FRAMME SNART!?" når ho snakker med eksen og nettopp har sagt at han må holde kjeft. Spenning, "farlig".. osv. Gutten er i kontroll. EDIT: Dessuten er det ikke HAN som skal score poeng, det er jenta Endret 24. april 2007 av Twingy Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Jeg hadde blitt jævlig irritert. Hun har tydeligvis nettopp slått opp med eksen og må holde ut med den sykelige sjalusien hans i en uke til. Trenger ikke gjøre det verre for jenta vel? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Da hadde hun klikket, og det hadde ikke vært bra. For da hadde fyren kjeftet henne ut når hun kom hjem. Da scorer man faen ikke mye høyt. Twingy, jeg vil si du har litt feil tanker noen ganger.. Får håpe det kanskje skjer noe mer da! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Tror du virkelig at du hadde kommet godt ut av det i lengden om du oppførte deg som en liten drittunge første gangen du treffer jenta, Twingy? Jeg hadde blitt dritforbanna om jeg var henne og noe sånt hadde skjedd. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Siden dette er teh love thread. TWINGY! JEG ELSKER DEG! Lenke til kommentar
Twingy Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Alt jeg sier må sees i en sammenheng.. Sier du "ER VI FRAMME SNART" mens ho snakker med eksen da, UTEN å ha skaffet deg nok status først, så vil ho sansynligvis bli litt irritert ja. Men husk ALLTID: Det er DU som er pokalen, ikke jenta. Det er jenta som må vise at ho er verdig pokalen, er du med på den? Selvom du ikke er det, så bare tenk det og tro på det. Da endrer oppførselen din seg. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Du har jævla rar oppfattelse av ting.. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 (endret) Du har jævla rar oppfattelse av ting.. 8465139[/snapback] Men han drar damer Endret 24. april 2007 av J@cob Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Du har jævla rar oppfattelse av ting.. 8465139[/snapback] Men han drar damer 8465158[/snapback] Og det er en skam egentlig! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Men husk ALLTID: Det er DU som er pokalen, ikke jenta. Det er jenta som må vise at ho er verdig pokalen, er du med på den? Selvom du ikke er det, så bare tenk det og tro på det. Da endrer oppførselen din seg.8465126[/snapback] Fint å være selvsikker, men et sted går grensa mellom det og innbilsk. Greit å ha i bakhodet bare. Gutter som tror de er Gud er ikke veldig tiltrekkende. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Med sånne triks, som regelrett går ut på å sabotere sier det vel mer om jentene, for å være ærlig. Lenke til kommentar
Twingy Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Men husk ALLTID: Det er DU som er pokalen, ikke jenta. Det er jenta som må vise at ho er verdig pokalen, er du med på den? Selvom du ikke er det, så bare tenk det og tro på det. Da endrer oppførselen din seg.8465126[/snapback] Fint å være selvsikker, men et sted går grensa mellom det og innbilsk. Greit å ha i bakhodet bare. Gutter som tror de er Gud er ikke veldig tiltrekkende. 8465177[/snapback] Of course Aldri overdriv... Det gjelder de fleste andre ting her i livet også. Men.. Det går ikke ann å ta EN ting av det jeg sier og gjøre det og tro det funker for det gjør det ikke. Du må se det i helhet.. Er tusenvis av andre ting som spiller inn. Men jeg skal innrømme det, etter å ha tenkt litt, at det faktiskt er best å bare holde kjeft akkuratt da når ho snakker med eksen Hvis det er noe en jente ikke liker så pleier jeg å bare gjøre det med vilje igjen KUN for å plage ho. Men som sagt... Aldri overdriv.. Og er det egentlig morsomt? Hvis ikke, så drit i det. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Og det er en skam egentlig! 8465168[/snapback] Det har du rett i Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg