Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v.2 (ingen spam og ot)

Anbefalte innlegg

Skal gå en tur med hund med en veninne som jeg liker , hun liker meg også på den måten, kjæreste måten.

Lurer da om hvordan jeg kan få samtaler til å vare lenger ? jeg er litt nervøs, eller , jævlig da se, kanskje jeg skal fylle litt først ? :p

8402998[/snapback]

OK... hør her... Når du snakker med kamerater og folk du kjenner godt.. Da bryr ikke du deg om det blir stille en liten stund? Det er helt naturlig og det er bare det at du føler at du burde si noe når det er stille når du er sammen med jenter du ikke kjenner så godt. Men det trenger du ikke, så blir det stille så blir det stille, er ikke noe å være nervøs over.

Og så er det ikke vits i å snakke bare for å snakke.. Det skal være gøy, intressant og spennende å snakke! Blir sinnsykt kjedelig når man bare babler for at man er nervøs for at det er stille. Bedre å ta noen pauser innimellom og heller snakke om noe som er morro å snakkeom/høre på.

Fortell en historie om noe morsomt/kult/spennende/osv du har opplevd.. Da kanskje jenta har opplevd noe av det samme og forteller sin historie ikke sant?

Dere som har hunder MÅ da ha masse å snakke om ang. det. Pluss at dere kan sitte å le av hundene når de gjør noe søtt/dumt, for det gjør de jo hele tia :p

Det finnes milliarder av ting å snakke om!! Bare tenk!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal gå en tur med hund med en veninne som jeg liker , hun liker meg også på den måten, kjæreste måten.

Lurer da om hvordan jeg kan få samtaler til å vare lenger ? jeg er litt nervøs, eller , jævlig da se, kanskje jeg skal fylle litt først ? :p

8402998[/snapback]

Er blitt bedre på det i det siste. Før var jeg stressa når jeg skulle prate lenge med folk jeg likte godt, men hu jeg er keen på nå kjenner jeg så godt at det ikke er noe problem. Masse internhumor osv, kan evnt gå over på noe seriøst om hu ikke er i det festlige hjørnet osv.

Om det blir stille en stund om dere f.eks. går tur kan du jo holde rundt henne, samme om man sitter og prater feks i en sofa, benytte sjansen liksom.

Lenke til kommentar

Ikke stress og tenk for mye. Ta det som det kommer. Jenter er bare mennesker de også. De gjør mer eller mindre de samme tingene som oss gutter. Og er sånn ca like rare og nervøse som oss.

Hvis dete er god match kommer ting å prate om av seg selv.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432
bläh, idag hadde man faktisk tenkt be ut en jente. Så må kollegaen fra helvete absolutt stå opp i henne !¤#¤& HAT på den oppførselen!

8409129[/snapback]

Uff, det er kjipt ass! Vet hvordan det er. :no:

Lenke til kommentar
bläh, idag hadde man faktisk tenkt be ut en jente. Så må kollegaen fra helvete absolutt stå opp i henne !¤#¤& HAT på den oppførselen!

8409129[/snapback]

8409171[/snapback]

Ja, men skitt au om kollegaen skal stå der neste gang ber jeg henne ta en tur på bakrommet et øyeblikk. Tror jeg treffer jenta jeg liker på torsdag igjen så.. :)

Ingen som forresten vet om noen ok restauranter man kan spise på Aker Brygge?

Pris er lite relevant.

Vet faktisk om et bra sted spise, største problemet er bare at min søster jobber der, uflaks eh ja.

Endret av brutti
Lenke til kommentar

Jeg har sett Kalde Føtter nå.. Fikk noen onde ideer til å bli kvitt han ho jenta mi er sammen med ;)

Jeg får en deilig venninde av meg til å flørte med han og så biter han på og så bare forsvinner ho etterpå når det har blitt slutt.

Det eneste som er kjipt er at jenta mi ikke har slått opp med kjæresten sin pga meg, men fordi han var "utro". Og da blir ho såra og det vil jo selvfølgelig ikke jeg at ho skal bli :(

Selvom jeg liker ho så kan jeg ikke bli ego her.. omg

Så må finne på noe annet... trenger fortsatt tips :yes:

Lenke til kommentar

8409129[/snapback]

8409171[/snapback]

Ja, men skitt au om kollegaen skal stå der neste gang ber jeg henne ta en tur på bakrommet et øyeblikk. Tror jeg treffer jenta jeg liker på torsdag igjen så.. :)

Ingen som forresten vet om noen ok restauranter man kan spise på Aker Brygge?

Pris er lite relevant.

Vet faktisk om et bra sted spise, største problemet er bare at min søster jobber der, uflaks eh ja.

8409792[/snapback]

Big Horn er alltid fulltreffer her i gården.. Men nå er jeg en sucker for steaks.. :p

Lenke til kommentar

Synd at de fleste skikkelige restauranter koster mye.

Tips: hvis du liker pasta/pizza (noe de fleste gjør) så er Pastasentralen i Bergen utrolig koselig og rimelig.

Jeg har ikke vært innom etter de fikk nye lokaler, men rimelige priser er det uansett.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...