Bytex Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 (endret) Jenter har en greie med at de ikke vil være kjæreste med folk de anser som bestevenner, for da er de redd for å "ødelegge vennskapet". Det kalles vennefella, og er lett å komme ut for hvis man drøyer for lenge med å kurtisere og bare henger sammen med jenta hver dag istedet. Endret 24. april 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Stubbekropp Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Ugh, jeg stiller kanske for store krav til kjæreste...Men samtidig ikke, for det burde værra fullt muligt. Ingen av kravene er noe videre overfladiske: Snill God Omtenksom Dele noen interesser "Monogam" jeg har egentlig også troen på at jeg ikke lar folk føle noe for meg.. OG, hvordan skal en stakkars homo finne en annen søt homo? Det er jo nesten ingens om er ute av skapet på min alder, og jeg går ikke til en 50 åring liksom! Men men, den som venter på noe godt... 8453167[/snapback] Så to kjempekjekke unge gutter komme leiende over broen fra buss-stasjonen til OsloS i dag Så du er ikke eneste som er ute av skapet. De var nok ikke eldre enn 16-17 år. 8453365[/snapback] Joa, det er sant, Men det er liksom ikke i nærområdet Ser ut til at jeg må spre mine jaktmarker med ett større areal? (Nei, jeg JAKTER ikke på den måten. Bare håper på og treffe en) Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Det kan nok være lurt å være åpen for å se andre steder enn bare i nærområdet. Spesielt siden det er færre homofile enn heterofile gutter. Selv måtte jeg flytte fra Bergen til Hønefoss for å få drømmemannen (jeg er jente) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Weee. Nå snakker jeg normalt med jenter igjen. Har begynt å snakke med noen nå. Ei søt ei sa hun kanskje skulle til Tønsberg i dag, så jeg sa at jeg hadde familie der jeg og.. Nå spurte hun jeg skulle være med! Lenke til kommentar
Snowbunny Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Weee. Nå snakker jeg normalt med jenter igjen. Har begynt å snakke med noen nå.Ei søt ei sa hun kanskje skulle til Tønsberg i dag, så jeg sa at jeg hadde familie der jeg og.. Nå spurte hun jeg skulle være med! 8458781[/snapback] Så bra grattis (fant ikke på noe bedre å si) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 (endret) Vet jo ikke om det blir noe en gang da. Har ikke møtt hun før heller :!: EDIT; bare snakket en del på msn. Hun er i alle fall ei jente som ofte sier hei til meg først. Ikke sånn som mange andre hvor jeg må starte samtalen! Endret 24. april 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Snowbunny Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Vet jo ikke om det blir noe en gang da. Har ikke møtt hun før heller :!: EDIT; bare snakket en del på msn. Hun er i alle fall ei jente som ofte sier hei til meg først. Ikke sånn som mange andre hvor jeg må starte samtalen! 8458829[/snapback] virker som hun er interessert da Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Vet jo ikke om det blir noe en gang da. Har ikke møtt hun før heller :!: EDIT; bare snakket en del på msn. Hun er i alle fall ei jente som ofte sier hei til meg først. Ikke sånn som mange andre hvor jeg må starte samtalen! 8458829[/snapback] Godt du har fått troen på damer igjen da, etter den lille knekken du hadde Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Men da drar jeg til Tønsberg jeg da Lenke til kommentar
Snowbunny Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Men da drar jeg til Tønsberg jeg da 8458985[/snapback] Kos deg, og lykke til Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Hørte med en veninne av hun jeg driver å sender medlinger med , hun syns jeg var litt fin Var kjempe fint å vite det , da det økte litt selvtillit da jeg skal på kino med henne til Lørdag og jobbe med henne på fredag.. Vi skal ha en is-date på Fredag Lenke til kommentar
toth Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 (endret) Jenter har en greie med at de ikke vil være kjæreste med folk de anser som bestevenner, for da er de redd for å "ødelegge vennskapet". Det kalles vennefella, og er lett å komme ut for hvis man drøyer for lenge med å kurtisere og bare henger sammen med jenta hver dag istedet. 8457654[/snapback] mmmmhm.. Viser man seg fra sin beste side så de synes du er helt topp, men du lar det gå for lang tid før du tydelig uttrykker hva du er ute etter, blir du plutselig et perfekt venne-emne istedet for et perfekt partner-emne. Trenger ikke ta mange ukene/månedene heller.. Uten at du helt vet det er du i vennefella, og de betror seg til deg om sin nye flamme, som er en annen.. Endret 24. april 2007 av toth Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Men da drar jeg til Tønsberg jeg da 8458985[/snapback] Go for it. Du har jo ikke noe å tape akkurat, peztøs. Regner med å få høre hvordan det gikk. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Men da drar jeg til Tønsberg jeg da 8458985[/snapback] Go for it. Du har jo ikke noe å tape akkurat, peztøs. Regner med å få høre hvordan det gikk. 8463447[/snapback] Du og Espen har fått update på msn, så synd for dere andre Lenke til kommentar
Twingy Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Du og Espen har fått update på msn, så synd for dere andre 8463823[/snapback] ÅÅÅååhhh.. NeiiiH fortell da, fortell da, fortell daaaaaa Dj Dark Pllliiiiss? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Det var drrrty details, det kan jeg love deg. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Det var drrrty details, det kan jeg love deg. 8463876[/snapback] Maks! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Det var drrrty details, det kan jeg love deg. 8463876[/snapback] Maks! 8463879[/snapback] I came dere andre gikk glipp av noe altså... vi fikk bilder og alt vi Lenke til kommentar
Twingy Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 (endret) Det liker man å høre.. Skal snart få skikk på jenta jeg holder på med jeg å! Men jeg måtte "vente tih freddann" sa ho Endret 24. april 2007 av Twingy Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Damn assholos ;/ Pics or it didnt happend Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg