Stubbekropp Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Kan du forklare veldig detaljert det med "Boyfriend Destroyers"? Som sagt er ikke jeg særlig fan av den typen ting, men her er linken: Link --> The boyfriend problem? Der står det en rekke destroyers. Stubbekropp: Ingen "playere" er så innpåslitne. I så fall vil jeg gjerne vite hva gutter som er "playere" er. Mener du at de dysser deg ned med flotte ord og kjærlighetserklæringer konstant? Han her ville jeg absolutt ikke kalt "player", kun en maksimalt innpåsliten tok av en fyr 8433047[/snapback] med "player" mente jeg; Han prøver seg på alle, han skal ha alle Hvem det er gjør ikke noe, det skal bare være en kjæreste eller ett ligg. Uten tanke på hvem personen er, han ser ikke på folk som indevider, bare evt ligg eller evt kjæreste. Æææ Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 med "player" mente jeg;Han prøver seg på alle, han skal ha alle Hvem det er gjør ikke noe, det skal bare være en kjæreste eller ett ligg. Uten tanke på hvem personen er, han ser ikke på folk som indevider, bare evt ligg eller evt kjæreste. Æææ 8433136[/snapback] Han er desperat, med andre ord. Lenke til kommentar
Stubbekropp Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 med "player" mente jeg;Han prøver seg på alle, han skal ha alle Hvem det er gjør ikke noe, det skal bare være en kjæreste eller ett ligg. Uten tanke på hvem personen er, han ser ikke på folk som indevider, bare evt ligg eller evt kjæreste. Æææ 8433136[/snapback] Han er desperat, med andre ord. 8433204[/snapback] Jupp Nevah underestimate the powah of "" "Jeg er forelsket i deg" burde ikke bare sies for og kapre noen, med mindre du mener det. Sukk hvor skal man finne en ordentlig grei ikke-hore av en kar? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Da var det slutt mellom meg og dama Det kom vel egentlig ikke som noe sjokk at det ville skje, men fortsatt like trist... Nå gir jeg opp kjærligheten på en god stund tror jeg, dette her orker jeg bare ikke mer... Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Da var det slutt mellom meg og dama Det kom vel egentlig ikke som noe sjokk at det ville skje, men fortsatt like trist... Nå gir jeg opp kjærligheten på en god stund tror jeg, dette her orker jeg bare ikke mer... 8434757[/snapback] Åh? Hva skjedde? Hvor lenge var dere sammen.. Det er trist når det skjer Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Tja, hun følte ikke det samme som hun gjorde før, og jeg klarte ikke overbevise henne om at forelskelsen hadde gitt seg, og at det ville ta litt tid før det kom noen andre, bedre følelser tilbake Etter fem måneder hadde jeg kanskje trodd det skulle være mulig å jobbe med det, men nei... Lenke til kommentar
Twingy Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 (endret) Kan du forklare veldig detaljert det med "Boyfriend Destroyers"? Som sagt er ikke jeg særlig fan av den typen ting, men her er linken: Link --> The boyfriend problem? Der står det en rekke destroyers. Stubbekropp: Ingen "playere" er så innpåslitne. I så fall vil jeg gjerne vite hva gutter som er "playere" er. Mener du at de dysser deg ned med flotte ord og kjærlighetserklæringer konstant? Han her ville jeg absolutt ikke kalt "player", kun en maksimalt innpåsliten tok av en fyr 8433047[/snapback] Takk.. Det jeg likte best der var: Pattern 5. Not really a destroyer, but will probably get her thinking about the status of her borefriend. Jake Thomson, ASF: "You have a boyfriend. Well I must stay I certainly disappointed, but I know how nice it is to have someone who can fulfill your every desire, exactly the way you need it fulfilled, who can communicate with you at the deepest core of your being, exactly the way you need to be communicated with. And since it's obvious that's the case here, might I inquire when is the wedding? I mean, since he's meeting EVERY DESIRE you have, exactly the way YOU NEED IT FULFILLED, you must be planning on marriage, right. That way you can spend the REST OF YOUR LIFE, just with him, forever and ever and ever. That's so sweet. [if she mumbles "um... no wedding yet", transition to a close]" Sinnsykt bra etter min mening.. Kanksje det får jenta til å tenke litt grundigere over han ho er sammen med. Hvis han er alt ho ønsker seg.. Når skal de gifte seg? NÅR? Ikke OM. Men det som er greia er at ho kommer til å gjøre det slutt med han før eller siden. De kommer ALDRI i verden til å være sammen for evig. Det VET jeg. Spesielt ettersom han er en slask etter min mening. Han er NULL intressert i sitt eget utseende. Da tenker jeg både på klær, hår og hyigene. Og jeg fatter ikke hva en så søt, pen og snill jente ser i en sånn slask som han! Ho fortjener virkelig bedre! Endret 21. april 2007 av Twingy Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 (endret) Her: "I have a boyfriend" You: "Thats *good* - I'm not really looking for a girlfriend either:)" Comments by Alphahot1, ASF: "Try to say it as congruently as possible and with no sarcasm. Now you have put her a little more at ease and consequently, she will be more open to you. NOW, proceed to SS the fuck out of her with everything you can hit her with. After about 15 or 20 minutes, you won't have to worry about any boyfriend. Because she will now want *YOU* to be her boyfriend!! Plain and simple. men ja lol, at jeg ikke hadde den linje i hodet for par dager siden..awh argh den der hadde vært helt sinnsvakt genial dra.. skal fasan memorere den! Endret 21. april 2007 av brutti Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Om du i det hele tatt hadde fått henne til å tenke seg om angående han,så er da ikke det noe selvfølge at hun da vil se deg som noe alternativ. Lenke til kommentar
Twingy Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 (endret) Om du i det hele tatt hadde fått henne til å tenke seg om angående han,så er da ikke det noe selvfølge at hun da vil se deg som noe alternativ. 8440709[/snapback] Jeg er ikke hennes eneste alternativ, men jeg ligger ganske høyt på lista. For øyeblikket er jeg også den eneste med utover tiss som ho velger å tilbringe mye av sin fritid med. Jeg er nesten overbevist om at ho ville blitt sammen med meg hvis det ikke hadde vært for han andre. Det tror jeg på grunn av måten ho er på når ho er sammen med meg. Vi "leker" hele tiden og ler... Ligger i dobbeltsenga og sloss! Pjusker hverandre på armen! Ho "tar på meg" hele tiden ved å dytte på meg osv. for å tulle. Kroppskontakt hele veien! Endret 21. april 2007 av Twingy Lenke til kommentar
Supremacy Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 (endret) Denne er det ikke jeg som har postet :S Endret 23. april 2007 av Supremacy Lenke til kommentar
Twingy Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 (endret) Fjernet innlegget. Endret 24. april 2007 av Twingy Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Da skal jeg på 2 dater da Etter at jeg ba hun forige ut på en gåtur har jeg blitt litt tøffere å nettopp bedt ut ei ny berte Hun jobber på samme sted som meg, å i mangel på kunnskap hvor fort jenter blir vennefelle ba jeg henne ut dagen etter. Vi satt og jobba sammen, eller jeg jobber på en bar , hun på en annen bar. Hun kom når det var tomt der og vi prata litt , når jeg ikke hadde noe å gjøre, gikk jeg til henne. Når det begynte å komme mye folk, rundt 1-2 tiden på kvelden spørte jeg henne om vi skulle ha en is-date. Hun bare "Joa, det kan vi vel ? Hva er det egentlig ? 3-4 timer gikk, klokka slo 04.10 og jeg tok 2 glass kopper og tok vanilje og sjokolade is i den og gikk inn. Vi satt og spiste is og prata Pen, smart, fine intresser og moden i hue, mørkt hår å liker å trene litt, jeg takker ja jeg.. med 40meldinger over 1 dag så spørte jeg henne rett ut om vi skulle ha enten en ny Is-date eller en tur på kino, samma for meg, bare det ble en date Såklart hun ble med Vel, til Lørdag eller Fredag tror jeg vi tar turen , spørs om noen av oss jobber ;/ Vel , til den andre berten : Søster til en kompis. litt vel umoden i hode, gikk tur med henne sist og kyssa vel og lenge på sisten. Greit nok, men jeg føler at hun ikke er helt min type, selvom vi ikke har prata så mye. Vet ikke hva jeg driver med jeg , har egentlig ikke noe lyst på dame nå, men hadde fortsatt vært fint og koslig, selv uten sex hvis enkelte hadde påsått at det var eneste grunn. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Bra jobbet Hurt, btw hva er en Is-date? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 En date man spiser is? Sier seg selv Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 (endret) Bra jobbet Hurt, btw hva er en Is-date? 8448436[/snapback] Leste du eller? 3-4 timer gikk, klokka slo 04.10 og jeg tok 2 glass kopper og tok vanilje og sjokolade is i den og gikk inn. Vi satt og spiste is og prata EDIT: Ida slo meg Endret 22. april 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Som sagt før: Jenter er noe møl. Foad! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Nå generaliserer du. Vi er da ålreit i blant også. Dere gutter er vel ikke akkurat en fryd konstant heller. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Nå generaliserer du. Vi er da ålreit i blant også. Dere gutter er vel ikke akkurat en fryd konstant heller. 8448480[/snapback] Pfff! Aldri noe galt med oss! Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Vi er nok noen rævhøl vi også, men fra min side er jentene verre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg