Skrollan Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 (endret) *true med hagla*, HU ER MIIN! 8401530[/snapback] *ta frem pil og buen* er ganske treffsikker med den også for og si det sånn 8401544[/snapback] kanskje litt mye OT her nå vell jeg elsker henne, og ingen ting kan hindre ekte kjerlighet *hente bobcaten* Endret 16. april 2007 av Skrollan Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 kanskje litt mye OT her nå vell jeg elsker henne, og ingen tilng kan hindre ekte kjerlighet *hente bobcaten* 8401561[/snapback] hvor lenge har dere vært sammen nå da? *hente 16 tonns hjulgraver* Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 kanskje litt mye OT her nå vell jeg elsker henne, og ingen tilng kan hindre ekte kjerlighet *hente bobcaten* 8401561[/snapback] hvor lenge har dere vært sammen nå da? *hente 16 tonns hjulgraver* 8401571[/snapback] vell, vi har vert sammen i 36 timer snart hehe ... *løpe for livet* Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Men then again; vi passer jo absolutt ikke sammen. 8401305[/snapback] Forklare ? Jeg lurer selv , hvorfor man ikke passer sammen ? Ikke samme humor, ikke intresser sammen, ulike meninger , religion skille ? Fortell, fortell ! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 vell, vi har vert sammen i 36 timer snart hehe ... *løpe for livet* 8401586[/snapback] er det ikke litt tidlig og snakke om og elske da? sikker på att du ikke bare er fulstendig hodestups forelsket da? *kjøre etter* Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Når en jente løper mot deg og gir deg en klem første gang hun ser deg, så vet jeg ikke helt om det er en bra ting... 8394651[/snapback] Hva mener du med det? Ho er ikke psyko eller noe sånt Grunnen til det var vel at vi ikke hadde sett hverandre siden omtrent ett år tilbake... Det var jo egentlig DA jeg ble kjent med ho. Men det er nå i det siste ho har tatt kontakt igjen. Så jeg TROR det vil si at ho har gått lei han fyren, og kanskje har begynt å titte etter andre. Ikke dermed sagt MEG, men 8395185[/snapback] Mener nok at det er negativt mtp. venne- felle Har jo tenkt på å bare være sammen med ho og bevise at jeg er kulere/morsommere osv, pluss at jeg er deiligere enn han ho er sammen med nå OG har garantert større tiss. Så jeg skal jo få til dette. 8394371[/snapback] Jeg må si jeg er imponert over selvtilliten din. Den overgår det meste her. 8395236[/snapback] Me2, nesten mer missunlig, vel og merke Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 (endret) Men then again; vi passer jo absolutt ikke sammen. 8401305[/snapback] Forklare ? Jeg lurer selv , hvorfor man ikke passer sammen ? Ikke samme humor, ikke intresser sammen, ulike meninger , religion skille ? Fortell, fortell ! 8401608[/snapback] Her gikk det for det meste på meninger, holdninger osv. Jeg syns rett og slett hun var alt for barnslig i holdningene sine. Klarte bare ikke å late som ingenting lenger. Interesser var vel det eneste vi hadde til felles, det og musikk egentlig. Ikke for å være slem, men hun var jo dum. Men de de holdningene hesses var det vel ikke så overraskende. Hun syns for eksempel at det er teit å lese avisen, hun skjønner ikke hvorfor noen ser på nyhetene, hun syns ikke at vi hadde trengt politikere osv. Og når det kom til allmennkunnskap så var den helt elendig. Hovedstaden i Frankriket? Hun hadde ikke peiling. Det verste av alt var jo at hun syns det var kult å ikke kunne noe, for hun var jo bare ungdom, og trengte ikke tenke på noe før hun ble voksen...hun er 19 år. Ikke tolk dette feil. Jeg har i utgangspunktet ikke noe krav til kunnskap og iq hos kjærestene mine, men når jeg kan ha mer givende samtaler om politikk med søsteren min på 7 år, så blir det for dumt. Endret 16. april 2007 av Arbakadarba Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Jeg støtter deg ganske kraftig på den der.. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 det kommer nok ikke på en stund ennå hun skal godkjennes av oss og det vet du innerst inne. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 hun skal godkjennes av oss og det vet du innerst inne. 8402311[/snapback] Jeg har godtkjent 'a. Hun var bra nok for vår kjære Stian. Er hun slem kan vi bare sage av hun beina eller heller syre over hodet hennes. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Jeg har godtkjent 'a. Hun var bra nok for vår kjære Stian. Er hun slem kan vi bare sage av hun beina eller heller syre over hodet hennes. eller denge henne med TCP-kabler Lenke til kommentar
toth Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Ikke for å være slem, men hun var jo dum. [..] Hovedstaden i Frankriket? Hun hadde ikke peiling. See the irony? :!: Forklaring: At det staves Frankrike, uten T, vil nå jeg kalle allmennkunnskap, siden du var inne på det.. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 (endret) Var faktisk helt sikker på at jeg hadde klart å hive inn et par skrivefeil i det innlegget der. Var også helt sikker på at noen kom til å kommentere det. Takk toth, nå tok jeg ikke feil i dag heller...(eller var det i går?). edit: skrivefeil...oooh Endret 17. april 2007 av Arbakadarba Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Skal gå en tur med hund med en veninne som jeg liker , hun liker meg også på den måten, kjæreste måten. Lurer da om hvordan jeg kan få samtaler til å vare lenger ? jeg er litt nervøs, eller , jævlig da se, kanskje jeg skal fylle litt først ? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Du forventer deg manus ? Eller vil du vite av oss hvilke interesser hun har som dere kan snakke om ? Eller skal vi fortelle deg hva dere har til felles ? Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Takk Neppe, nå er ikke jeg noe nervøs lenger For å være ærlig, jeg forventet ikke at noen skal fortelle meg hvordan hun er , hva vi skal snakke om , et manus, men tips, tips til hvordan få en samtale til å vare lenger. Når jeg stiller et seriøst spørsmål forventer jeg egentlig å få et seriøst svar, ikke noe ironisk skvip, selvom spørsmålet mitt ledet til det, hehe Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Da er vel det mest seriøse svaret fra min side, at om du ikke veit det selv, så er det uansett ikke håp. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Det er vel bare generelle svar som gjelder for den saken der, som for alle andre saker man ikke har personlig kjennskap til Ikke snakk om ting som virker støtende på henne, ekskjærester, spesielle seksuelle interesser (med mindre du er veldig sikker på at hun har de samme, haha), forferdelig kjedelige ting og slikt. Egentlig tror jeg du vet like godt som, eller bedre, meg hva du kan/bør si og ikke si. Eneste jeg kan si, som hundemenneske, er at du burde like hunden hennes Eller er den kanskje din? Dere har jo noe som kan fange oppmerksomheten deres, hvertfall. Og så mener jeg at dere skal takle at det blir stille to minutter, uten at det føles teit. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 eller denge henne med TCP-kabler 8402508[/snapback] I vote for hanging! "Jente hengt i nettverkskabler av sint nerdemobb!" Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Og forresten; Gratz til Skrollan som har fått seg søt dame. Du fortjener det så sinnsykt mye!! 8401353[/snapback] takk ida, håper du får deg en hjerte venn snart du og, det fortjener du så evig mye... ja DJ_Dark jeg har fått dame takk espen (under her, gidder ikke lage ny post) 8401443[/snapback] Gratulerer *overfalleklemme* ^^, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg