Twingy Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Har hørt at alt er lov i krig og kjærlighet. 8410011[/snapback] Vel, det er feil. Kjærlighet bør være basert på vennskap, og der gjør man ikke sånne ting. ;p 8410661[/snapback] Ja greit da Hadde ikke fått meg til å gjøre noe sånt uansett Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Damer liker generelt ikke biff.Hvor i all verden har du det fra?? :!: Kjenner en haug med jenter som elsker en god biff, jeg.. Ditto, veldig generelt utsagn det der, Rakib. 8410484[/snapback] Greit nok at det er et veldig generelt eksempel, men mitt inntrykk er at jenter foretrekker hvitt kjøtt fremfor rødt kjøtt. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 (endret) Greit nok at det er et veldig generelt eksempel, men mitt inntrykk er at jenter foretrekker hvitt kjøtt fremfor rødt kjøtt.8410689[/snapback] Jeg har vel i grunn samme inntrykk. Spesielt på date. Sikkert fordi man blir så mye mer mett og 'tung' av rødt kjøtt. Endret 17. april 2007 av Aidskake Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Jeg elsker rødt kjøtt Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) Ikke stress og tenk for mye. Ta det som det kommer. Jenter er bare mennesker de også. De gjør mer eller mindre de samme tingene som oss gutter. Og er sånn ca like rare og nervøse som oss. Hvis dete er god match kommer ting å prate om av seg selv. 8408264[/snapback] Du har hatt den klart beste kommentaren til nå. Gratulerer, sånn seriøst nå.. Ja, du har jo helt rett, om alt det du sa, men litt vansklig å bare tenke på henne som en kamerat.. ah, gruer meg til etterpå.. Gruer meg kanskje ikke, men nervøs kanskje.. Endret 18. april 2007 av Hurt Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) bläh, idag hadde man faktisk tenkt be ut en jente. Så må kollegaen fra helvete absolutt stå opp i henne !¤#¤& HAT på den oppførselen! 8409129[/snapback] Uff, det er kjipt ass! Vet hvordan det er. 8409171[/snapback] Ja, men skitt au om kollegaen skal stå der neste gang ber jeg henne ta en tur på bakrommet et øyeblikk. Tror jeg treffer jenta jeg liker på torsdag igjen så.. Ingen som forresten vet om noen ok restauranter man kan spise på Aker Brygge? Pris er lite relevant. Vet faktisk om et bra sted spise, største problemet er bare at min søster jobber der, uflaks eh ja. 8409792[/snapback] Big Horn er alltid fulltreffer her i gården.. Men nå er jeg en sucker for steaks.. 8410385[/snapback] Har faktisk vært der et par ganger, det er jo heller ikke et dumt sted spise. Det er forøvrig godt utvalg der, om noen mennesker ikke finner noe godt der er det seriøst noe galt med de Endret 18. april 2007 av brutti Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Jeg har en tøff tid i vente, og har fått en forsmak på dette nå denne uken. Kjæresten min, som jeg nylig har blitt sammen med har reist i forsvaret. Han kom hjem første helgen, og kommer hjem igjen i helgen som kommer, men etter det er det uvisst om jeg får se han særlig oftere enn hver 4-8 uke. Nå har han vært uten batteri på mobilen siden mandag. En stygg forsmak på hvordan det blir når han reiser til utlandet og ikke har med seg mobil i det heletatt. Jeg tenker på han hele tiden, og sender han meldinger selv om jeg vet at han ikke får lest de før om noen dager når han har batteri igjen. Gruer meg til han blir borte i måneder i strekk uten at jeg kanskje får hørt noe fra han Alikevel er jeg fast bestemt på at dette skal vi klare fint! Jeg er så forelsket, og han er verdt å vente på Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Misunner deg virkelig ikke å måtte vente så lenge mellom hver gang. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Hun i klassen min så er typen hennes hjemme 2dager i mnd i ca 8mnd. Hun klarer det kjempe bra, så ser ingen grunn til at du ikke skal klare det ! Stå på! Uff og huff, snart gå tur .. Gruer meg ! Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Hun i klassen min så er typen hennes hjemme 2dager i mnd i ca 8mnd. Hun klarer det kjempe bra, så ser ingen grunn til at du ikke skal klare det ! Stå på! Uff og huff, snart gå tur .. Gruer meg ! 8412878[/snapback] Det går sikkert fint, det er bare for 10 mnd ca. Fra i juli av blir han borte i 2 mnd, men så kommer han hjem og blir hjemme i 1-2 uker, og det blir jo fint Tenkte jeg skulle jobbe mye overtid og avspasere en del når han er hjemme slik at vi får fin kvalitetstid sammen , og jeg slipper å jobbe så mye når han først er her Lenke til kommentar
Putas Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Mest sansynelig har de internett dit han skal (jepp i ørknen har de nett ) Han får sikkert ikke vært på hver dag men sånn nå og da. Og da går det jo ann å chatte med han Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Ah, jeg har fått meg kjæreste..! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Ah, jeg har fått meg kjæreste..! 8414088[/snapback] Yay! Grattis Fortell om han Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Ah, jeg har fått meg kjæreste..! 8414088[/snapback] Yay! Grattis Fortell om han 8414131[/snapback] Hehe, takk. Vel, han er liten, morsom, også spiller han bass, akkurat som meg. Han er året eldre enn meg, går musikk. Nydelig. <3 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Hehe, takk. Vel, han er liten, morsom, også spiller han bass, akkurat som meg. Han er året eldre enn meg, går musikk. Nydelig. <3 8414143[/snapback] Og meg Snill gutt han da, tenker jeg Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Og meg Snill gutt han da, tenker jeg Fett. Bass er konge. Ja, han er verdens snilleste. Egentlig ville jeg ikke ha han i starten, for jeg syntes ikke han var kjekk nok (før jeg ble kjent med han), men så ble det ikke så viltig lenger. Hehe.. Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Kjæresten min spiller bass, spiller el-gitar selv . Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) Og meg Snill gutt han da, tenker jeg Fett. Bass er konge. Ja, han er verdens snilleste. Egentlig ville jeg ikke ha han i starten, for jeg syntes ikke han var kjekk nok (før jeg ble kjent med han), men så ble det ikke så viltig lenger. Hehe.. 8414231[/snapback] Bassister har en tendens til å være snille eller "Snille med gjemt galskap". Rytmeinstrumenter er noe av det mest geniale. Man har vel ikke utseende som et krav, har vi vel? Endret 18. april 2007 av SnittLeif Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) Man har vel ikke utseende som et krav, har vi vel? 8414300[/snapback] Før man kjenner vedkommende ordentlig er det jo utseendet man blir tiltrukket av da. Jeg spiller forresten også bass. Dadumdumdum. Endret 18. april 2007 av Aidskake Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Før man kjenner vedkommende ordentlig er det jo utseendet man blir tiltrukket av da.8414315[/snapback] Det er definitivt ikke sikkert. Man kan velge å bli kjent med folk etter å ha fattet interesse i deres meninger eller oppførsel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg