Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v.2 (ingen spam og ot)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du vet det er en gigantisk forskjell på "få ligge og kose med henne", og "få ligge å kose med henne"? :p

8418452[/snapback]

Ja, forskjellen er at det siste er feil.

8421034[/snapback]

Nei, forskjellen er at det ene betyr pule+kose, det andre blir "å kose" liggende.. Ikke helt riktig grammatisk uansett, men ligge og kose med blir feil når man leser det, selv om det på sett og vis er riktig..

Lenke til kommentar
En standard-kjekk gutt som oppfører seg som en drittsekk vil i mine øyne være stygg. En gutt som kanskje ikke er så kjekk i følge boka, kan "gjøre seg selv kjekkere", altså at folk vil oppfatte han penere, ved å oppføre seg bra. Så hvordan man oppfatter noens utseende etter at man kjenner dem, er ofte totalt forandret etter at man blir kjent med dem. I dette tilfellet, ble kjæresten min bare kjekkere og kjekkere, desto mer kjent jeg ble med han. (Og sånn er det vel fremdeles) :)

8418246[/snapback]

Strangely, eksen min ble styggere og styggere om man skal gå etter den modellen. Jeg hater narssisister.

Lenke til kommentar

Drama.

Jeg møtte denne gutten på internett.

Han virket veldig "into" meg og snakket med meg hele tiden og spurte meg masse spm.

Jeg leste bloggen hans og det virket som om han egentlig bare var ute etter en kjæreste, som i dette tilfellet kunne være hvem som helst.

Utifra hvor desperat han hørtes ut i innleggene sine.

Datoen på innleggene sa sitt, siden det var en ny gutt der liksom 1 gang i uka.

Derfor var jeg svært skeptisk til hele karen, med god grunn.

Snakket med noen av de som han hadde prøvd seg på og de sa det jeg mente; Han der, alt skal gå så fort for han.

WORD!

Han kom på døren min da jeg ikke var ute av skapet, selv om jeg blånektet og møte han.

2 ganger gjorde han dette, ringte meg hele dagen og sendte 100 SMS.

Jeg ba han gi meg pusterom, ba han trekke seg unna.

Jeg sa også; Finn deg noen andre, jeg er ikke verdt det, jeg fungerer ikke.

Selvfølgelig kom han med masse komplimanger, men de dukket jeg elegant unna

Jeg hater komplimager, tar de ikke til meg og blir forlegen.

Det ble stille en ukes tid, til han begynte og sende meg meldinger igjen osv.

Han sa han var forelsket i meg, det var bare meg han ville ha.

"Sikkert... tenkte jeg", for jeg liker og tro at jeg er en god menneskekjenner; Han virket ikke som en lojal person.

Men han klarte og få meg til og tvile, til slutt så trodde jeg ikke dette lenger.

"Hey, jeg tok feil av han tross alt"

Vi snakket mer sammen, og jeg kan ærlig si at jeg ble forelsket.

Snakket masse, men så begynte han med maset sitt igjen og rundspørringene sine.

Til slutt klarte jeg og grave fram at han hadde prøvd seg på en annen gutt i mellomtiden, dratt til han og sovet der osv

Det såret meg

"Det er bare deg, jeg gidder ikke finne noen andre. Det er deg jeg vil ha"

Løgner!

Ja, jeg sa han kunne finne seg noen andre.

Men når han sier slikt; "Bare deg, ingen andre" hele tiden så burde man mene det.

Han er en "player" tror jeg, gidder ikke snakke med han mer.

Han ser jo ikke på meg som den jeg er, bare som en han kan pule med sikkert.

ÆÆææ

Jeg er ikke ute etter noe sånt.

Han respekterer heller ikke grenser

Bæsjegutt.

Hva gjør jeg nå?

Hvordan får jeg han vekk?

Han kommer sikkert til og komme på trappen her og alt, det gidder jeg ikke ha noe av

Følelsene mine bare døde da han sa det han sa, han sa litt mer ogsåå..

Endret av Stubbekropp
Lenke til kommentar
*snip*

1. blokker han på msn

2. slett nummeret hans (det finnes programvare som kan sette han på en black-list litt avhengig av hvilkent os det er på telefonen).

3. slett alle mailene du eventuelt måte få uten å lese de.

4. skulle han møte opp på døren vær så kalt og avvisende som du bare kan.

jeg har vært utsatt for noe av det samme og slike tiltak er kjipe men det må desverre gjøres av og til.

Lenke til kommentar
Ja, og gir han seg ikke, tru han med å anmelde det. Finnes vel noe lover mot sånn?

8428934[/snapback]

Damn right.

Om han er for inpåsliten, kan du dra til onkel blå. Om du smører litt på, kan du kansje klare å få besøksforbud.

"Jeg er redd ham. Han har en truende livskvalitet og forstyrrer meg hele tiden. Jeg klarer ikke å konsnetrere meg til daglig på skolen, i fare for at han kansje skal stå utenfor døren når jeg er ferdig. Livskvaliteten min = Null", etc.

Lenke til kommentar
"Jeg er redd ham. Han har en truende livskvalitet og forstyrrer meg hele tiden. Jeg klarer ikke å konsnetrere meg til daglig på skolen, i fare for at han kansje skal stå utenfor døren når jeg er ferdig. Livskvaliteten min = Null", etc.

med tanke på at vedkommende plageånd faktisk har møtt opp uanmeldt i heimen til familien til Stubbekropp er dette enda et momebt for et besøksforbud... men det er jo egentlig ganske drastisk... så det bør vel gjennomføres et par andre tiltak først..

Lenke til kommentar

Sånn, da var første fase ferdig.

Jeg ga det ikke bare med teskje, men også intravenøst.

Jeg var skikkelig kald og hard mot han.

Fortalte rett ut at han skremmer meg også, og at han ikke er den jeg trodde han var.

(Tror seriøst han må ha schizo)

Guess what, han ba meg på DATE hjemme hos han i kveld.

Faen altså!

Kommer han på døra her i dag eller i morgen henter jeg stekepanna.

Lenke til kommentar
Kan du forklare veldig detaljert det med "Boyfriend Destroyers"?

Som sagt er ikke jeg særlig fan av den typen ting, men her er linken:

Link --> The boyfriend problem?

Der står det en rekke destroyers.

Stubbekropp: Ingen "playere" er så innpåslitne. I så fall vil jeg gjerne vite hva gutter som er "playere" er. Mener du at de dysser deg ned med flotte ord og kjærlighetserklæringer konstant?

Han her ville jeg absolutt ikke kalt "player", kun en maksimalt innpåsliten tok av en fyr :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...