Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v.2 (ingen spam og ot)

Anbefalte innlegg

Jenter har en greie med at de ikke vil være kjæreste med folk de anser som bestevenner, for da er de redd for å "ødelegge vennskapet". Det kalles vennefella, og er lett å komme ut for hvis man drøyer for lenge med å kurtisere og bare henger sammen med jenta hver dag istedet.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ugh, jeg stiller kanske for store krav til kjæreste...

Men samtidig ikke, for det burde værra fullt muligt.

Ingen av kravene  er noe videre overfladiske:

Snill

God

Omtenksom

Dele noen interesser

"Monogam"

jeg har egentlig også troen på at jeg ikke lar folk føle noe for meg..

OG, hvordan skal en stakkars homo finne en annen søt homo?

Det er jo nesten ingens om er ute av skapet på min alder,  og jeg går ikke til en 50 åring liksom!

Men men, den som venter på noe godt...

8453167[/snapback]

Så to kjempekjekke unge gutter komme leiende over broen fra buss-stasjonen til OsloS i dag :) Så du er ikke eneste som er ute av skapet. De var nok ikke eldre enn 16-17 år.

8453365[/snapback]

Joa, det er sant,

Men det er liksom ikke i nærområdet :ermm:

Ser ut til at jeg må spre mine jaktmarker med ett større areal?

(Nei, jeg JAKTER ikke på den måten. Bare håper på og treffe en)

Lenke til kommentar
Weee. Nå snakker jeg normalt med jenter igjen. Har begynt å snakke med noen nå.

Ei søt ei sa hun kanskje skulle til Tønsberg i dag, så jeg sa at jeg hadde familie der jeg og.. Nå spurte hun jeg skulle være med!  :D

8458781[/snapback]

Så bra :) grattis :p (fant ikke på noe bedre å si)

Lenke til kommentar

Vet jo ikke om det blir noe en gang da. Har ikke møtt hun før heller :!:

EDIT; bare snakket en del på msn. Hun er i alle fall ei jente som ofte sier hei til meg først. Ikke sånn som mange andre hvor jeg må starte samtalen!

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar

EDIT; bare snakket en del på msn. Hun er i alle fall ei jente som ofte sier hei til meg først. Ikke sånn som mange andre hvor jeg må starte samtalen!

8458829[/snapback]

virker som hun er interessert da :thumbup:

Lenke til kommentar

8458829[/snapback]

Godt du har fått troen på damer igjen da, etter den lille knekken du hadde :thumbup:

Lenke til kommentar
Jenter har en greie med at de ikke vil være kjæreste med folk de anser som bestevenner, for da er de redd for å "ødelegge vennskapet". Det kalles vennefella, og er lett å komme ut for hvis man drøyer for lenge med å kurtisere og bare henger sammen med jenta hver dag istedet.

8457654[/snapback]

mmmmhm.. :roll:

Viser man seg fra sin beste side så de synes du er helt topp, men du lar det gå for lang tid før du tydelig uttrykker hva du er ute etter, blir du plutselig et perfekt venne-emne istedet for et perfekt partner-emne. Trenger ikke ta mange ukene/månedene heller..

Uten at du helt vet det er du i vennefella, og de betror seg til deg om sin nye flamme, som er en annen.. :p

Endret av toth
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...