Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v.2 (ingen spam og ot)

Anbefalte innlegg

Gjest Guest
Føler meg litt såret nå. Det virker sånn at dama gått lei av meg. Skriver ikke, svarte ikke på den siste meldingen. Og tok ikke mobilen etter jeg prøvde å ringe henne to ganger den dagen. Mens hun svara på mld. til veninna si etter jeg ba henne å sende den..

Hun også bestemt seg å gå på en fest, isteden for å komme på besøk til meg, selv om hun lova det. Hun skrev: "Det er lenge siden jeg har drokket, jeg vil på fest og drikke". Eller noe i denne duren. Husker ikke helt.

Nei, hun er ikke frekk, hun er rolig, utrolig snill og for meg så er hun den peneste jenta i hele verden.

Har snakket med en god venn av meg, han sier at jeg må aldri vise jente følelsene mine og hvor mye jeg er glad i henne, ikke sende så masse meldinger og ikke ringe så ofte (men jeg gjør jo ikke det, jo, mulig i det siste, men ellers er jeg ikke så plagsom, hater å plage folk).. La henne sende meldinger til deg og savne deg, selv om du vet at du savner henne mye mer.. Men hvis man gjør det motsatte, så føler jenter seg som en dronning, og liksom "Haha, han er min og jeg kan gjøre med han hva jeg vil". Er ikke det sant jenter? Unntatt om hvis begge to er gift/forlovet.

ville bare få det sagt ut.. vet ikke hva jeg gjøre unntatt å skrive på et forum.. har ingen steder å gråte meg ut.. :']

8325207[/snapback]

fan, tror jeg gjør det samme ;D skriver aaalt for mye meldinger :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest87

Da har jeg nettopp sagt at til den jeg er forelska i (og har vært forelska i i en god stund) hva jeg føler. Det eneste dumme er at tilbakemeldingene kommer til å bli negative (det er helt 100% sikkert). Gren mens jeg sa det, for jeg visste jeg kasta vekk en utrolig god venn. Jaja, håper jeg kan komme meg videre nå da. Egentli ganske lettet. :)

Lenke til kommentar

Da har jeg nettopp sagt at til den jeg er forelska i (og har vært forelska i i en god stund) hva jeg føler. Det eneste dumme er at tilbakemeldingene kommer til å bli negative (det er helt 100% sikkert). Gren mens jeg sa det, for jeg visste jeg kasta vekk en utrolig god venn. Jaja, håper jeg kan komme meg videre nå da. Egentli ganske lettet. :)

8355570[/snapback]

Ofte ganske greit å få sagt sånt, selvom utfallet kan være negativt der og da.

Men hvorfor kan dere ikke være venner når du er over h*n med tid? :dontgetit:

Lenke til kommentar

8355570[/snapback]

Vet ikke hvor mange ganger jeg er nødt til å si det, men slutt med å vise følelser til jenter... Ikke si at du liker dem og alt du føler for dem.. Værsåsnill, det hjelper ikke i det heletatt. Det eneste er jo at de nå veit det helt sikkert at du liker dem.. men skulle ho plutselig bli tiltrukket av deg da, bare pga at du sa du likte ho?

Dessuten blir all spenningen borte.. Kanskje ho på en måte visste at du likte ho, men at ho ikke visste helt sikkert. Men nå som du har fortalt det så er det jo slutt på den spenninga der hvertfall.

Kan jeg få en bekreftelse på dette fra noen jenter her inne? Syns ikke dere også at det er unødvendig å fortelle sånne ting som dette?

EDIT: Hvis jenta blir samme deg nå, så er det bare flaks etter min mening.

Men er jo en lettelse å få det ut da, er enig i det.

En ting til.. Hvorfor gikk jeg automatisk utifra at du er en gutt nå? :S Jaja

Endret av Twingy
Lenke til kommentar

8355570[/snapback]

Vet ikke hvor mange ganger jeg er nødt til å si det, men slutt med å vise følelser til jenter... Ikke si at du liker dem og alt du føler for dem.. Værsåsnill, det hjelper ikke i det heletatt. Det eneste er jo at de nå veit det helt sikkert at du liker dem.. men skulle ho plutselig bli tiltrukket av deg da, bare pga at du sa du likte ho?

Dessuten blir all spenningen borte.. Kanskje ho på en måte visste at du likte ho, men at ho ikke visste helt sikkert. Men nå som du har fortalt det så er det jo slutt på den spenninga der hvertfall.

Kan jeg få en bekreftelse på dette fra noen jenter her inne? Syns ikke dere også at det er unødvendig å fortelle sånne ting som dette?

EDIT: Hvis jenta blir samme deg nå, så er det bare flaks etter min mening.

Men er jo en lettelse å få det ut da, er enig i det.

En ting til.. Hvorfor gikk jeg automatisk utifra at du er en gutt nå? :S Jaja

8355618[/snapback]

støtter den. har flere jente venner som har hat beundrere, som di ikke visste om. Jentene var litt hypp/nysjerrig på personene men ettersom di fortaldte hva de følte backa jentene unna og ble på en eller annen måte sinnsykt lei av den personen.

Lenke til kommentar

Vet ikke hvor mange ganger jeg er nødt til å si det, men slutt med å vise følelser til jenter... Ikke si at du liker dem og alt du føler for dem.. Værsåsnill, det hjelper ikke i det heletatt

Slutt å vise følelser til jenter? :roll:

Greit nok at man ikke trenger å gulpe ut kjærlighetserklæringer etter 1 uke, men hvis en person jeg hadde vært intressert i ikke hadde sagt eller vist noe tegn på at det var interesse tilbake, hadde jeg bare prøvd å slå fra meg tanken helt, fremfor å jakte videre.

Blir man liker en person, og det viser seg at vedkommende er tiltrukket av deg/liker deg/ er forelska i deg, dreper det ikke spenningen. Det er jo da det hele begynner. Hvis du slutter å like en person fordi det viser seg at det er samme interesse tilbake, da begynner jeg å lure litt på deg altså. Da må du like spenningen og ikke personen.

Endret av Aidskake
Lenke til kommentar

Hater dette temaet... Derfor velger jeg å ikke forelske meg. Hvorfor i huleste tar aldri ei jente initiativ? Dere legger alt for stort press på gutter... Skal ganske mye mot til for å si at man liker ei og sjanse for skuffelse er stor så jeg skal fra nå av holde kjeft og la naturen gå sin gang... Hvilke tegn burde en "interessert" kvinne sende tilbake egentlig?

Kvinner er som hunder, noen ganger kan det virke som de forstår hva du sier...

Endret av Lord-of-the-End-Times
Lenke til kommentar
Vet ikke hvor mange ganger jeg er nødt til å si det, men slutt med å vise følelser til jenter... Ikke si at du liker dem og alt du føler for dem.. Værsåsnill, det hjelper ikke i det heletatt

Slutt å vise følelser til jenter? :roll:

Greit nok at man ikke trenger å gulpe ut kjærlighetserklæringer etter 1 uke, men hvis en person jeg hadde vært intressert i ikke hadde sagt eller vist noe tegn på at det var interesse tilbake, hadde jeg bare prøvd å slå fra meg tanken helt, fremfor å jakte videre.

Ja, jeg mente selvfølgelig sånn i starten. Men etterhvert så skjønner man jo når noen liker deg, UTEN at de er nødt til å fortelle det rett ut til deg da. Jeg mener man skal virke like mye intressert som uintressert sånn i starten. Gi forhåpninger og ta de tilbake igjen og holde på sånn litt. Er flere grunner til dette, men rekker ikke skrive opp det akkuratt nå.

Blir man liker en person, og det viser seg at vedkommende er tiltrukket av deg/liker deg/ er forelska i deg, dreper det ikke spenningen. Det er jo da det hele begynner. Hvis du slutter å like en person fordi det viser seg at det er samme interesse tilbake, da begynner jeg å lure litt på deg altså. Da må du like spenningen og ikke personen.

8355648[/snapback]

Men om det er bare han som liker hun, og hun ikke er noe som helst tiltrukket av han.. Da hjelper det ikke å si hva du føler. Da må man jo prøve å få jenta tiltrukket av deg. Spenningen ligger selvsagt ikke kun i det å vite om hun/han liker deg eller ikke, men også i alle de andre tingene.. Tar man vare på spenningen så slutter det jo aldri, hvis du skjønner.

Det jeg mener med at jeg ikke liker jenter som jeg kan få med EN gang er at det er FOR lett, og når jeg får det da så er det ikke kjempet for og da har det ikke så stor "verdi" for meg, som det kunne ha verdt.

Lenke til kommentar

Hater dette temaet... Derfor velger jeg å ikke forelske meg. Hvorfor i huleste tar aldri ei jente initiativ? Dere legger alt for stort press på gutter... Skal ganske mye mot til for å si at man liker ei og sjanse for skuffelse er stor så jeg skal fra nå av holde kjeft og la naturen gå sin gang... Hvilke tegn burde en "interessert" kvinne sende tilbake egentlig?

8355684[/snapback]

Tsk tsk. Som om dere er så jækla enkle bestandig. :wee:

Jeg tar intiativ før jeg føler det er safe å gjøre det. Ikke fordi jeg ikke gidder eller vil, men rett og slett fordi jeg er redd for å bli avvist. Jeg kan gjerne flørte and so on, men å prøve meg på første kyss er jeg ikke i stand til.

Velger å påstå at jeg uansett greier å vise at jeg er intressert i noen på den måten. Men nå kan jeg bare snakke for meg selv.

Lenke til kommentar

Kvinner er som hunder, noen ganger kan det virke som de forstår hva du sier...

8355684[/snapback]

De jentene som har likt meg har ALDRI noen gang sagt at de gjør det. Men det synes jo på hele dem.. Prøver uskyldig å få kroppskontakt, ringer deg ofte og sender deg meldinger klokka 2 på nattan og spør hva du driver med... Det er LETT å skjønne hvis du har bittelitt erfaring med kroppspråk og sosiale ting osv.

EDIT: Og så har man jo "blikket".. Kaller det bare det jeg for er vanskelig å forklare.. Du ser jo på hele dem at de har lyst på deg.

Så er det jo noe alle burde vite.. Hvis jenta har pynta seg (nei, jeg mener ikke kjole og alt det der, men f.eks tatt på seg noen nye klær eller noen klær som hun syns er de fineste hun har da.. og kanskje ordna håret annerledes enn før osv.. Jeje.. du ser på jenta at ho har pynta seg mer enn vanlig da for å si det sånn) så kan det jo hende at ho liker deg hvis du ser det i sammenheng med det andre jeg sa.

Endret av Twingy
Lenke til kommentar

Men om det er bare han som liker hun, og hun ikke er noe som helst tiltrukket av han.. Da hjelper det ikke å si hva du føler. Da må man jo prøve å få jenta tiltrukket av deg. Spenningen ligger selvsagt ikke kun i det å vite om hun/han liker deg eller ikke, men også i alle de andre tingene.. Tar man vare på spenningen så slutter det jo aldri, hvis du skjønner.

Det jeg mener med at jeg ikke liker jenter som jeg kan få med EN gang er at det er FOR lett, og når jeg får det da så er det ikke kjempet for og da har det ikke så stor "verdi" for meg, som det kunne ha verdt.

8355703[/snapback]

Skjønner jo hva du mener, men jeg har vært borti frem-og-tilbake gutter, og det har i grunn ikke være annet enn direkte slitsomt. Skal man gi forhåpninger for så å trekke de tilbake bør man være ganske sikker på hvilke taster man trykker på, for å si det mildt. Jeg syntes bare det er skikkelig frustrerende når det er kos og klems en dag, for så å være nærmest avvisende dagen etterpå. Bah! Da er det bedre å holde en jevn mellomting spør du meg.

Lenke til kommentar

8355703[/snapback]

Skjønner jo hva du mener, men jeg har vært borti frem-og-tilbake gutter, og det har i grunn ikke være annet enn direkte slitsomt. Skal man gi forhåpninger for så å trekke de tilbake bør man være ganske sikker på hvilke taster man trykker på, for å si det mildt. Jeg syntes bare det er skikkelig frustrerende når det er kos og klems en dag, for så å være nærmest avvisende dagen etterpå. Bah! Da er det bedre å holde en jevn mellomting spør du meg.

8355753[/snapback]

Er enig i det du sier.. Mener ikke at man skal være kosekos en dag og avvisende dagen etter. Men ta et eksempel... Man ser en veldig pen jente foran deg i køen på butikken så sier du: "Hei, du ser så snill ut, la meg få nummeret ditt så kan jeg ringe deg neste uke så kanskje vi kan bli venner?" (Selvfølgelig med passende kroppspråk, tone osv). Hva forteller dette deg? Han som sier dette spør om selveste nummeret til jenta, men SÅ kommer det med at han vil være venn! I øyeblikket så er det å gi og ta ;)

EDIT: Kanskje ikke det beste eksempelet, men

Endret av Twingy
Lenke til kommentar

Er enig i det du sier.. Mener ikke at man skal være kosekos en dag og avvisende dagen etter. Men ta et eksempel... Man ser en veldig pen jente foran deg i køen på butikken så sier du: "Hei, du ser så snill ut, la meg få nummeret ditt så kan jeg ringe deg neste uke så kanskje vi kan bli venner?" (Selvfølgelig med passende kroppspråk, tone osv). Hva forteller dette deg? Han som sier dette spør om selveste nummeret til jenta, men SÅ kommer det med at han vil være venn! I øyeblikket så er det å gi og ta ;)

8355848[/snapback]

Skjønner ikke helt hvor du vil hen nå, egentlig. Kanskje fordi klokka snart er halv 2 om natta. :dontgetit:

Hadde jeg vært i den situasjonen at det kom en fyr og sa noe lignende, hadde jeg naturlig nok tolka det som han ble intressert på en eller annen måte. Ærlig talt, jeg ser mange mennesker som ser snille ut hver eneste dag. Betyr ikke at jeg skal vil venn med alle sammen av den grunn. Hvertfall ikke sånn helt ut av løse lufta.

Lenke til kommentar

Det der har jeg gjort en gang faktisk.

Ble dødsbetatt av dama i kassa på Narvesen, og jeg så hun la merke til meg hver gang jeg kom inn (hun så rett på meg og smilte eller stirra på meg mens jeg sto i kø, selv om hun ekspederte andre kunder). Jeg begynte å skjelve hver gang jeg skulle betale osv.

Jeg hadde akkurat flytta fra bøgda og kjente ingen her nede, og hun var en meget søt metaljente.

Så en dag tok jeg motet til meg og sa "Du, jeg syns du er kjempeinteressant og jeg liker stilen din, kan jeg få tlfnr ditt så vi kan bli bedre kjent? (husker ikke ordrett)."

Da bare rant det utav henne at hun likte meg også og gothsmykkene mine, fikk nr på en lapp, også måtte jeg stikke til toget. Sendte 5-6 meldinger iløpet av kort tid, og fikk et hav med meldinger tilbake, at vi begge digga gothmetal og hadde alt mulig felles..vi ble ikke kjærester, men ekstremt gode venner og møttes flere ganger på fritiden. Men så var hun temmelig nevrotisk og ville plutselig ikke snakke mere med meg på flere uker, og når jeg masa på henne ble hun bare sur, og fikk venner til å levere tilbake CD'r hun hadde lånt siden hun ikke turte å snakke med meg, så jeg kutta kontakten. Har snakket med henne et par år etter, og ikke etter det. Vi var sånn bestevenner i 3-4 mnd, så bare stopp på dagen.

Det tok meg 4 år å klare å gå inn på den kiosken igjen, selv om jeg visste hun hadde garantert slutta.

Men det GÅR hvertfall an å få kjempekontakt bare ved å tørre og spørre.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...