Twingy Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Som sagt før: Jenter er noe møl. Foad! 8448469[/snapback] .... Hvordan jenter er det du har rota deg borti, sier jeg bare Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Som sagt før: Jenter er noe møl. Foad! 8448469[/snapback] .... Hvordan jenter er det du har rota deg borti, sier jeg bare 8448521[/snapback] En 10'er på de jeg pleier å rote meg bort i Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Er bare det at jeg har en særdeles uheldig historie med jenter generellt opp igjennom årene. Ting har en tendens til å gå til helvete, min feil eller ikke. Skjønner det bare ikke *riste på hodet* Var en stund jeg bare ga faen, for jeg hadde det faktisk jævlig bra uten dame. Men så gikk jeg lei, så jeg ga litt innsats. Fikk meg et stykke, for så å rive alt sammen ned:P Men det fins alltid en ny dag og en ny tøs som kan irritere vettet av meg Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Dere høres ut som meg for 5 uker siden. Før dere vet ord av det smiler lykken til dere også. Cheer up! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Dere høres ut som meg for 5 uker siden. Før dere vet ord av det smiler lykken til dere også. Cheer up! 8448576[/snapback] Du er heldig.. *kaste Pez på* Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 (endret) Gud liker meg ikke. Jeg forstår han da, da jeg ikke liker han heller, men får være grenser. Trodde han hadde mer verdighet enn det der. Han lokker meg med allverdens godheter, til det punktet hele min verden sirkulerer rundt dem herligheten, så napper han hele greien vekk. Blir du ikke lei den samme leken snart! Du får meg ikke inn i varmen likevel! Endret 22. april 2007 av stakan Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Gud liker meg ikke. Jeg forstår han da, da jeg ikke liker han heller, men får være grenser. Trodde han hadde mer verdighet enn det der. Han lokker meg med allverdens godheter, til det punktet hele min verden sirkulerer rundt dem herligheten, så napper han hele greien vekk. Blir du ikke lei den samme leken snart! 8448589[/snapback] Been there, done that! Lenke til kommentar
Twingy Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Å si til seg selv så mye BS er ikke godt for noe og hvis dere fortsetter kommer dere aldri til å få drømme dama uansett, og om dere gjør det så er det bare flaks Du må si til deg selv hele tiden, hver eneste dag: "Jeg er så sinnsykt deilig.... Jeg kan få hvem jente jeg vil uansett hva, hvor og når!" Selvoppfyllende profeti, du tror på det tilslutt, selvtilliten skyter i været og det liker jenter Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Tro meg, svært sjelden jeg pisker meg selv slik som dette. Dagen etter fylla dette Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Du er heldig.. *kaste Pez på* 8448580[/snapback] Det er jeg Men har har hatt min del med dritt før det. 8448659[/snapback] Sant at ting ikke blir noe bedre av å grave seg ned og syntes at alt er dritt, men det er ikke så lett når man ikke får det man vil ha der og da. Gjelder bare å komme seg opp igjen og greie å se fremover. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Du er heldig.. *kaste Pez på* 8448580[/snapback] Det er jeg Men har har hatt min del med dritt før det. 8448659[/snapback] Sant at ting ikke blir noe bedre av å grave seg ned og syntes at alt er dritt, men det er ikke så lett når man ikke får det man vil ha der og da. Gjelder bare å komme seg opp igjen og greie å se fremover. 8448702[/snapback] Enig der Aidskake. Man må en tur ned før man får en boost opp igjen;) Nå er det over 3 uker siden det ble slutt med exdama, vært nede i 2 uker. Den siste uka har det bare gått oppover=) Har ikke vært så positiv på flere år . "Jeg vet jeg kan bare jeg vil nok!" Jeg finner noe bedre en hun" Vi Passer ikke sammen" Jeg har draget likevel" Å jobbe med seg selv er det beste du kan gjøre Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Såklart Dj_Dark min feil. Jeg leste, men leste ikke nøye nok Ross Jeffries har mye bra mtp selvtillit, å booste den, osv. Power attitude 4: Never attach excess meaning to being accepted or rejected. Den er fin, pluss fem andre powerattitudes fra samme kar. Skal ut med en etter skolen i morgen, har en dyp kontakt med henne nå etter bruk av IC pattern pluss TheCube. (sistnevnte er en personlighetstest, som enten virker som bare det, eller går til h). Lenke til kommentar
Twingy Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 (endret) Du kan ikke late som om du er den beste, du må være i stand til å se deg selv i speilet og ærlig si; "Jeg ELSKER denne fyren!". Uansett, dette betyr ikke at du burde ha et stort ego. Det jeg mener er; Hvorfor late som om du er en fantastisk person når du faktiskt kan VÆRE en? Arbeid hardt for å lykkes på alle omeråder i livet (helse, velstand, forhold). La drømmene dine gå i oppfyllese og det mest viktige... Innse at lykklighet er et valg! Mens du leser denne posten, blir deilige, pene jenter pult på av stygge tapere som ikke har noen fremtid. Hvorfor? Rett og slett fordi disse gutta ikke lot dem stoppe av at de var feite, stygge, fattige (osv). De fortsatte å gå etter det de ville ha! Forbedre det du kan (kropp og helse, stil) og elsk de tingene du ikke kan forandre (høyde, utseende osv). Usikkherhet er en stygg ting, så konfronter røttene til ditt idiotiske selvbilde og fjern denne negativiteten fra hjernen din. Ingen unnskyldninger her! Bare DU selv kan gjøre deg verdig til de beste tingene her i livet! EDIT: Amen Endret 22. april 2007 av Twingy Lenke til kommentar
toth Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Å si til seg selv så mye BS er ikke godt for noe og hvis dere fortsetter kommer dere aldri til å få drømme dama uansett, og om dere gjør det så er det bare flaks Du må si til deg selv hele tiden, hver eneste dag: "Jeg er så sinnsykt deilig.... Jeg kan få hvem jente jeg vil uansett hva, hvor og når!" Selvoppfyllende profeti, du tror på det tilslutt, selvtilliten skyter i været og det liker jenter 8448659[/snapback] Hvis man faktisk tror om seg selv at man er sinnsykt deilig, går det fra å være attraktiv selvtillit til å være ekkelt hovmod. Å vite at man er ok/pen/tiltrekkende er en ting, men "sinnsykt deilig" er over streken.. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Min livsfilosofi () går ut på å være det beste mulige mennesket etter mine standard. Å være suveren på alle ønskelige områder. Dette betyr at jeg hele tiden må utfordre meg selv, reflektere over meg selv og finne løsninger. Jeg har ikke tenkt å gå gjennom livet som en passiv person som har det greit. Jeg skal være det beste jeg kan, og det ønsker jeg andre også ønsker for seg selv. Lenke til kommentar
Twingy Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Hvis man faktisk tror om seg selv at man er sinnsykt deilig, går det fra å være attraktiv selvtillit til å være ekkelt hovmod. Å vite at man er ok/pen/tiltrekkende er en ting, men "sinnsykt deilig" er over streken.. 8448873[/snapback] Hvorfor skal du fortelle deg selv at du er sinnsykt deilig hvis du vet du er OK fra før? Her er det snakk om folk som har NULL tro på seg selv og har DÅRLIG selvtillit. Og jeg tror man merker NÅR man går over streken Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Lett å si sånt fordi man har lest det et sted, men å faktisk gjøre det er vanskelig. Lenke til kommentar
Twingy Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Lett å si sånt fordi man har lest det et sted, men å faktisk gjøre det er vanskelig. 8448908[/snapback] Gjøre hva da? Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Skal ut med en etter skolen i morgen, har en dyp kontakt med henne nå etter bruk av IC pattern pluss TheCube. (sistnevnte er en personlighetstest, som enten virker som bare det, eller går til h). 8448782[/snapback] The Cube er genial! Jeg har tatt den på fire forskjellige jenter, og har hatt rett på alt. De ble helt overrasket over hvor mye jeg "viste" om dem. The Cube er et kraftig verktøy. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Uh. Kom hjem for ikke så lenge siden etter å ha vært sammen med kjæresten. Ubeskrivelig herlig å ligge i armene hans igjen, også er det sannsynligvis (heldigvis ^^ ) ikke lenge til neste gang heller. Me very happy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg