Twingy Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 8394371[/snapback] Eneste rådet jeg har, er at hvis hun ikke viser noen interesse tilbake, kan det være lurt å legge planen død. Hvis ikke er jeg redd du kan bli forferdelig slitsom for hun. 8394383[/snapback] Ja, det er klart Har såvidt blitt kjent med henne og det er nå i det siste jeg har møtt henne noen ganger.. kanskje rundt 3-4 ganger iløpet av 3 uker. Men en ting er helt klinkende klart.. jeg har hvertfall dratt venninda hennes (ikke med vilje altså) :S Det er jo egentlig et STORT problem! Da har ho garantert fortalt dette til ho jenta og sagt at ho liker meg og for å være snill så vil kanskje ikke jenta jeg liker gjøre noe tilbake pga venninda og da trekkes jeg jo enda lengre ned. Det har jo veldig mye å si, så jeg kan jo fortelle deg hvilke tegn ho har gitt meg som KAN tyde på at ho liker meg tilbake... 1. Når vi møttes første gangen ga ho meg den beste klemmen. Som om jeg hadde kjent ho hele livet og stakk av i 20 år og kom tilbake. Ho LØP mot meg! Er jo ikke et sikkert tegn, men ho var hvertfall glad for å se meg, det er det ikke tvil om. 2. Ho henger oppå meg ganske ofte. Er en del kroppskontakt. 3. Jeg vil si ho flørter med meg! Når ho spurte om lighteren min så ga jeg den til ho, men så skulle ho gi den tilbake til meg igjen så drev ho å tok den vekk HVER gang jeg tok fram handa for å ta den imot! Og det er i mine øyne flørting. Pluss at ho driver å dytter på meg og på en måte leke-slåss litt 4. Og tilslutt.. Det var HO som plutselig tok kontakt med meg! Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Når en jente løper mot deg og gir deg en klem første gang hun ser deg, så vet jeg ikke helt om det er en bra ting... Lenke til kommentar
Twingy Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Når en jente løper mot deg og gir deg en klem første gang hun ser deg, så vet jeg ikke helt om det er en bra ting... 8394651[/snapback] Hva mener du med det? Ho er ikke psyko eller noe sånt Grunnen til det var vel at vi ikke hadde sett hverandre siden omtrent ett år tilbake... Det var jo egentlig DA jeg ble kjent med ho. Men det er nå i det siste ho har tatt kontakt igjen. Så jeg TROR det vil si at ho har gått lei han fyren, og kanskje har begynt å titte etter andre. Ikke dermed sagt MEG, men Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Har jo tenkt på å bare være sammen med ho og bevise at jeg er kulere/morsommere osv, pluss at jeg er deiligere enn han ho er sammen med nå OG har garantert større tiss. Så jeg skal jo få til dette. 8394371[/snapback] Jeg må si jeg er imponert over selvtilliten din. Den overgår det meste her. Lenke til kommentar
Twingy Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Har jo tenkt på å bare være sammen med ho og bevise at jeg er kulere/morsommere osv, pluss at jeg er deiligere enn han ho er sammen med nå OG har garantert større tiss. Så jeg skal jo få til dette. 8394371[/snapback] Jeg må si jeg er imponert over selvtilliten din. Den overgår det meste her. 8395236[/snapback] Fra å ha gått fra en person som omtrent ikke turte å vise seg offentlig til å være den jeg er nå, så er jeg stolt ja. De 2-3 siste åra av livet mitt nå har jeg brukt til å bli den personen jeg alltid har ville blitt, en med STOR selvtillit som tør å gjøre ting, si ting jeg har lyst til UTEN at jeg føler inni meg at jeg dreit meg ut osv. Jeg er langt ifra den deiligste... Men selvom så sier jeg til meg selv at jeg er det, og sier du det nok ganger så tror du på det tilslutt Lenke til kommentar
toth Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 . 1. Når vi møttes første gangen ga ho meg den beste klemmen. Som om jeg hadde kjent ho hele livet og stakk av i 20 år og kom tilbake. Ho LØP mot meg! Er jo ikke et sikkert tegn, men ho var hvertfall glad for å se meg, det er det ikke tvil om. Jeg får "løpe-klem" av noen jenter jeg såvidt kjenner, f.eks venninner av exen.. Jeg legger absolutt ingenting i det, de bare liker å klemme.. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 (endret) Twingy: trodde du var litt inne i seduction communityet.. men men. Hint: Boyfriend destroyers. Jeg synes det er uetisk å bruke dem, ettersom du bruker det forholdet de har mot henne når du er alene med hun, og ja rett og slett fordi du bruker det for at hun ser at du er et "bedre" alternativ. Et hint: hvis hun "tilfeldigvis" kommer innpå ting som f. eks at det går dårlig eller hun ikke tror det fungerer i en samtale med deg, er det et tegn på at hun kanskje ser seg om etter andre alternativer. Endret 16. april 2007 av Xtra Lenke til kommentar
Twingy Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Twingy: trodde du var litt inne i seduction communityet.. men men. Hint: Boyfriend destroyers. Jeg synes det er uetisk å bruke dem, ettersom du bruker det forholdet de har mot henne når du er alene med hun, og ja rett og slett fordi du bruker det for at hun ser at du er et "bedre" alternativ. Et hint: hvis hun "tilfeldigvis" kommer innpå ting som f. eks at det går dårlig eller hun ikke tror det fungerer i en samtale med deg, er det et tegn på at hun kanskje ser seg om etter andre alternativer. 8399491[/snapback] Kan du forklare veldig detaljert det med "Boyfriend Destroyers"? Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Singel, singel, singel, singel... Ble nødt til å slå opp med damen nå. Hvorfor? Fordi jeg ikke er så snill at det gjør noe. Dårlig samvittighet. Men then again; vi passer jo absolutt ikke sammen. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Men then again; vi passer jo absolutt ikke sammen.8401305[/snapback] I blant gjør man bare ikke det, dessverre. Selvom man gjerne skulle ønske at man gjorde det. Og forresten; Gratz til Skrollan som har fått seg søt dame. Du fortjener det så sinnsykt mye!! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Skrollan!? Dame!? Grattis!! Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 (endret) Og forresten; Gratz til Skrollan som har fått seg søt dame. Du fortjener det så sinnsykt mye!! 8401353[/snapback] takk ida, håper du får deg en hjerte venn snart du og, det fortjener du så evig mye... ja DJ_Dark jeg har fått dame takk espen (under her, gidder ikke lage ny post) Endret 16. april 2007 av Skrollan Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 jeg har fått dame 8401443[/snapback] gratulerer da masse Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Nå venter vi bare på pics! Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Nå venter vi bare på pics! 8401465[/snapback] det kommer nok ikke på en stund ennå, men bare spør ida om hvordan hu ser ut, hu har sett bilde Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Hun er kjempesøt. Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 vært ute med ei jenta jeg funnet på nettet.. Hu ble singel nettopp ho og.. vi vært ute på en fest. og snakket en del... hu virka nu veldig grei og snill.. neste dag fant jeg ut at hu e ilag med exn sin igjen! hahaha fette bra! ;D æ bare flyr! hehe æ bryr meg ikke lenger ;D im the biggest, the best! better then the rest! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Hun er kjempesøt. 8401484[/snapback] meget søt *stjele* Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Hun er kjempesøt. 8401484[/snapback] meget søt *stjele* 8401521[/snapback] *true med hagla*, HU ER MIIN! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 *true med hagla*, HU ER MIIN! 8401530[/snapback] *ta frem pil og buen* er ganske treffsikker med den også for og si det sånn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg