Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v.2 (ingen spam og ot)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg tenkte mer på å erstatte "sheez du var deilig! Pule?" med "Hei, du fanget oppmerksomheten min! Kan jeg få sitte her og prate litt med deg, og se om du er så interessant som jeg tror?"

Mindre overflatisk, men ikke kunstig av den grunn..

8335506[/snapback]

Hvis du klarer å lire av deg noe sånt uten å virke kunstig så er du dyktig. Har du faktisk sagt noe lignende? Vær ærlig.

8335578[/snapback]

Fredag/natt til lørdag var vel sist.. Ligna ikke så mye på eksempelet, men var mye i samme stilen.. Tok da utg.pkt i at jeg ikke syntes hun så norsk ut, og var nysgjerrig på det. Var egentlig bare pratesjuk jeg, og det tror jeg er det beste "trikset", ikke sjekk opp i det hele tatt, bare ..snakk! :) Snakket med henne i flere timer jeg, og flere kom bort underveis (dette var i baren på danskebåten) og prøvde seg med "så søt" og "danse?" osv.. De fikk til svar "no norsk" og "don't speak english".. In fact snakket hun flytende engelsk og litt norsk.. :p Som sagt var ikke jeg ute etter å sjekke noen, så gjorde ikke noe ut av det, men hun ga meg nå tlf/epost likevel, uten at jeg ba om det..

Så summa summarum: De fleste pene jenter er lei av/skeptisk til sjekking, mens ca alle synes det er fint med en hyggelig ordinær samtale.

Lenke til kommentar
Det var faktisk hun som tok kontakt med meg først, av alle ting. Sånt skjer vanligvis ikke her..

Så, hadde hun ikke gjort det, vet jeg ikke om det hadde blitt noe..

8338524[/snapback]

Men det blir jo ikke noe på deg uansett om tør snakke ut. Det må du skjønne.

Om ikke hun hadde tatt kontakt med deg ville det ikke skjedd noe.

Lenke til kommentar

Minner om reglene for bruk av gjesteposting. Kravet er at innlegget skal være av alvorlig og sensitiv art. Gjestefunksjonen er ikke til fordi det er lettere å la være å registrere seg. Om siste gjest ønsker å registrere seg og poste innlegget på nytt er han/hun mer enn velkommen tl dette. Jeg har tatt vare på innlegget. Send meg en PM om det er ønskelig å få tak i innholdet.

Et innlegg er slettet som følge av brudd på reglene for bruk av gjesteposting.

Vennligst ikke kommenter dette innlegget.

Edit: Etter å ha undersøkt saken nærmere, godkjennes "gjest" i å poste innlegget sitt på nytt under gjestekonto.

Endret av darkness|
Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Usikker_*

Heisann, har seg sånn at jeg liker en jente veldig godt, og vi har hatt masse kontakt i det siste. Vi har vært på kino sammen, hun har vært hjemme hos meg alene å sett på film og vi har vært sammen hos venner alle helgedagene i det siste. Jeg tror hun liker meg, og vi har veldig god kontakt, og ler masse av hverandre og har det veldig moro med hverandre når vi er sammen. Jeg har lyst til å bli sammen med hun, men vet liksom ikke helt hva vi skal gjøre... Her om dagen gikk vi hjem fra en filmkveld sammen, og ble stående en time i krysset nedenfor hun å snakke. Fikk jo den vanlige hadeklemmen, men jeg følte at jeg hadde veldig lyst til å kysse hun, men klarte liksom ikke å finne riktig situasjon å gjøre det i! Noen som har noen tips for når og hvordan jeg skal gjøre det, blir liksom litt kleint å plutselig bare kysse hun tongue.gif

Har liksom fått endel hint av venninner av hun at hun liker meg, og vi har holdt på på fest før... Har skikkelig lyst til å si at jeg liker hun også, men finner aldri riktig situasjon liksom... Tips taes imot med takk tongue.gif

Lenke til kommentar

Å nøle for lenge kan også gjøre at hun mister interessen i noe mere enn å være en venn til slutt. Da går du i den berømte vennefella, der hun tenker at hun ikke kan kysse eller ha sex med deg, for da "ødelegger dere det fine vennskapet".

Lenke til kommentar
Neste gang du og hun står i krysset og gir hverandre klemmen, rett etter klemmen, ta hånda ved siden av hode hennes, se henne dypt i øynene, og len deg 3cm frem, skrått.

Helt superklart at hun liker deg.

8341330[/snapback]

Jeg hadde tenkt å si det samme. Se henne dypt inn i øynene og len deg sakte mot henne.

Lenke til kommentar
Jeg tenkte mer på å erstatte "sheez du var deilig! Pule?" med "Hei, du fanget oppmerksomheten min! Kan jeg få sitte her og prate litt med deg, og se om du er så interessant som jeg tror?"

8335506[/snapback]

Hvis du klarer å lire av deg noe sånt uten å virke kunstig så er du dyktig. Har du faktisk sagt noe lignende? Vær ærlig.

8335578[/snapback]

Så summa summarum: De fleste pene jenter er lei av/skeptisk til sjekking, mens ca alle synes det er fint med en hyggelig ordinær samtale.

8338920[/snapback]

Har du funnet ut det helt på egenhånd ? Liker virkelig mennesker, både stygge og pene, å prate med andre ?

Spørte ei veninne som skriver masse melding med sånne <3 i meldingene osv, om å finne på noe snart eller noe ... hun ville gjerne det, men hva faen skal vi finne på ? Har sånn ca 0 og niks til felles..

Har et par skikkelig gode kamerater som jeg har gått i klasse med, så tenkte hun kunne ta med et par veninner og jeg med kamerater å dra på kino? Så blir mer venner

Lenke til kommentar

8335506[/snapback]

8335578[/snapback]

8338920[/snapback]

Har du funnet ut det helt på egenhånd ? Liker virkelig mennesker, både stygge og pene, å prate med andre ?

8341374[/snapback]

Bingo! No need to get sarcastic, da jeg bare svarte på tiltale, og forklarte min "taktikk" for å komme i kontakt med jenter, baktanker/sjekking eller ei.. ;)

Endret av toth
Lenke til kommentar
Hva faen forventer dere da? at man skal kamuflere at man synes jenta er pen? For meg virker det som om at alle sammen her er pingler fordi de skal starte med noe som faen ikke har noe med saken å gjøre før de spør om telefonnummer. Det skal jo ende med det samme uansett, og hvis dere tror at damen er så tett at hun ikke forstår, så er det dere som er dum. Gå rett på sak, si at du la merke til henne, og spør henne om hun kanskje vil finne på noe en dag. Enten ber hun deg dra til helvete, ellers sier hun at hun har type, ellers sier hun ja. 99% sjangs for en av de to. Jenter liker gutter med litt selvtillit og som tør ting, og da kommer ikke "øh denne genseren her var tilfeldigvis så bra at jeg måtte dele min mening med deg"-kommentaren bra ut.

Hvis jeg skal sjekke opp ei dame, så går jeg rett på sak.

8332714[/snapback]

Hvorfor skal du fortelle at jenta er pen? Tror du ikke alle de hundretusenvis av andre guttene kommer bort til ho med det pisset der hver eneste dag omtrent? Tror du ikke ho er dritt lei av det nå?

Skal du klare å dra deilige pene jenter, så må du være annerledes enn alle de andre som har prøvd seg på ho. Det er min erfaring hvertfall, kan godt hende du ser ut som Brad Pitt eller hvem i helvette jenter syns er grisedeilig nå, men det gjør f.eks ikke jeg så da må jeg ha det i kjeften.

Jeg kamuflerer det ikke det at jeg syns jenta er pen.. Men jeg viser jenta at det ikke er utseende jeg er ute etter. F.eks så er sikkert de fleste guttene som prøver seg på ho skikkelig fløtepus i stemmen sin og gjør alt for ho.. Kan jo ta et eksempel på en situasjon: Jenta: "Kan du gi meg veska mi?" Meg: "Ja det kan jeg vettu... I bytte mot EN times masasje, VÆRSÅGOD!" Nå som du har gitt den til ho før ho i det heletatt har rekt å si ett ord, så kan ho ikke si nei for da har ho allerede tatt den imot! ;) Tenker JEG da.. ho sier jo sikkert nei, men uansett.. det er morsomt å bare si det :) PRØV!

Vet ikke om dere ser sammenhengen, men tenk deg en annen gutt da.. Hva hadde han gjort? han hadde gitt ho veska hennes og sagt unnskyld for at han var så treig.

Fant ikke noe bedre eksempel, men du skjønner.

@Insty: Du sjekker opp jenter ved å gå rett på sak.

Hvor mange jenter har gått på det og blitt med deg hjem f.eks?

8333064[/snapback]

Har jeg noen gang sagt at det jeg kom med var en fasit? Selvfølgelig er det mest ideelt at det kommer i en sammenheng med noe annet, men å si "oj jaggu... denne genseren var fin" blir bare tåpelig.

Det var et eksempel på hvordan man kan komme i kontakt med noen i forbifarten på et kjøpesenter. Det var det jeg ble spurt om, og det var det han fikk. Jeg ser for meg en situasjon hvor du ligger merke til en jente som går tvers gjennom kjøpesenteret idet du legger merke til henne, og du går i en helt annen retning. Så snur du, og sier "unnskyld" for å få hennes oppmerksomhet, og begynner å få igang en samtale. Legg merke til hva jeg skrev:

Ikke følg denne slavisk, det blir for kunstig, men det er et eksempel.

Jeg har aldri påstått at det var fasiten, ei heller at det er den beste måten å komme i kontakt med en jente på.

Og hvis du skal vite det, nei jeg ser ikke særlig bra ut. Jeg er lav og ingen "Don Juan". Og ja, jeg har fått meg noen dates på grunn av det. Dog er det ingen av dem som har endt med et særlig bra utfall, men det har vært fordi vi ikke har passet sammen.

Lenke til kommentar
Har truffet en jeg virkelig liker. Det skjer så og si aldri med meg. Nå har jeg dristet meg til å sende han en sms. Men kommer det noe svar? Neida

for å sitere Keiser Palpantine: Patience.

kan hende han ikke har fått tid til å svare enda... det kommer nok skal du nok se

Lenke til kommentar

Dere hadde rett. Han hadde bare vært å fisket uten telefonen.

HURRA! :D

8344724[/snapback]

Heia! :)

Stå på!

8344837[/snapback]

Takk ;)

Jeg tar som regel ting rolig, men akkurat nå føler jeg meg 14 og analyserer alt og ingenting! HJELP! :scared:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...