ugotabanana Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Første inntrykk går som regel alltid på utseende, om du vil eller ei. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Ut og gå tur om 23minutter, grue meg og panikksvette pga nervøsitet.. Doooh Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Første inntrykk går som regel alltid på utseende, om du vil eller ei. jeg er egentlig litt enig i det SnittLeif sier. tebk for deg følgende scenarie: du er på byen og ser en dame du synes er dødsdigg. du går bort til henne og prøver å sjekke henne opp. hun er overlegen og blærete. du tusler videre og treffer ei som kanskje ikke er så strøken men som er desto mer hyggelig og interesang. hvem av disse vil du ha best intrykk av tror du? Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) jeg er egentlig litt enig i det SnittLeif sier. tebk for deg følgende scenarie: du er på byen og ser en dame du synes er dødsdigg. du går bort til henne og prøver å sjekke henne opp. hun er overlegen og blærete. du tusler videre og treffer ei som kanskje ikke er så strøken men som er desto mer hyggelig og interesang. hvem av disse vil du ha best intrykk av tror du? 8414750[/snapback] Ordet som ble brukt var førsteinntrykk. Det folk ser etter i by-scenarier er som oftest utseende. Om vedkommende er å snakke til blir det neste på listen, og hvis det også er tilfredsstillende, så får man bare håpe at hun/han liker deg også. Men for å svare på spørsmålet ditt, så vil total-inntrykket bli best av hun ikke fullt så pene en ble sittende å snakke med. Verden er overfladisk, enten en vil eller ei, ubevisst eller bevisst. Mindre pene mennesker er nesten nødt til å være hyggelige. Det er jo det eneste de har å tilby, for å si det halvstygt. Endret 18. april 2007 av Olsenhower Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) Man har vel ikke utseende som et krav, har vi vel? 8414300[/snapback] Før man kjenner vedkommende ordentlig er det jo utseendet man blir tiltrukket av da. Jeg spiller forresten også bass. Dadumdumdum. 8414315[/snapback] jeg er ikke spesielt kjekk, men stine var da tiltrukket av meg forde , så det finnes unntak hehe... Endret 18. april 2007 av Skrollan Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Første inntrykk går som regel alltid på utseende, om du vil eller ei. jeg er egentlig litt enig i det SnittLeif sier. tebk for deg følgende scenarie: du er på byen og ser en dame du synes er dødsdigg. du går bort til henne og prøver å sjekke henne opp. hun er overlegen og blærete. du tusler videre og treffer ei som kanskje ikke er så strøken men som er desto mer hyggelig og interesang. hvem av disse vil du ha best intrykk av tror du? 8414750[/snapback] Der har du jo et poeng der. Får jeg spørre en sak: Får ikke du inntrykk av personer som i dette tilfellet før du prater med dem? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 jeg er ikke spesielt kjekk, men stine var da tiltrukket av meg forde , så det finnes unntak hehe... 8415167[/snapback] Kanskje hun synes du er kjekk, så da er det ikke nødvendigvis et unntak. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Ah, ferdig med å gå turen, å jeg må si, jeg trengte ikke å drekke meg små full for å tøre.. Var nok redd fordi jeg ikke visste hvilken humor hun hadde.. Prata løst og fast og gikk tur med hunden, prata om alt. Når vi kom hjem til henne var døren åpen, ingen hjemme, så fikk kyssa henne og knulla hu, så dumpa jeg hu.. Neida ! Faen ekke no playa da , døren var låst, hun sa hun ikke hadde nøkkel, med et smil om munnen, jeg så jo seff nøkkelen senere i hånda hennes.. satt utenfor huset og prata løst og fast om alt videre og til slutt sa hun at hun begynte å fryse litt, så hun burde gå inn, det var jævla kaldt så sa jeg at jeg hadde en oppgave å gjøre, så dessverre kunne jeg ikke være med inn, så spørte jeg pent om jeg kunne gi henne et aldri så lite hadekyss, hun slapp hunden hun hadde i armene og vi kyssa pent.. i ca 1min ah, hadde sånn ekstremt fornøyd følelse så jeg fikk spasmer mens jeg gikk, drit deilig.. sendte en melding 10minutter etterpå "Jeg savner deg allerede <3 hehe" , Ja, jeg er pus Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) Fyfan, ble kjent med en jente for et par uker siden. Snakke med hverandre hver dag. Møttes noen ganger, begynte å få følelser for henne. Så kommer hun å sier at før hun møtte meg hadde hun noe på gang med en annen og hun viste ikke hvordan det gikk der.. Så hun ville ikke fortsette å møtes før hun fant ut det. Er så utrolig dårlig gjort å fortelle det etter 2 uker. Tok meg en tur i svømmehallen å på SATS for å få letta temperaturen litt, deilig å komme igjen. Men faen, tenker bare på henne -_- Endret 18. april 2007 av wolfenkill Lenke til kommentar
Putas Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Hurt bra, men ikke bli overivrig nå da. Sende hu masse meldinger og slite hu helt ut. Utrolig bra trik av hu å late som om hu ikke har nøkkel for å kunne sitte ute å prtae med deg Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 *snip* 8415625[/snapback] Herlig! Stå på nå! Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Hurt bra, men ikke bli overivrig nå da. Sende hu masse meldinger og slite hu helt ut.Utrolig bra trik av hu å late som om hu ikke har nøkkel for å kunne sitte ute å prtae med deg 8416076[/snapback] I know, hu er rå ^^ Neida, sliter henne ikke ut , men har jo litt små problemer med å finne noe samtale emne i lengden. Men det ordner seg nok. Jeg skal på jobb på fredag til søndag, sove på jobb ol. Så er ikke hjemme hele helgen, men vi skal møtes igjen Håper på film på vanlig hverdag, så jeg kan få lugget og kosa med henne Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 En fyr jeg møtte en gang for ca. ett år siden tok kontakt med meg i dag, og vil møte meg når jeg kommer hjem. Litt rart at han vil møte meg etter så lang tid men... Koslig fyr, og veldig pen, så jeg tror jeg tar sjangsen. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 En fyr jeg møtte en gang for ca. ett år siden tok kontakt med meg i dag, og vil møte meg når jeg kommer hjem. Litt rart at han vil møte meg etter så lang tid men... Koslig fyr, og veldig pen, så jeg tror jeg tar sjangsen.8417979[/snapback] Du har vel ikke noe å tape? Go for it. Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Man har vel ikke utseende som et krav, har vi vel? En standard-kjekk gutt som oppfører seg som en drittsekk vil i mine øyne være stygg. En gutt som kanskje ikke er så kjekk i følge boka, kan "gjøre seg selv kjekkere", altså at folk vil oppfatte han penere, ved å oppføre seg bra. Så hvordan man oppfatter noens utseende etter at man kjenner dem, er ofte totalt forandret etter at man blir kjent med dem. I dette tilfellet, ble kjæresten min bare kjekkere og kjekkere, desto mer kjent jeg ble med han. (Og sånn er det vel fremdeles) Lenke til kommentar
toth Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) Håper på film på vanlig hverdag, så jeg kan få lugget og kosa med henne 8417444[/snapback] Du vet det er en gigantisk forskjell på "få ligge og kose med henne", og "få ligge å kose med henne"? Endret 18. april 2007 av toth Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 En standard-kjekk gutt som oppfører seg som en drittsekk vil i mine øyne være stygg. En gutt som kanskje ikke er så kjekk i følge boka, kan "gjøre seg selv kjekkere", altså at folk vil oppfatte han penere, ved å oppføre seg bra. Så hvordan man oppfatter noens utseende etter at man kjenner dem, er ofte totalt forandret etter at man blir kjent med dem. I dette tilfellet, ble kjæresten min bare kjekkere og kjekkere, desto mer kjent jeg ble med han. (Og sånn er det vel fremdeles) 8418246[/snapback] Ah! Nå er jeg med og svært enig (hvis vi bare bytter ut kjekk og gutt med pen og jente) Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Håper på film på vanlig hverdag, så jeg kan få lugget og kosa med henne 8417444[/snapback] Du vet det er en gigantisk forskjell på "få ligge og kose med henne", og "få ligge å kose med henne"? 8418452[/snapback] hahah, jeg kom på det nå Gikk litt fort i svingene.. Mente holde i hånda, kose på, alt annet en å slenge pekken inni hu ^^ Men fortsatt, akkurat funnet en som jeg har tørt å prate med ol. som jeg vet er hygglig og hele pakka, men samtidig er det noe som mangler, hun er for snill rett og slett.. Aner ikke hva det er , men ser henne nesten ikke som en ren kjæreste, mer som en venn.. - men det har ikkje stoppa meg@Lommemannen før Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Du vet det er en gigantisk forskjell på "få ligge og kose med henne", og "få ligge å kose med henne"? 8418452[/snapback] Ja, forskjellen er at det siste er feil. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 (endret) aja, spurte iallefall denne jenta jeg har truffet par ganger om hun kunne tenke seg bli med ut å spise en dag. bläh! hun hadde visst kjæreste, men vi fortsatte prate etter på så ingen av oss ble egentlig noe furtne over det Endret 19. april 2007 av brutti Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg