Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v.2 (ingen spam og ot)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Alle er vel endel overfladiske?

8334779[/snapback]

Riktig.

Å alle vil sitt eget beste -alltid , uansett hvordan man ser på det, tjener man ikke noe selv på det , så vil man det ikke.

Bare vær deg selv, skjul de dårlige sidene, ha den samme humoren og ha et par roller i ermet, kan da ikke være så vansklig :)

Lenke til kommentar
Ting går bare dårlig  :(

8335024[/snapback]

Hvorfor det?

8335153[/snapback]

Gidder ikke forklare nå..

8335238[/snapback]

Nei, da blir det jo ikke lett for folk å hjelpe, nei... Jeje.. Ikke det at noe som helst av det jeg sier hjelper noen her i verden, men kunne jo hende.

Lenke til kommentar
Lat som du ikke er overfladisk,

8334053[/snapback]

Eller bare ikke vær overfladisk? ;)

8334476[/snapback]

"Jeg så deg fra andre siden av rommet, og la merke til den slående personligheten din og bare måtte ta kontakt."

Når ble dette kvinneguiden.no?

8335029[/snapback]

Jeg tenkte mer på å erstatte "sheez du var deilig! Pule?" med "Hei, du fanget oppmerksomheten min! Kan jeg få sitte her og prate litt med deg, og se om du er så interessant som jeg tror?"

Mindre overflatisk, men ikke kunstig av den grunn..

Lenke til kommentar
Jeg tenkte mer på å erstatte "sheez du var deilig! Pule?" med "Hei, du fanget oppmerksomheten min! Kan jeg få sitte her og prate litt med deg, og se om du er så interessant som jeg tror?"

Mindre overflatisk, men ikke kunstig av den grunn..

8335506[/snapback]

Hvis du klarer å lire av deg noe sånt uten å virke kunstig så er du dyktig. Har du faktisk sagt noe lignende? Vær ærlig.

Endret av SteffyPants
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432

Jeg fortalte nettopp til den jeg liker, at jeg liker henne... Dessverre så måtte det gå helt skeiss.. hun liker ikke meg. uff så drit det er, er helt deppa nå:(:(

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432
Jeg fortalte nettopp til den jeg liker, at jeg liker henne... Dessverre så måtte det gå helt skeiss.. hun liker ikke meg. uff så drit det er, er helt deppa nå:(:(

8336190[/snapback]

Føler med deg. Sånt er tungt. *Trøste*

8336220[/snapback]

Takk.. auch, my heart. kan ikke fortelle hele greiene her, det er faktisk mye mer komplisert enn det høres ut, men vil ikke skrive noe i tilfelle noen bekjente leser det.. :cry:

Lenke til kommentar

8336190[/snapback]

kjipern den gangsta, er du god venn med hun eller ?

Yey, 2timer inni SilentHunter 4 , skal til å sette på noe musikk så får jeg feilmelding. Yey.

Endret av Hurt
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432

8336190[/snapback]

kjipern den gangsta, er du god venn med hun eller ?

8336270[/snapback]

Jada.. hehe. Vi klarte å beholde vennskapet til tross. Har kjent hverandre i sånn 3 år nå, kan liksom ikke bare la være å vær venn med hun

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...