Twingy Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 "Det finnes ingen oppskrift på å dra damer, alle liker forskjellig personlighet" For å prøve å bevise at dette ikke er sant kan jeg ta en helt annen ting som et eksempel.. en veldig simpel og lett ting å skjønne. Hvis man slår en jente, tror du ho vil bli sammen med deg da? Kanksje, men det er LITE sansynlig. Kanskje det er noen som har en fetish eller noe, men ellers, nei. Altså dette er et simpelt, og da mener jeg SIMPELT eksempel på dette. Og så er det vel egentlig ikke snakk om å dra alle damer du ser, enten du liker personligheten dems eller ikke. Jeg f.eks klarer ikke være sammen med en jente hvis jeg ikke liker personligheten, UANSETT hvor deilig ho måtte være. Jeg har tilpasset min personlighet for jenter som JEG blir tiltrukket av. Og enten dere velger å tro på det eller ikke. Jeg drar damer KUN med min personlighet, derfor er det litt irriterendes for meg å lese noe sånt som at det ikke finnes noen oppskrift på dra damer. Dessuten har alle (de fleste da) mennesker en VELDIG god del like smaker. Liker du hiphop og går i baggy klær og hele pakka og tror du er kul, da er det lite sannsynlig at du liker skikkelig satanrock jenter med svart hår og så mye nagler at du kan høre det skrangler i stålet når dem går bortover. Da er det ikke et smart trekk å prøve seg på en sånn en. Går du i lindeberg (osv) klær og elsker å kjøre rundt i en lånt porche og cruise rundt og tro du er styrtrik, så liker du mest sannsynlig jenter av samme sort.. Nemlig de med victoria becham bukse, platinahvitt hår og ett tonn brunkrem og som er OVERLEGNE deluxe! Jeg liker verken hiphop'ere, gothere eller sosser.. Jeg kjører vanlig klesstil... Olabukse, DC sko og hvit t-skjorte eller en vanlig genser og kanskje skinnjakke. Og jeg elsker jenter som ikke tar seg selv så høytidlig og som er NATURLIG pene som ikke trenger ett tonn sminke for å se "bra" ut. Går i vanlig klær som ikke nødvendigvis trenger å koste flere titusener av kroner, og som er SØTE og som ikke flyr rundt og kødder på alt og alle. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Jeg har aldri dratt en dame ved å være meg selv. Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Ikke jeg heller da jeg var 18, men klarte det nå ti år senere, da jentene ofte er litt mer modne. Unntak finnes, ja, jeg er klar over det. Snart vært sammen ett år, og jeg vet innerst inne at hun nok blir konen min en gang i framtiden. Tror, kanskje. Ikke vet. Lenke til kommentar
iselilja Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Beste er jo ikke å gjøre seg til, men å nettop være akkurat seg selv, og se hva det fører til. Eller kommer jo ann på om det er for en kveld eller på lengre sikt. På lengre sikt må du ha felles interesser og en kjemi mellom dere. Hu vil fort finne ut om du gjorde deg til da. Hun jeg prøver/driver å blir sammen med nå er som en bestevenn som jeg i tillegg er utrolig tiltrukket av. Vi kan prate mellom alt mellom himmel og jord, har mange fellesinteresser, passe lik humor og passe lik stil. I tilleg tror jeg begge er tiltrukket av hverandre, virker ialfall sånn. Man bør ha en del fellestrekk, men også en del ulikheter, hvis ikke tror jeg det blir veldig fort kjedelig. Noen folk har du også kjemi som passer med, andre passer bare ikke og sånn er det. Var en venninne av meg jeg var veldig forelsket i før, og jeg er også ganske sikker på at hun var interressert i meg. Kjemien passet ikke så bra, og det endte med at vi nesten hadde sex på fylla, men heldigvis skjedde ikke det. Etter det ble plutselig alt pinlig, og nå er vi knapt venner. Poenget mitt er at vi hadde ikke skikkelig kjemi, og da kan småting som pinligheter i fylla osv ødelegge stort. Hadde ikke orket å gjort meg til for damer, har prøvd før men går lei veldig fort. Det blir liksom falskt og kjedelig om du skjønner. Hu jeg prata om her som jeg er forelska i er liksom som en sjelefrend, en perfekt person, alt jeg kunne ønske. Det er det som er så herlig. Tror aldri jeg ville få denne følelsen med en person jeg bestemte meg for å sjekke opp, og om jeg gjør meg til for mye. Det som er så herlig med å være skikkelig forelska er at det bare intreffer sånn, og hun er liksom alt. Alltid hyggelig, utrolig søt, lukter fantastisk, klemmer fantastisk, utrolig kul å prate med osv. Mye mer å se på enn de som liksom ser på puppene og rumpa og bestemmer seg for om hu skal sjekkes opp eller ikke. Personligheten er virkelig mye viktigere for meg enn utseendet, og jeg er glad det er sånn for meg selvom jeg fortsatt er veldig ung Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 (endret) Har truffet en jente jeg har kanskje god kjemi med, hun noe eldre enn meg, 1-2 år. Det bryr jeg meg egentlig pent lite om i og med at jeg liker henne godt, samt at vi har god kjemi når vi prater. Tror aldri jeg har pratet så lett med en jente jeg har truffet etter så kort tid, kan også være at jeg har fått mye bedre selvtillit den siste tiden og tatt bra kontroll over de små problemene jeg har hatt. Usedvanlig lett starte en prat med henne. Vet ikke stort mer enn navn skole og slike generelle ting, har kun truffet hun to ganger, men hur skal man spørre en ut? Hun har som regel en kollega ved siden av seg, men kanskje hun synes det bare er sjarmerende at jeg tør spørre da? Har også mange muligheter nå som det er blitt fint vær ute, og jeg bor nære sjøen/skog & mark, meget sannsynlig at hun ikke bor langt ifra meg også. Kan også spise middag på Aker Brygge.. ps: glem kino og cafè. Kino er døvt da kan man heller kikke på film hjemme på storskjermen. Cafè fordi da blire jo så mye mennesker rundt samt at jeg ikke er særlig glad i verken kaffe eller kaker. Endret 13. april 2007 av brutti Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Kino er idiotisk for da sitter dere i 3,5 timer og ikke ser på hverandre eller snakker med hverandre. Waste. Of. Time. Ta henne med på kafe eller middag heller. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Kino er idiotisk for da sitter dere i 3,5 timer og ikke ser på hverandre eller snakker med hverandre. Waste. Of. Time. Ta henne med på kafe eller middag heller. 8372286[/snapback] Virker jo som du leste posten Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 (endret) Kino er idiotisk for da sitter dere i 3,5 timer og ikke ser på hverandre eller snakker med hverandre. Waste. Of. Time. Ta henne med på kafe eller middag heller. 8372286[/snapback] Det er så fin innstilling. Mye kan skje i en kinosal. Holde hender, ligge på skuldra, gjemme seg bak osv. Hvor mange filmer har du sett som varer i 3,5 time? Nermeste jeg kommer, tror jeg er Gudfaren 2. Endret 13. april 2007 av Neppe Lenke til kommentar
Lambada Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Kino er idiotisk for da sitter dere i 3,5 timer og ikke ser på hverandre eller snakker med hverandre. Waste. Of. Time. Ta henne med på kafe eller middag heller. 8372286[/snapback] Det er så fin innstilling. Mye kan skje i en kinosal. Holde hender, ligge på skuldra, gjemme seg bak osv. Hvor mange filmer har du sett som varer i 3,5 time? Nermeste jeg kommer, tror jeg er Gudfaren 2. 8372638[/snapback] Enig med dere begge. Kino er veldig upersonlig og jeg ville aldri dratt på første date med en jente på kino. Likevel har dere møtt ett par ganger og er interessert kan kino være en fin måte å ta initiativet for mange. Det er mange som er såpass sjenert av seg og har vanskeligheter for å gjøre ett framstøt. På en kino er det såpass mørkt og er lett å da ta tak i handa til den andre personen og på den måten finne fort ut om hun også er interessert. Hvis du får avslag er det ikke så ille siden man ikke ser hverandre. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Hvis du får avslag er det ikke så ille siden man ikke ser hverandre. 8373195[/snapback] Ser for meg om man får avslag, også kommer man ut og skal si hadet. Pinlig. Lenke til kommentar
Lambada Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Hvis du får avslag er det ikke så ille siden man ikke ser hverandre. 8373195[/snapback] Ser for meg om man får avslag, også kommer man ut og skal si hadet. Pinlig. 8373234[/snapback] Veldig umoden måte hvis det skjer på den måten. Det er likevel bedre enn hvis man sitter på resturant og tar initiativet og ta handa hennes der. Hvis man får avslag der så blir det veldig pinlig stemning for mange under resten av middagen. Stortsett blir det jo pinlig uansett hvis man får avslag, særlig når man er ung. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Kino er en veldig fin ting. For det første finner man ut hvilke filmer h*n liker. Så har dere masse å prate om etter filmen. Dele meninger osv Det beste er å spise på resturant etterpå , der kan man små prate om filmen å diverse andre ting Men ingen fasit er den ultimate Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Kino er en veldig fin ting. For det første finner man ut hvilke filmer h*n liker. Så har dere masse å prate om etter filmen. Dele meninger osv Det beste er å spise på resturant etterpå , der kan man små prate om filmen å diverse andre ting Men ingen fasit er den ultimate 8376065[/snapback] Skal man se film i 'bli kjent'-fasen, syntes jeg film hjemme passer bedre. Da kan man småsnakke litt og sånn samtidig. Jeg har et lite problem. Jeg greier ikke slappe av 100% når jeg er med personer jeg liker før litt uti 'forholdet'. Føler ikke at jeg får vist han helt hvem jeg er. Det har jo ingenting med han å gjøre, jeg får bare en slags sperre. Nå er jeg redd han skal miste interessen før det går over, eller at det blir slik at det bare dreier seg om det fysiske man har sammen. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 (endret) Ork på se film, tur i langstranden er vell det jeg kanskje trekker mest mot nå. Iallefall nå som det er varmere kan man heller gå ut spør du meg. Hun virker aktiv på et vis uten at jeg har spurt om hun trener eller likende. Blir vell heller mer prat på en tur istedet for kino eller noe annet.. Dessuten småprating kan jeg gjøre, da jeg vet når hun jobber. (Treffer henne ved treningssenteret) Eneste problemet med spørre henne ut er at det som regel står en kollega vedsiden av, hørte visst at det ikke var så lurt spørre når vedkomne har bekjente personer der.. Nå gjenstår det bare spørre om hun har lyst finne på noe, det jeg har fundert på er hva man gjør etter en date.. - Jeg slet faktisk selv prate med henne i starten, gikk mye lettere andre gang jeg traff henne. Mer øye kontakt og latter hehe. Endret 13. april 2007 av brutti Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Ork på se film. 8379847[/snapback] Spesielt når man ender opp med å gjøre andre ting enn å faktisk se filmen. :!: Neida. Det er jo koselig det. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Ork på se film. 8379847[/snapback] Spesielt når man ender opp med å gjøre andre ting enn å faktisk se filmen. :!: Neida. Det er jo koselig det. 8379855[/snapback] Joda, men det blir jo jævlig kleint inne i en kinosal samt at jeg ikke er 14 lengre. Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Aww, igår kveld fikk jeg vite at jenta jeg er forelsket i (håper jeg kan si "var forelsket i" snart) har fått følelser for en annen. Litt vondt gjør det jo. Nynne "I get knocked down, but I get up again, you're never gonna keep me down..." Lenke til kommentar
Stubbekropp Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Jeg har nesten forelsket meg i min stalker... Han liker meg, jeg liker han Men alikevell har jeg ikke lyst at han skal like meg! Jeg er et skadet barn, meget skadet Jeg vet at jeg er syk i hodet mitt! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Jeg har nesten forelsket meg i min stalker... Han liker meg, jeg liker han Men alikevell har jeg ikke lyst at han skal like meg! Jeg er et skadet barn, meget skadet Jeg vet at jeg er syk i hodet mitt! 8380665[/snapback] Det er en skremmende tanke det der.. Med tanke på hva du skrev for litt siden! Lenke til kommentar
Stubbekropp Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Jeg har nesten forelsket meg i min stalker... Han liker meg, jeg liker han Men alikevell har jeg ikke lyst at han skal like meg! Jeg er et skadet barn, meget skadet Jeg vet at jeg er syk i hodet mitt! 8380665[/snapback] Det er en skremmende tanke det der.. Med tanke på hva du skrev for litt siden! 8380695[/snapback] MHM! Hva skjer liksom!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg