Twingy Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Er enig i det du sier.. Mener ikke at man skal være kosekos en dag og avvisende dagen etter. Men ta et eksempel... Man ser en veldig pen jente foran deg i køen på butikken så sier du: "Hei, du ser så snill ut, la meg få nummeret ditt så kan jeg ringe deg neste uke så kanskje vi kan bli venner?" (Selvfølgelig med passende kroppspråk, tone osv). Hva forteller dette deg? Han som sier dette spør om selveste nummeret til jenta, men SÅ kommer det med at han vil være venn! I øyeblikket så er det å gi og ta 8355848[/snapback] Skjønner ikke helt hvor du vil hen nå, egentlig. Kanskje fordi klokka snart er halv 2 om natta. Hadde jeg vært i den situasjonen at det kom en fyr og sa noe lignende, hadde jeg naturlig nok tolka det som han ble intressert på en eller annen måte. Ærlig talt, jeg ser mange mennesker som ser snille ut hver eneste dag. Betyr ikke at jeg skal vil venn med alle sammen av den grunn. Hvertfall ikke sånn helt ut av løse lufta. 8355864[/snapback] Nei, helt riktig.. Jeg heller går ikke bort å spør om nummeret til folk for å skaffe meg venner Kan jo ta enda et eksempel da... I butikken f.eks Du: "Hei på deg! Du er søtere enn gjennomsnittet av jenter som jeg ser her ved fruktdisken... Er du vennlig?" Hun: "HaHa.. Ja noen ganger" Du: "Handler du ting til noe spesielt eller er det bare en vanlig handletur på butikken?" Hun: "Nei, jeg skulle bare ha noe frukt" Du: "Kult.. Er du herfra eller?" Hun: "Ja er født og oppvokst her" Du: "Vell.. Det var hyggelig å møte deg..... du får kose deg med eplet ditt!" ---> Så går du og SÅ snur deg rundt og sier: "Forresten.. Har du email?" Du virker for jenta veldig intressert, du har startet en liten samtale, du har ikke spurt om navnet hennes engang, og du bare går fra hu som om du ikke var intressert alikavel, hu blir kanksje skuffa, men så snur du rundt og spør om det hun (og de fleste jenter) vil at du skal spørre om... Eller de vil at du skal ta initiativet da hvertfall. Her spør jeg heller om email adressen hennes fremfor mobil, hvorfor? Å sende emails til hverandre er jo ikke noe skremmendes i det heletatt.. Er værre å spørre om mobil, når hun ikke har kjent deg i mer enn 2 minutter. Dette eksempelet stopper jo med at du virker intressert. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Bedre med fullt navn, da kan du finne henne på facebook - om hun er anstendig nok til å bruke navnet sitt der, så da slår du jo flere fluer i en smekk Lenke til kommentar
Twingy Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Bedre med fullt navn, da kan du finne henne på facebook - om hun er anstendig nok til å bruke navnet sitt der, så da slår du jo flere fluer i en smekk 8355931[/snapback] Hehe ja Men poenget er at hun kanskje føler seg litt tryggere på å gi meg emailen hennes, enn mobil nummeret sitt, som er ganske personlig. Er null problem å skrive en email til ho dagen etter... Kan jo f.eks skrive: "Hei! Koselig å snakke med deg. Kanskje du er opptatt i dag, men send meg en email, kanskje jeg har tid denne uka, så kan du bli med meg på en cafe" Svarer ho ikke på mailen, skriver du tilbake noen dager senere: "Huh? Spiller du hard2get allerede nå? Kult.. Snakk til meg" Hvis de svarer da, så skriver du: "Hva er nummeret ditt og når passer det at jeg ringer?" Eller du kan jo skrive: "Jeg vet du er redd for å møte en så intelligent karismatisk rockestjerne som meg selv.. fordi du ville blitt så håpløst forelsket at du ikke kunne taklet å bli avvist.. begynt å drikke deg dritings hver dag og til slutt tatt livet av deg selv.. men hør her.. Jeg skal behandle deg som dritt så du begynner å hate meg, og livet går videre." Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 *zip* 8355986[/snapback] Drar du seriøst damer med den der? Og det funker for deg? Personlig gir jeg heller nummeret mitt over mailadressen min. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Det er godt dere har oppskrifter for hva dere skal si.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Jeg kan umulig forstå at det der funker!! Lenke til kommentar
Gjest Gjest87 Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Da har jeg nettopp sagt at til den jeg er forelska i (og har vært forelska i i en god stund) hva jeg føler. Det eneste dumme er at tilbakemeldingene kommer til å bli negative (det er helt 100% sikkert). Gren mens jeg sa det, for jeg visste jeg kasta vekk en utrolig god venn. Jaja, håper jeg kan komme meg videre nå da. Egentli ganske lettet. 8355570[/snapback] Ofte ganske greit å få sagt sånt, selvom utfallet kan være negativt der og da. Men hvorfor kan dere ikke være venner når du er over h*n med tid? 8355590[/snapback] Kanskje det går, kan aldri vite. Måtte uansett bare si det, føler meg faktisk mye bedre nå. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Jeg hadde tenkt "OMG, freak!" Hvis noen hadde tatt en "Twingy" på meg ved fruktdisken Lenke til kommentar
Twingy Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 (endret) Det er godt dere har oppskrifter for hva dere skal si.. 8356652[/snapback] Tror du jeg har med meg en lapp som jeg leser opp fra eller? Jeg bare skrev noe ned som et eksempel. Men altså.. Det siste jeg skrev er kanskje litt på kanten (det med rockestjerne greiene), men hvis det er en jente du ser som du vil ha kontakt med, så syns jeg det er ganske enkelt å gjøre det slik. Hva ellers kan man gjøre? EDIT: Hadde noen av dere her inne som sliter med å tiltrekke dere jenter, sagt det jeg skrev opp nå, så ville det sannsynligvis ikke gått så bra som det kunne ha gjort. For da hadde dere kanskje virket nervøse osv. Det å si det er en ting, men en like stor del om ikke STØRRE del handler om kroppsspråk, tone og alt det andre som ikke handler om ORDENE du sier. Men akkuratt dette handler jo ikke om "å dra damer".. det handler egentlig kun om å få nummeret til jenta.. Så dere har helt rett.. Det er ingen jenter som hopper på meg bare jeg sier noe slikt som dette Men en av dere ville f.eks kanskje sagt til jenta noe som dette: "Hei.. La merke til deg når du gikk fobi meg i sta, så jeg syns du så så pen ut, så jeg tenkte jeg bare skulle gå bort til deg og hilse på deg.." Du nevner utsseende hennes, som ALLE andre før deg har gjort.. du virker veldig trengende og usikker på deg selv. Endret 11. april 2007 av Twingy Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Det rare er at "alle" klager over hvor vanskelig det er å møte jenter, hvor vanskelig det er å fange deres interesse, men veldig, veldig mange ender opp i samboerskap/giftemål når alt kommer til alt. Man kommer ikke vekk i fra at å sjekke opp jenter på gaten virker sært, og at de aller fleste møter sine utkårede gjennom studentmiljøer, idrettslag, jobb eller på byen en lørdagskveld. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Det rare er at "alle" klager over hvor vanskelig det er å møte jenter, hvor vanskelig det er å fange deres interesse, men veldig, veldig mange ender opp i samboerskap/giftemål når alt kommer til alt. Man kommer ikke vekk i fra at å sjekke opp jenter på gaten virker sært, og at de aller fleste møter sine utkårede gjennom studentmiljøer, idrettslag, jobb eller på byen en lørdagskveld. 8358127[/snapback] Eller internett Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Eller internett 8359738[/snapback] Noen møter over internett, men ikke de fleste. Poenget mitt i forrige innlegg var hva flertallet gjorde, ikke mindretallet. Lenke til kommentar
Lambada Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 (endret) Lambada, du som klager som mest her, gi et eksempel du da ?Twingy prøver vel og merke å bare gi råd, det er opp til deg/dere om dere vil følge de. Var litt ironisk de punktene da. Har vel ikke noe råd enn å gi annet at en lar være å sjekke opp jenter på butikker. 98% blir bare skremt av det og synes det er lite tiltrekkende. Beste måten å komme i kontakt med jenter er egentlig via jobb eller skole. På den måten ser man hverandre ofte og kan sakte bygge opp noe. Det samme gjelder for hvis du driver med noe form for idrett så er det også en fin måte å finne noen. Byen er også bedre enn butikken, men personlig synes jeg det er bare deilig meg jenter på byen. Likevel er man seg selv og har selvtillit og sjarm er det fullt mulig å sjekke opp på byen. Beste er bare å holde seg unna pinlige stillhet, være selvsikker for det lyser lang vei hvis du ikke er det og ikke være for full (få jenter som finner det sjarmerende). Fester er bedre enn byen synes jeg for man kan treffe mange jenter som ikke drar på byen. Der er det også lettere å snakke med jenta og komme i kontakt. Det er ingen form for direkte formel for hva man skal si og sjekketriks. Som de fleste sier, bare være seg selv og hvis jenta ikke liker det så får det heller være. Dumt hvis jenta faller for en som du egentlig ikke er. Det er uansett ikke noen som drar alle jentene der ute, er alltid folk som drar jenter som du ikke drar. Nettopp fordi jenter liker forskjellig utseende og personlighet. Og godt er det. EDIT: Ser OlsenHower har sagt litt av det jeg nettopp nevnte i denne posten. Så ikke før nå. Endret 11. april 2007 av Lambada Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Det finnes ingen oppskrift på å dra damer. Alle jenter liker forskjellige ting. Man må bare finne de rikige knappene, og trykke på dem. Lenke til kommentar
Twingy Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 @Lambada: Er ikke sikkert du ser den samme jenta du så på butikken, på byen seinere. Men vet du hva jeg tror om deg? Jeg tror du er en pingle som velger det letteste FOR DEG, fordi du er så redd for å drite deg ut at du velger å KUN la tilfeldighetene og flaksen bestemme. Og til dere som ikke tror det går ann å få seg jenter ved å endre måten du sier ting på, sier de rette tinga til den rette tia og har et bra kroppspråk, UTEN å være en kjekkas som har store muskler og et perfekt annsikt... Det går faktiskt ann.. Kan ta den siste jenta jeg prøvde meg på som et eksempel.. Pen jente på 19 år.. Ho satt ved siden av meg på fest og kom i små prat med ho.. Snakka egentlig ikke om noe spesielt, vi bare prata.. og så etterhvert virka det som om ho ble litt intressert på "den" måten, så sa jeg "Vet du hva? ....Du er så sinnsykt hypp på meg du". Og da hørte alle på festen hva jeg nettopp sa til ho og begynt å le som faen og det samme gjorde jenta.. Og det neste ho gjorde var å sette seg på fanget mitt og holde rundt meg! Det var den lille setningen der som på en måte starta det hele. Vet ikke 100% sikkert hvorfor, men skal ikke nekte for at jeg visste enorm selvtillit, fikk alle til å le, og dreit ut jenta litt (på en morsom måte som sagt). Forskjellen på meg og lambada er at jeg faktiskt har tatt tak i et problem jeg har hatt.. Nemlig å klare dette med jenter fordi et godt utseende har jeg ikke. Nå klarer jeg det stort sett uten hjelp fra flaksen og tilfeldighetene, med de jentene JEG har lyst på. Lambada velger å ikke gjøre noe med problemet sitt og velger heller å tro at det ikke finnes noe som er slik jeg forteller. At alt kommer ann på utseende og ting du aldri kan endre på. Men nekter du for det, så tenk på skuespillere da.. tror du de er født slik at de viser perfekt kroppspråk osv i filmene de spiller? Ta f.eks Tom Cruise i Top Gun.. DER har du en person med MEGET bra kroppspråk. Da den filmen kom ut i 1986, så ville ALLE bli som han! men er ikke dermed sagt at han er sånn privat til vanlig... Det er jo folka bak filmen som bestemmer hvordan han skal oppføre seg og hvilken personlighet han skal ha. Tenk deg Tom Cruise som en sjenert liten pingle som nesten ikke turte å åpne kjeften sin i frykt for at han skulle drite seg ut. Han ville aldri dratt noen bra jenter. Lenke til kommentar
Lord-of-the-End-Times Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Tom Cruise ER liten Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Litt for å få tråden tilbake der den var. Personlig har jeg ikke hatt forhold på nesten 2 år, nettopp fordi jeg prioriterer jobb/karriere akkurat nå. Driver og flørter og slikt, men går aldri videre. Hehe kanskje jeg bør finne meg en forumbabe her som endel andre har gjort. Noen jenter som melder seg frivillig? Virker ut som alle er tatt. Hehe 8365190[/snapback] Det er nok noen som gjemmer seg Lenke til kommentar
Lambada Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Det er nok noen som gjemmer seg wink.gif Tja spørs på hvilken måte du ser det. Når det kommer til fast forhold så ja, men å ta kontakt med ukjente folk i virkeligheten gjør jeg stadig vekk og blir kjent med nye mennesker hele tiden. Bare føler at hvis jeg skal ha noen nå så skal det være seriøst og da må jeg bli skikkelig kjent med personen først. Er ikke noe slikt som når jeg var 16-20 år da jeg gikk i forhold uten å tenke noe særlig over det. Er veldig utbredt å gå i forhold før man egentlig kjenner personen og det er ikke jeg ute etter. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Bare føler at hvis jeg skal ha noen nå så skal det være seriøst og da må jeg bli skikkelig kjent med personen først. Er ikke noe slikt som når jeg var 16-20 år da jeg gikk i forhold uten å tenke noe særlig over det. Er veldig utbredt å gå i forhold før man egentlig kjenner personen og det er ikke jeg ute etter. jeg tenker akkurat det samme egentlig. er vel et typisk tegn på at en begynner å bli "gammel" til sins.... Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Ikke bli personlige folkens. Da blir postene deres slettet. Det skjedde med noen poster nå. (Det skulle sikkert vært flere, men jeg så bare på de siste par sidene.) Vi kan diskutere sak her uten å kalle folk med andre synspunkter dumme, naive, psykotiske, etc. Når det kommer til et stykke er det vel Marley som har sagt det best: Det finnes ingen oppskrift på å dra damer. Alle jenter liker forskjellige ting. Man må bare finne de rikige knappene, og trykke på dem. Dere må gjerne være uenige, og diskutere dette i all vennskapelighet, men dette er ikke matematikk og det finnes ingen fasit, så det er greit om dere ikke bruker rødblyanten på hverandres svar. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg