Xtra Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Jeg ville nok syns det var skikkelig ekkelt om bestekompisen min kom på besøk for å pule på søstra mi istedet for å være sammen med meg. Det hadde aldri gått bra for vennskapet. 8389789[/snapback] Hva er det med kvinnesynet deres da, humping og puling. Snakker som hun bare et sexleketøy. Er det kun det Hurt er ute etter her? Fikk inntrykk av at han faktisk likte dama jeg! Skal kompisen tvinge han til å velge mellom vennskapet eller kjærlighet? Ikke akkurat det man kaller en god kompis.. 8389807[/snapback] Du er på bærtur. En naturlig del av et forhold er å ha sex. Uansett hva du kaller det, er det en naturlig del av hvilket som helst kjæreste/fuck buddy forhold. Jeg tror ikke noe på at du synes det er greit. Jeg tror ikke du har vært i den posisjonen. Det er veldig merkelig. Jeg var selv i samme posisjon en gang, en slik hvor jeg var sånn halvveis sammen med søsteren til en god kamerat av meg. Det føltes unaturlig og rett og slett merkelig, så vi droppet det til slutt. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Jeg tror ikke noe på at du synes det er greit. Jeg tror ikke du har vært i den posisjonen. Det er veldig merkelig. Jeg var selv i samme posisjon en gang, en slik hvor jeg var sånn halvveis sammen med søsteren til en god kamerat av meg. Det føltes unaturlig og rett og slett merkelig, så vi droppet det til slutt. 8390183[/snapback] Men samtidig kan man ikke velge hvem man forelsker seg i. Situasjonen kan sikkert bli klein, men det kan funke alikevel. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Det er sant. Kjærlighet er ikke en logisk ting, og ja det kan funke og det kan gå galt. Lenke til kommentar
phax Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Du er på bærtur. En naturlig del av et forhold er å ha sex. Uansett hva du kaller det, er det en naturlig del av hvilket som helst kjæreste/fuck buddy forhold. Jeg tror ikke noe på at du synes det er greit. Jeg tror ikke du har vært i den posisjonen. Det er veldig merkelig. Jeg var selv i samme posisjon en gang, en slik hvor jeg var sånn halvveis sammen med søsteren til en god kamerat av meg. Det føltes unaturlig og rett og slett merkelig, så vi droppet det til slutt. 8390183[/snapback] Vel, hva du tror får være din sak. Jeg kan ikke si annet enn at du tar feil. Skjønner bare ikke hvorfor det skal være noen forskjell på at hun skal ha sex med noen jeg kjenner eller en fremmed? At det er litt rart i begynnelsen at kameraten kommer for å besøke søsteren kan jeg forstå, men det er jo bare en tilvenningssak og burde ikke gå på bekostning av vennskapet! Da er man rett og slett egoistisk.. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Jeg har hatt mange veninner som har vært forelsket i storebroren min. det er kanskje ikke helt det samme, men jeg synes det har vært veldig sært. Ingen har blitt sammen med ham eller noe, men bare at jeg er tilstede når de legger an på ham føles veldig unaturlig ut. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Jaja. Da var kjæresten borte igjen etter 2 uker.. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Jaja. Da var kjæresten borte igjen etter 2 uker.. 8390942[/snapback] Slutt eller bortreist? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Jaja. Da var kjæresten borte igjen etter 2 uker.. 8390942[/snapback] Slutt eller bortreist?8390946[/snapback] Jeg velger alternativ nummer 2. Altså bortreist ja Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 (endret) Jeg velger alternativ nummer 2. Altså bortreist ja8390963[/snapback] Vær mye ute i det fine været, så går tiden fortere, selvom man såklart savner hverandre. Tiden går hvertfall ikke fort av å sitte hjemme og tenke på det. edit: leste feil. Endret 15. april 2007 av Aidskake Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Hun er bortreist igjen, etter at de har vært med hverandre i to uker. Slik forstod jeg det i hvert fall. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 (endret) Hun er bortreist igjen, etter at de har vært med hverandre i to uker. Slik forstod jeg det i hvert fall.8390976[/snapback] Og du forsto det helt riktig. Forlenget påskeferie på to uker, i stedet for en Men nå er det jo bare maksimalt en og en halv måned før vi sees igjen og da er det lang sommerferie sammen også forhåpentlig samboerskap Endret 15. april 2007 av SnittLeif Lenke til kommentar
phax Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Jeg har hatt mange veninner som har vært forelsket i storebroren min. det er kanskje ikke helt det samme, men jeg synes det har vært veldig sært. Ingen har blitt sammen med ham eller noe, men bare at jeg er tilstede når de legger an på ham føles veldig unaturlig ut. 8390885[/snapback] Men hvis en av venninnene dine ble sammen med broren din, ville du ikke unnet dem det? Og jo det blir akkurat det samme, uansett om det er bror eller søster det er snakk om. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Vel, gutter er gjerne mer beskyttende med tanke på at de vet hvordan guttehjernen fungerer, og er redd for at søsteren skal bli såret. Det er ikke det i mitt tilfelle, jeg bare synes det blir unaturlig. Selvfølgelig, om en veninne hadde blitt sammen med ham hadde jeg sikkert unnet henne det, men jeg hadde ikke ville hatt den vanlige jentepraten om sexlivet ol. med henne som vi jenter pleier å ha. Jeg tror jeg hadde foretrukket å late som ingen ting. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Du er på bærtur. En naturlig del av et forhold er å ha sex. Uansett hva du kaller det, er det en naturlig del av hvilket som helst kjæreste/fuck buddy forhold. Jeg tror ikke noe på at du synes det er greit. Jeg tror ikke du har vært i den posisjonen. Det er veldig merkelig. Jeg var selv i samme posisjon en gang, en slik hvor jeg var sånn halvveis sammen med søsteren til en god kamerat av meg. Det føltes unaturlig og rett og slett merkelig, så vi droppet det til slutt. 8390183[/snapback] Vel, hva du tror får være din sak. Jeg kan ikke si annet enn at du tar feil. Skjønner bare ikke hvorfor det skal være noen forskjell på at hun skal ha sex med noen jeg kjenner eller en fremmed? At det er litt rart i begynnelsen at kameraten kommer for å besøke søsteren kan jeg forstå, men det er jo bare en tilvenningssak og burde ikke gå på bekostning av vennskapet! Da er man rett og slett egoistisk.. 8390725[/snapback] Egoistisk? På hvilken måte? Ha sex med noen du kjenner eller en fremmed? Jo fordi dere er i familie, og fordi en del får må-være-med-damen-mani-når-man-er-ett-par greia, derfor kommer ikke vennen for å besøke kun deg lenger, da gjør han det samme tid som han er med søsteren din. Dette er selvsagt veldig avhengig av hva slags person kameraten og søsteren er, men til en viss grad forekommer dette. For min del så sluttet jeg nesten å være med han (i det forholdet jeg nevnte tidligere) jeg var innom på rommet hans og spurte hvordan det går med han 1 gang i uken. Vi går ikke på samme skole heller, så vi treftes egentlig aldri i den situasjonen. I mitt hode er det klart at det betyr bare trøbbel, men for all del kjør på hvis det føles rett. Venner består som oftest lengre enn kjærester, spesielt når det er slike du har fra barndommen. For min egen del droppet jeg henne for å beholde en venn. (hun var også rimelig må-være-med-meg-hele-tiden) Det er flust av alternativer. Nå kan jeg ikke sette meg inn i hodet ditt for å prøve å forstå hvordan du tenker om dette, men man kan ikke vite før man har vært i den situasjonen selv. Har du? Lenke til kommentar
phax Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 (endret) Egoistisk? På hvilken måte? 8392484[/snapback] Vel det er jo litt egoistisk å tvinge han til å velge mellom kjæresten og kompisen, bare fordi du føler det litt ubehagelig eller hva det nå enn er? Ha sex med noen du kjenner eller en fremmed? Jo fordi dere er i familie, og fordi en del får må-være-med-damen-mani-når-man-er-ett-par greia, derfor kommer ikke vennen for å besøke kun deg lenger, da gjør han det samme tid som han er med søsteren din. 8392484[/snapback] Ser ikke hva det har med sex og gjøre? Nå kan jeg ikke sette meg inn i hodet ditt for å prøve å forstå hvordan du tenker om dette, men man kan ikke vite før man har vært i den situasjonen selv. Har du? 8392484[/snapback] Ikke akkurat samme situasjon, men jeg er god kompis med typen til søstra mi og besøker også kun han selv om hun ikke er tilstedet. edit: men trenger ikke la dette ta over hele tråden nå da.. Jeg har rett uansett. Endret 15. april 2007 av phax Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Søstra til en kompis skal besøke meg på Onsdag, bor rett oppe i gata, jeg er veldig god venn med bror hennes, og vil neppe ødlegge det. Jeg lurer da; Hva skal vi finne på på Onsdag ? Ikke noe dyrt, ikke noe krevende, jeg tenkte LITT på å gå tur med hunder, da hun er glad i hund sin, en puddel, og jeg liker også dyr og har tenkt å ta med onkel sin hund, en bitteliten hund det også 16 og 17år ;/ , ah, hun er mega fantastisk til å kysse ;P ;D Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Lurer på hvordan kameraten min kommer til å ta det , håper han ikke tar det tungt, selvom jeg vet han gjør det.. 8386550[/snapback] Hvis dere er bestekompiser burde han jo være glad for at søstra får en bra kar som deg. 8389399[/snapback] Nettopp. Jeg har prata med han og han er fult klar over at jeg liker henne og at vi faktisk vil prøve å finne på noe. Han er jo trossalt 15år eldre enn meg ( kameraten min ) men burde klare å venne seg til det, da vi vet alt om hverandre og er veldig gode venner. Jeg ville nok syns det var skikkelig ekkelt om bestekompisen min kom på besøk for å pule på søstra mi istedet for å være sammen med meg. Det hadde aldri gått bra for vennskapet. 8389789[/snapback] Hva er det med kvinnesynet deres da, humping og puling. Snakker som hun bare et sexleketøy. Er det kun det Hurt er ute etter her? Fikk inntrykk av at han faktisk likte dama jeg! Skal kompisen tvinge han til å velge mellom vennskapet eller kjærlighet? Ikke akkurat det man kaller en god kompis.. 8389807[/snapback] Du er på bærtur. En naturlig del av et forhold er å ha sex. Uansett hva du kaller det, er det en naturlig del av hvilket som helst kjæreste/fuck buddy forhold. Jeg tror ikke noe på at du synes det er greit. Jeg tror ikke du har vært i den posisjonen. Det er veldig merkelig. Jeg var selv i samme posisjon en gang, en slik hvor jeg var sånn halvveis sammen med søsteren til en god kamerat av meg. Det føltes unaturlig og rett og slett merkelig, så vi droppet det til slutt. 8390183[/snapback] spørs på hvordan kameratslig forhold man har da. Hadde en av de andre møkkete vennene min knulla søstra mi hadde jeg jula de, men han kameraten vi snakker om nå er såpass god venn at jeg hadde unnet han det istede. Jeg er enig i dere begge på det siste, sex er naturlig, men samtidig vil jeg ikke ha sex med henne av at det hadde vært grise digg, men heller at vi faktisk hadde gjort så vi hadde kommet nærmere hverandre. Jeg er ikke intresert i sexen i hele tatt, det er mye mer i et kjæreste forhold enn bare sexen. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Egoistisk? På hvilken måte? 8392484[/snapback] Vel det er jo litt egoistisk å tvinge han til å velge mellom kjæresten og kompisen, bare fordi du føler det litt ubehagelig eller hva det nå enn er? Ha sex med noen du kjenner eller en fremmed? Jo fordi dere er i familie, og fordi en del får må-være-med-damen-mani-når-man-er-ett-par greia, derfor kommer ikke vennen for å besøke kun deg lenger, da gjør han det samme tid som han er med søsteren din. 8392484[/snapback] Ser ikke hva det har med sex og gjøre? Nå kan jeg ikke sette meg inn i hodet ditt for å prøve å forstå hvordan du tenker om dette, men man kan ikke vite før man har vært i den situasjonen selv. Har du? 8392484[/snapback] Ikke akkurat samme situasjon, men jeg er god kompis med typen til søstra mi og besøker også kun han selv om hun ikke er tilstedet. edit: men trenger ikke la dette ta over hele tråden nå da.. Jeg har rett uansett. 8392632[/snapback] Nå er jo du også ca 27år gammel. Hvor gammel er søsteren din? Og kjente du typen til søsteren din før de ble sammen? Lenke til kommentar
Twingy Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Noen som har noen bra tips til meg? Jeg har lyst på en jente, men ho er sammen med en annen Har jo tenkt på å bare være sammen med ho og bevise at jeg er kulere/morsommere osv, pluss at jeg er deiligere enn han ho er sammen med nå OG har garantert større tiss. Så jeg skal jo få til dette. Problemet er at ho er FOR mye "into" han ho er samme nå, hvis dere skjønner. Dere syns kanskje ikke noe om det og vil at jeg bare skal la det være og finne en singel jente. Men det kommer ikke på tale. Jeg SKAL ha den jenta. Er ikke mange jenter som ho der ute skal jeg si dere, hvertfall ikke for meg. Ho er alt jeg kunne ønske meg og får jeg ho så er det bare å kjøpe leilighet, rød Volvo stasjonsvogn og få barn altså. Så sinnsykt bra er ho for meg! Så noen andre tips til meg? Noen erfaringer dere har hatt med samme situasjon? Vennligst ikke sånne tips som "Sjenk ho drita og film mens du puler ho og send videoen til kjeresten hennes". .. på toppen av det hele så tror jeg faktiskt ho begynner å gå lei av han fyren. Men er vanskelig å vite for det virker egentlig som om det går opp og ned bare. Kanskje dere har noen tips til hvordan jeg BEST kan bevise for ho at jeg er den rette? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 8394371[/snapback] Eneste rådet jeg har, er at hvis hun ikke viser noen interesse tilbake, kan det være lurt å legge planen død. Hvis ikke er jeg redd du kan bli forferdelig slitsom for hun. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg