Heilage Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Dere er så søte, dere to. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Jeg er da litt intr i psykologi, så kan noen gi meg link til "TheCube" ? =P Er lite meldinger et tegn på at enkelte ikke liker deg ? *dooh, im a fucking emo* Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Type, du får sjeldent svar, eller at hun/han aldri sender meldinger sånn uten videre? Jeg hadde hvertfall alltid svart på sms fra en jeg var keen på. Lenke til kommentar
heartbreak Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 (endret) *Fjernet innlegget* Useriøse svar! Endret 24. april 2007 av heartbreak Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 kule ned da heartbreak.. Itteno mer å gjøre, er det vel ? Aidskake : Vet ikke ,tar bare litt lang tid mellom jeg får sms vel haha Lenke til kommentar
Twingy Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Ho er sikkert på jakt etter en ny fyr, ettersom han andre er i millitæret Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Hva har skjedd med verden? Først blir en fyr her inne dumpet fordi han leiet en jente, nå er man redd fordi en jente som _kanskje_ har type ba deg om å varme hendene hennes og holde kontakt? Hva skjedde med god, gammeldags utroskap? Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Hva har skjedd med verden? Først blir en fyr her inne dumpet fordi han leiet en jente, nå er man redd fordi en jente som _kanskje_ har type ba deg om å varme hendene hennes og holde kontakt? Hva skjedde med god, gammeldags utroskap? 8452915[/snapback] Moralen drepte hedonismen på begynnelsen av 90tallet. Lenke til kommentar
Stubbekropp Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 (endret) Ugh, jeg stiller kanske for store krav til kjæreste... Men samtidig ikke, for det burde værra fullt muligt. Ingen av kravene er noe videre overfladiske: Snill God Omtenksom Dele noen interesser "Monogam" jeg har egentlig også troen på at jeg ikke lar folk føle noe for meg.. OG, hvordan skal en stakkars homo finne en annen søt homo? Det er jo nesten ingens om er ute av skapet på min alder, og jeg går ikke til en 50 åring liksom! Men men, den som venter på noe godt... Endret 23. april 2007 av Stubbekropp Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Ugh, jeg stiller kanske for store krav til kjæreste...Men samtidig ikke, for det burde værra fullt muligt. Ingen av kravene er noe videre overfladiske: Snill God Omtenksom Dele noen interesser "Monogam" jeg har egentlig også troen på at jeg ikke lar folk føle noe for meg.. OG, hvordan skal en stakkars homo finne en annen søt homo? Det er jo nesten ingens om er ute av skapet på min alder, og jeg går ikke til en 50 åring liksom! Men men, den som venter på noe godt... 8453167[/snapback] Mitt råd er å slappe av og følge med dit livet tar deg. Jeg fikk min første kjæreste som 19-åring og jeg føler ikke at jeg har forhasta meg til noe. Alt er bare bra. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Hva har skjedd med verden? Først blir en fyr her inne dumpet fordi han leiet en jente, nå er man redd fordi en jente som _kanskje_ har type ba deg om å varme hendene hennes og holde kontakt? Hva skjedde med god, gammeldags utroskap? 8452915[/snapback] Moralen drepte hedonismen på begynnelsen av 90tallet. 8453050[/snapback] Det høres ut som en svært kjedelig greie, den "moral"-greien du snakker om. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Ugh, jeg stiller kanske for store krav til kjæreste...Men samtidig ikke, for det burde værra fullt muligt. Ingen av kravene er noe videre overfladiske: Snill God Omtenksom Dele noen interesser "Monogam" jeg har egentlig også troen på at jeg ikke lar folk føle noe for meg.. OG, hvordan skal en stakkars homo finne en annen søt homo? Det er jo nesten ingens om er ute av skapet på min alder, og jeg går ikke til en 50 åring liksom! Men men, den som venter på noe godt... 8453167[/snapback] Så to kjempekjekke unge gutter komme leiende over broen fra buss-stasjonen til OsloS i dag Så du er ikke eneste som er ute av skapet. De var nok ikke eldre enn 16-17 år. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 *snip*8453167[/snapback] Så to kjempekjekke unge gutter komme leiende over broen fra buss-stasjonen til OsloS i dag Så du er ikke eneste som er ute av skapet. De var nok ikke eldre enn 16-17 år. 8453365[/snapback] Da er jo det kjipe at begge de to er tatt Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Det høres ut som en svært kjedelig greie, den "moral"-greien du snakker om. 8453309[/snapback] Agree. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Da er jo det kjipe at begge de to er tatt 8453381[/snapback] Jojo, men poenget er at det er flere der ute som har kommet ut av skapet. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Da er jo det kjipe at begge de to er tatt 8453381[/snapback] Jojo, men poenget er at det er flere der ute som har kommet ut av skapet. 8453652[/snapback] Selvfølgelig. Følte bare jeg måtte si noe tilbake der Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Jeg er da litt intr i psykologi, så kan noen gi meg link til "TheCube" ? =P Er lite meldinger et tegn på at enkelte ikke liker deg ? *dooh, im a fucking emo* 8450348[/snapback] Hvor mye tar dere i beinpress?(liggende, 45º) 8450407[/snapback] Det finnes utallige varianter av The Cube, men jeg brukte Style sin variant. Linky. Lenke til kommentar
Gjest Hm..? Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Hm.. Jeg liker ei jente i klassen, jeg flørter ganske ofte osv.. Men det skal veldig mye til for at hu skal like noen... Jeg sender en del meldinger med hu, hvis jeg skriver at hu er pen sier hu bare jeg er snill og at hu håper at vi kan altid være venner.. Men jeg vil at det kan bli mer en venner, Jeg har spurt hu om hu liker meg.. og hu vil aldri svare. En venn av meg liker også henne, jeg tror hu liker han litt. Jeg har veldig lyst til å be hu med på film hjemme eller noe sånt... Men tør aldri, Fordi jeg er redd hu ikke liker meg og da blir det ofte veldig dumt. Så sitter her og liker hu veldig godt men tror at hu liker kammeraten min :( Hva kan jeg si til henne?Hvor mye jeg liker henne?Dikt? j Dette ble veldig dumt det jeg skrev men men... kanskje noen her forstår hva jeg mener ): Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Hm.. Jeg liker ei jente i klassen, jeg flørter ganske ofte osv..Men det skal veldig mye til for at hu skal like noen... Jeg sender en del meldinger med hu, hvis jeg skriver at hu er pen sier hu bare jeg er snill og at hu håper at vi kan altid være venner.. Men jeg vil at det kan bli mer en venner, Jeg har spurt hu om hu liker meg.. og hu vil aldri svare. En venn av meg liker også henne, jeg tror hu liker han litt. Jeg har veldig lyst til å be hu med på film hjemme eller noe sånt... Men tør aldri, Fordi jeg er redd hu ikke liker meg og da blir det ofte veldig dumt. Så sitter her og liker hu veldig godt men tror at hu liker kammeraten min :( Hva kan jeg si til henne?Hvor mye jeg liker henne?Dikt? j Dette ble veldig dumt det jeg skrev men men... kanskje noen her forstår hva jeg mener ): 8455918[/snapback] God ide å be henne med på film hjemme tror jeg. Kjenner du hun godt? Hvis ikke så ville jeg blitt litt bedre kjent med hun først. Så er det bare å si hva du føler... Det verste du kan få er nei, og det er helt forjækligt hvis du virkelig er forelska i hun Men det er bedre enn å gå og ikke vite. Noen jenter er helt merkelige. Vil hun ikke svare på om hun liker deg? Kanskje hun ikke vil såre noen eller noe, er ihvertfall noe jeg har erfart før. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 På meg virker det ikke som hun er interessert i noe mer enn vennskap.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg