DJ_Dark Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Mange gutter er treige med å svare. Jeg vet ikke helt om de gjør det med vilje eller hva, men de pleier å svare til slutt.8344695[/snapback] Kanskje de må innom forum som dette og spørre "Hjelp! En jente sendte meg en SMS, hva gjør jeg nå?". 8345013[/snapback] HAHAHAHAHA!! Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Mange gutter er treige med å svare. Jeg vet ikke helt om de gjør det med vilje eller hva, men de pleier å svare til slutt.8344695[/snapback] Kanskje de må innom forum som dette og spørre "Hjelp! En jente sendte meg en SMS, hva gjør jeg nå?". 8345013[/snapback] HAHAHAHAHA!! 8345036[/snapback] Så morsomt var det ikke. Skjer a people ? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Så morsomt var det ikke. Skjer a people ? 8345207[/snapback] Er deppa. Gjør alt jeg kan for å finne humoren i ting.. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Åja, le i vei NattiNatta Emo folk Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Jeg tar som regel ting rolig, men akkurat nå føler jeg meg 14 og analyserer alt og ingenting! HJELP! 8344903[/snapback] Sånt er skummelt og fint på en eneste gang. Jeg liker han jeg dater mer og mer. Var hos han idag. Han får meg til å føle meg skikkelig heit, på tross av at jeg dassa rundt i joggebukse og så sikkert ikke ut. Nam. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Jeg tar som regel ting rolig, men akkurat nå føler jeg meg 14 og analyserer alt og ingenting! HJELP! 8344903[/snapback] Sånt er skummelt og fint på en eneste gang. Jeg liker han jeg dater mer og mer. Var hos han idag. Han får meg til å føle meg skikkelig heit, på tross av at jeg dassa rundt i joggebukse og så sikkert ikke ut. Nam. 8345328[/snapback] Joggebukse er jo noe av det deiligste en jente kan ha på seg, hvertfall de grå litt store <3 Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Han får meg til å føle meg skikkelig heit, på tross av at jeg dassa rundt i joggebukse og så sikkert ikke ut. 8345328[/snapback] du var jo skikkelig heit du da Endret 9. april 2007 av Espen pai Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Enig. Skjønner ikke at jenter tror at gutter ikke liker jenter i joggebukser Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Åh Fikk en søt pute med to elskebamser på i ettårsgave av Teovina Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Åh Fikk en søt pute med to elskebamser på i ettårsgave av Teovina 8345394[/snapback] kos da Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 du var jo skikkelig heit du da 8345366[/snapback] Knis. Joggebukse er :wub:8345368[/snapback] Enig. Skjønner ikke at jenter tror at gutter ikke liker jenter i joggebukser 8345383[/snapback] Har mer med det at jeg føler meg heitere i jeans f.eks. Men joggabuksa plaget ikke han, tydeligvis. So its all good. Lenke til kommentar
Twingy Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Mange gutter er treige med å svare. Jeg vet ikke helt om de gjør det med vilje eller hva, men de pleier å svare til slutt. 8344695[/snapback] For å snakke for meg selv som gutt, så gidder jeg nesten aldri å svare på sms, fordi det er så sinnsykt kjedelig og knotete og skrive meldinger. EDIT: En annen ting er at folk spør hvorfor jeg er så sur hele tia.. Men åssen i helvette kan de vite at jeg er sur gjennom å snakke med meg på sms!? Greit nok at jeg ikke gidder å skrive masse smiley fjes og laaaange setninger om hva jeg driver med og hva jeg skal og hva jeg skal imorra og hva jeg gjorde i går og åssen det går med meg og blablabla. Endret 9. april 2007 av Twingy Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Jeg svarer alltid med en gang. Har abonnement hvor jeg sender gratis mld, så jeg sender en del i løpet av dagen.. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Er da ett selvfølge at man svarer, med mindre man har null interesse for personen overhode og ønsker at alle bånd skal bli kuttet. Eller? Lenke til kommentar
Twingy Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Jeg svarer alltid med en gang. Har abonnement hvor jeg sender gratis mld, så jeg sender en del i løpet av dagen.. 8345545[/snapback] Får jeg melding av en jente jeg er skikkelig hypp på så ringer jeg ho heller opp, enn å skrive sms.. MYE bedre, da kan du velge selv åssen den andre personen oppfatter deg som og åssen humør du er i og alt det greiene der som ingen kan vite en dritt om på sms. EDIT: Pluss at de fleste som kjenner meg, veit at jeg hater å skrive sms, så derfor ringer de istedenfor.. og tar jeg den ikke da, så er jeg BORTE fra telefonen.. Og da er det heller ingen vits å ringe 14 ganger på rad! Endret 9. april 2007 av Twingy Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Er da ett selvfølge at man svarer, med mindre man har null interesse for personen overhode og ønsker at alle bånd skal bli kuttet. Eller? 8345585[/snapback] Så sant du ikke prøver å holde jenta på pinebenken.. Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Så morsomt var det ikke. Skjer a people ? 8345207[/snapback] Er deppa. Gjør alt jeg kan for å finne humoren i ting.. 8345226[/snapback] da er vi to! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 da er vi to! 8345721[/snapback] Velkommen til deppetråden. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Sånt er skummelt og fint på en eneste gang. 8345328[/snapback] Veldig! Og det skal så mye til for at jeg liker en person på den måten. Men nå så har jeg blitt helt "gal" etter bare å ha møtt han to ganger. Uvant for meg dette. Blir paranoid av mindre. Er da ett selvfølge at man svarer, med mindre man har null interesse for personen overhode og ønsker at alle bånd skal bli kuttet. Eller? 8345585[/snapback] Jeg er enig. Hadde han ikke svart, så hadde jeg nok bare forsøkt å glemme han. Hadde tatt det som et hint at han ikke ville ha noe med meg å gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg