Tee-Zee Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Nope. Absolutt ikke.. For mitt vedkommende første det til at hun lekte med følelsene mine i nærmere ett år. I dag klarte jeg å stå opp for meg selv og kutte kontakten. Det er forbanna hardt akkurat nå, men det blir vel bedre i lengden. Vær glad for at du fikk et svar hvertfall. Det er mye værre å gå rundt og håpe. Og hvis hun da spør får du bare: "Nei, jeg er så usikker, jeg vet ikke.. blablabla.. bullshit.. jeg vil bare ha en å kose med når det passer meg men jeg vil egentlig ikke ofre noen ting selv." Det er mitt inntrykk av jenter akkurat nå. Heldigvis flytter jeg mest sannsynlig ut av landet til høsten. Da blir det kanskje litt lettere å få ting på avstand. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Har det noen gang kommet noe positivt ut av å fortelle noen om følelsene sine? 8336299[/snapback] Hook ups? Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Jeg fortalte nettopp til den jeg liker, at jeg liker henne... Dessverre så måtte det gå helt skeiss.. hun liker ikke meg. uff så drit det er, er helt deppa nå:( 8336190[/snapback] kjipern den gangsta, er du god venn med hun eller ? 8336270[/snapback] Jada.. hehe. Vi klarte å beholde vennskapet til tross. Har kjent hverandre i sånn 3 år nå, kan liksom ikke bare la være å vær venn med hun 8336296[/snapback] Er det ikke alltid sånn ? Hva er det med jenter .. Når man har vært venner i 3 år, man kjenner hverandre godt, man vet den andre partneren liker, man har felles intresser, derav venner, men alikvel vil de ikke ha noe mer. Skada pattedyr er de.. Men gangsta, det er flere pattedyr på gresset, bla elg ( tror jeg ^^) , så stå på! Har det noen gang kommet noe positivt ut av å fortelle noen om følelsene sine? 8336299[/snapback] Not really Har det noen gang kommet noe positivt ut av å fortelle noen om følelsene sine? 8336299[/snapback] Egentlig ikke.. 8336415[/snapback] Hvorfor er vi/dere så dumme å gjør det da ? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Fordi vi TROR det leder til noe godt. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Fordi vi TROR det leder til noe godt. 8337308[/snapback] Du mener det å fortelle om følelser ALDRI har endt i noe som helst bra? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Fordi vi TROR det leder til noe godt. 8337308[/snapback] Du mener det å fortelle om følelser ALDRI har endt i noe som helst bra? 8337320[/snapback] Hmm. Kun en gang som jeg kan huske.. Resten har gått til helvete. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Tåpelig å si, uansett hvor bitter man er. Klart det fører noe bra med seg. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Hmm. Kun en gang som jeg kan huske.. Resten har gått til helvete. 8337360[/snapback] Kun en gang? Og hvor lenge varte det da? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Hmm. Kun en gang som jeg kan huske.. Resten har gått til helvete. 8337360[/snapback] Kun en gang? Og hvor lenge varte det da? 8337428[/snapback] Nesten 2,5 år.. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Nesten 2,5 år.. 8337445[/snapback] Nettopp. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Vil påstå de som tror forholdet vil vare livet ut er litt vel optimistiske. Hvis jeg gifter meg tviler jeg på vi kommer til å være sammen til vi legger inn årene. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Nesten 2,5 år.. 8337445[/snapback] Nettopp. 8337501[/snapback] Jo, men det var en av mange ganger, så sjansen for at det kommer noe godt ut av å si det er liten.. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Vil påstå de som tror forholdet vil vare livet ut er litt vel optimistiske. Hvis jeg gifter meg tviler jeg på vi kommer til å være sammen til vi legger inn årene.8337518[/snapback] Kanskje. Men man blir jo ikke sammen for at det skal bli slutt heller. Jeg tror ting kan vare livet ut, men da er man veldig, veldig heldig. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Syntest det er litt forskjellig, jeg kan si til en mindre attraktiv dame at hun ser bra ut, fordi hun ser bedere ut en hun gjør til vanelig eller har sett ut før.Eller hvis en pen dame har kledd seg ekstra fint ellerno lignende. 8333529[/snapback] Åja, mener du slik, da er nok saken ofte en annen, spesielt om du kjenner jenta. Folk flest liker å høre de ser bra ut fra venner. Hvordan jeg vil at en gutt skal introdusere seg? Tja, jeg liker det egentlig best om gutten bare "tilfeldigvis" spør meg for eksempel om min mening om en ting han og en kompis diskuterer, eller andre, ikke så åpenbare sjekkemetoder. Jeg kan være fullt klar over at det bare er et sjekketriks, men det gjør at gutten virker mer interesann enn Average Joe, fordi han gjør noe annet enn å bare komme bort og introdusere seg. Og jeg liker gutter som skiller seg ut. Og igjen, utfordre jenten, få henne til å reagere, og vis henne at du ikke vil ha hvem som helst. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Åh, er så kos å ha kjæresten på besøk Vi er hjemme alene også Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Åh, er så kos å ha kjæresten på besøk Vi er hjemme alene også 8338143[/snapback] Hva i HELVETE sitter du her for!? Lenke til kommentar
Charlotte_Susanne Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Åh, er så kos å ha kjæresten på besøk Vi er hjemme alene også 8338143[/snapback] Så koselig Å gratulerer med dagen Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 8338143[/snapback] Grattis med dagen. -- Ting går bra for deg i alle fall Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Åh, er så kos å ha kjæresten på besøk Vi er hjemme alene også 8338143[/snapback] Hva i HELVETE sitter du her for!? 8338166[/snapback] Han er vel stolt da Nyt kvelden du Får endelig se jenta mi i morgen etter at hun har vært i Gøteborg siden sist onsdag Fy,skal bli godt det Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Hmm. Kun en gang som jeg kan huske.. Resten har gått til helvete. 8337360[/snapback] Kun en gang? Og hvor lenge varte det da? 8337428[/snapback] Nesten 2,5 år.. 8337445[/snapback] Når du vet at du kan få noe så godt som ett forhold i 2,5 år, er det da noe galt i å prøve å vise følelser? Om det går dritt, går det dritt, men man kan ikke gi opp når du vet hva utfallet en dag kan bli. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg