Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v.2 (ingen spam og ot)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tenkte jeg skulle poste i denne tråden. Bare for moro skyld.

 

Jeg er veldig forelsket i en jente, og det er gjensidig. Kan det bli bedre? :) (Hun har veldig dårlig tid til nyttår dog, pga. mye jobb og diverse, så får ikke være med henne så mye. Men gleder meg til 2007.) :)

7516494[/snapback]

 

Så koselig for deg da ^^

 

Det er digg å være forelsket, må være helt supert når det er gjensidig :wee:

Lenke til kommentar
Nå er det en liten forskjell mellom kjekk - En du kan bli forelsket i - En du har lyst å hoppe på. (Nei, ikke kronologisk.)

 

Jeg skjønner ikke problemstillingen din, hva er du redd for ang. koret? At du kommer til å bli utro med en gang?

 

hf & hs -.-

7516315[/snapback]

Ingen som forsto det jeg sa?

Jeg sa bare at jeg ikke likte fars argument, at jeg burde gå fordi det er så mange pene jenter der.

Lenke til kommentar
Ville du latt være å synes at en hunk i et blad var kjekk om du hadde kjæreste?

7516151[/snapback]

Nei, selvfølgelig ikke. Altså, kjekke folk er jo fremdeles kjekke selv om en har kjæreste. Men det er jo ikke sånn at jeg driver og sammenligner og det er noe jeg tenker på osv. Og selv om man ser en person som er kjekk/pen/deilig, så er det jo ikke mer enn det ytre, og man blir ikke automatisk interessert selvom. Det er jo en grunn til at man er sammen med kjæresten sin.

Lenke til kommentar
Ville du latt være å synes at en hunk i et blad var kjekk om du hadde kjæreste?

7516151[/snapback]

Nei, selvfølgelig ikke. Altså, kjekke folk er jo fremdeles kjekke selv om en har kjæreste. Men det er jo ikke sånn at jeg driver og sammenligner og det er noe jeg tenker på osv. Og selv om man ser en person som er kjekk/pen/deilig, så er det jo ikke mer enn det ytre, og man blir ikke automatisk interessert selvom. Det er jo en grunn til at man er sammen med kjæresten sin.

7517516[/snapback]

Enig :) Og derfor spurte jeg slik, fordi jeg antok at du tenkte slik også.

Lenke til kommentar
Herlige liv.

Skatten min kommer tilbake på juleferie på fredag og vi har snart vært sammen et helt år :)

Gleder meg så utrolig mye til hun kommer igjen :)

7518389[/snapback]

Jeg er så glad på dine vegne :)

 

På onsdag skal jeg og pusen feire vår egen private julaften i kjellerstua, siden vi ikke kan være sammen på julaften. Og da skal vi gi hverandre gaver, og det blir så koselig :)

Lenke til kommentar
På onsdag skal jeg og pusen feire vår egen private julaften i kjellerstua, siden vi ikke kan være sammen på julaften. Og da skal vi gi hverandre gaver, og det blir så koselig :)

7518432[/snapback]

Så koselig :D

 

Jeg hopper i bilen etter fullført julefeiring med far, bror og farfar jeg. Da setter jeg kursen mot damen og hun og moren hennes har sagt de skal vente med gaver til 1.juledag så jeg får være med :)

Lenke til kommentar
Så koselig :D

 

Jeg hopper i bilen etter fullført julefeiring med far, bror og farfar jeg. Da setter jeg kursen mot damen og hun og moren hennes har sagt de skal vente med gaver til 1.juledag så jeg får være med :)

7518458[/snapback]

Så snilt av dem :) Ihvertfall moren :ermm: Hva er det med noen mødre og deres _totale_ mangel på forståelse for døtrenes kjærelighetsliv?

Lenke til kommentar

Håper folk ikke totalt overser denne posten her, men heller kommer med tips/tricks til hvordan jeg kan imponere denne jenta. HERE GOES:

 

Saken er den at i det siste har jeg begynt å fått sterkere følelser for ei veninne, og jeg mener å føle at ho har fått det for meg også. Problemet derimot, er det at hun har kjæreste, men i det siste har det gått dårligere mellom dem, og vi har snakka sammen/sms til mye mer i det siste. Jeg håper hun også liker meg mer enn hun gjorde før(har bare kjent henne siden august), og ikke bare som en venn og ber nettopp dere, felles-godtfolk, om hjelp til å finne en gave til henne som viser at jeg bryr meg veldig om henne, men som samtidig ikke viser at jeg liker henne altfor godt da dette kan bli for mistenkelig.

 

Hun er 19 år, morsom, god til å strikke, søt(veldig søt), atletisk, omsorgsfull, sa jeg søt? - alt i alt en kjempekul jente som jeg håper jeg kan bli bedre kjent med, og håper at noen av dere(helst jenter) kanskje har peiling på hva jeg kan kjøpe til henne pga hun betyr mye for meg og har gitt uttrykk for at jeg betyr en del for henne også

 

MvH mihcaoj

Lenke til kommentar
Så til dere gutter som har kjæreste, syns dere uansett at dama deres er den fineste i verden? Og dere ser ikke på andre jenter i det hele tatt (ikke for å prøve dere eller noe, men bare for å glo litt)?

7515709[/snapback]

Med de to siste jentene jeg har vært interessert i (skikkelig interessert, men ikke samtidig :p ), så har de vært de vakreste vesnene som noensinne har gått på denne jord. Selvfølgelig synes jeg mange andre jenter var attraktive, men hun jeg likte var overlegen de på alle måter.

Lenke til kommentar
Så til dere gutter som har kjæreste, syns dere uansett at dama deres er den fineste i verden? Og dere ser ikke på andre jenter i det hele tatt (ikke for å prøve dere eller noe, men bare for å glo litt)?

7515709[/snapback]

Min kjære er uten tvil den vakreste som er, men det jeg ikke gidder er å leve i den vrangforestillingen at det ikke finnes andre pene jenter her i verden. Jeg kan si til kjæresten min at en annen jente er pen uten å måtte si: "Men du er masse mye penere", fordi hun vet hva jeg føler og er trygg på meg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...