Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v.2 (ingen spam og ot)

Anbefalte innlegg

Hva faen forventer dere da? at man skal kamuflere at man synes jenta er pen? For meg virker det som om at alle sammen her er pingler fordi de skal starte med noe som faen ikke har noe med saken å gjøre før de spør om telefonnummer. Det skal jo ende med det samme uansett, og hvis dere tror at damen er så tett at hun ikke forstår, så er det dere som er dum. Gå rett på sak, si at du la merke til henne, og spør henne om hun kanskje vil finne på noe en dag. Enten ber hun deg dra til helvete, ellers sier hun at hun har type, ellers sier hun ja. 99% sjangs for en av de to. Jenter liker gutter med litt selvtillit og som tør ting, og da kommer ikke "øh denne genseren her var tilfeldigvis så bra at jeg måtte dele min mening med deg"-kommentaren bra ut.

Hvis jeg skal sjekke opp ei dame, så går jeg rett på sak.

8332714[/snapback]

Hvorfor skal du fortelle at jenta er pen? Tror du ikke alle de hundretusenvis av andre guttene kommer bort til ho med det pisset der hver eneste dag omtrent? Tror du ikke ho er dritt lei av det nå?

Skal du klare å dra deilige pene jenter, så må du være annerledes enn alle de andre som har prøvd seg på ho. Det er min erfaring hvertfall, kan godt hende du ser ut som Brad Pitt eller hvem i helvette jenter syns er grisedeilig nå, men det gjør f.eks ikke jeg så da må jeg ha det i kjeften.

Jeg kamuflerer det ikke det at jeg syns jenta er pen.. Men jeg viser jenta at det ikke er utseende jeg er ute etter. F.eks så er sikkert de fleste guttene som prøver seg på ho skikkelig fløtepus i stemmen sin og gjør alt for ho.. Kan jo ta et eksempel på en situasjon: Jenta: "Kan du gi meg veska mi?" Meg: "Ja det kan jeg vettu... I bytte mot EN times masasje, VÆRSÅGOD!" Nå som du har gitt den til ho før ho i det heletatt har rekt å si ett ord, så kan ho ikke si nei for da har ho allerede tatt den imot! ;) Tenker JEG da.. ho sier jo sikkert nei, men uansett.. det er morsomt å bare si det :) PRØV!

Vet ikke om dere ser sammenhengen, men tenk deg en annen gutt da.. Hva hadde han gjort? han hadde gitt ho veska hennes og sagt unnskyld for at han var så treig.

Fant ikke noe bedre eksempel, men du skjønner.

@Insty: Du sjekker opp jenter ved å gå rett på sak.

Hvor mange jenter har gått på det og blitt med deg hjem f.eks?

Endret av Twingy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil heller høre fra folk jeg ikke kjenner at jeg ser bra ut, enn at de finner på masse piss som ikke stemmer, nettopp fordi de ikke kjenner meg. De trenger ikke si "heisann, du har digg rompe", men jeg vil nesten si jeg heller vil høre det enn "ai ai ai, så vakre øyne du har". Fabrikerte sjekketriks funker bare ikke.

Gå for humor, gutter og jenter.

Lenke til kommentar
Hva faen forventer dere da? at man skal kamuflere at man synes jenta er pen? For meg virker det som om at alle sammen her er pingler fordi de skal starte med noe som faen ikke har noe med saken å gjøre før de spør om telefonnummer. Det skal jo ende med det samme uansett, og hvis dere tror at damen er så tett at hun ikke forstår, så er det dere som er dum. Gå rett på sak, si at du la merke til henne, og spør henne om hun kanskje vil finne på noe en dag. Enten ber hun deg dra til helvete, ellers sier hun at hun har type, ellers sier hun ja. 99% sjangs for en av de to. Jenter liker gutter med litt selvtillit og som tør ting, og da kommer ikke "øh denne genseren her var tilfeldigvis så bra at jeg måtte dele min mening med deg"-kommentaren bra ut.

Hvis jeg skal sjekke opp ei dame, så går jeg rett på sak.

8332714[/snapback]

Hvorfor skal du fortelle at jenta er pen? Tror du ikke alle de hundretusenvis av andre guttene kommer bort til ho med det pisset der hver eneste dag omtrent? Tror du ikke ho er dritt lei av det nå?

Skal du klare å dra deilige pene jenter, så må du være annerledes enn alle de andre som har prøvd seg på ho. Det er min erfaring hvertfall, kan godt hende du ser ut som Brad Pitt eller hvem i helvette jenter syns er grisedeilig nå, men det gjør f.eks ikke jeg så da må jeg ha det i kjeften.

Jeg kamuflerer det ikke det at jeg syns jenta er pen.. Men jeg viser jenta at det ikke er utseende jeg er ute etter. F.eks så er sikkert de fleste guttene som prøver seg på ho skikkelig fløtepus i stemmen sin og gjør alt for ho.. Kan jo ta et eksempel på en situasjon: Jenta: "Kan du gi meg veska mi?" Meg: "Ja det kan jeg vettu... I bytte mot EN times masasje, VÆRSÅGOD!" Nå som du har gitt den til ho før ho i det heletatt har rekt å si ett ord, så kan ho ikke si nei for da har ho allerede tatt den imot! ;) Tenker JEG da.. ho sier jo sikkert nei, men uansett.. det er morsomt å bare si det :) PRØV!

Vet ikke om dere ser sammenhengen, men tenk deg en annen gutt da.. Hva hadde han gjort? han hadde gitt ho veska hennes og sagt unnskyld for at han var så treig.

Fant ikke noe bedre eksempel, men du skjønner.

@Insty: Du sjekker opp jenter ved å gå rett på sak.

Hvor mange jenter har gått på det og blitt med deg hjem f.eks?

8333064[/snapback]

Nettopp :)

Det er mange jenter som liker rett på sak også, men samtidig er det mange som liker å ha sex på kirkegården, uten at jeg klarer å trekke en pararell mellom det jeg akkurat sa nå, men vel og merke, får man til begge 2, Brad Pitt utseende og ha et par gode ord innenbords, så er man jo en ren killer :p

Lenke til kommentar
Nettopp :)

Det er mange jenter som liker rett på sak også, men samtidig er det mange som liker å ha sex på kirkegården, uten at jeg klarer å trekke en pararell mellom det jeg akkurat sa nå, men vel og merke, får man til begge 2, Brad Pitt utseende og ha et par gode ord innenbords, så er man jo en ren killer :p

8333137[/snapback]

Men hvis du vil ha en times masasje av en jente.. Det sier jo litt til jenta at ho er attraktiv da. Ville heller hørt av en jente at ho ville hatt en times masasje enn at jeg var søt, noe som alle jenter sier jeg er, og det er ikke positivt i mine øyne.

Lenke til kommentar

Omtrent alle jenter har hørt "du er så pen!" en million ganger før. Vi blir immun mot slikt, fordi vi vet at gutter flest ikke mener det, og bare sier det for å smigre jenten slik han kan ha en sjangse. Uansett om du mener det eller ikke, så fungerer det ikke i de fleste settinger. Som Aidskake sa, bruk humor! Ert jenten litt, utfordre henne. Takler hun ikke det, er hun bare stuck up uansett.

Lenke til kommentar
Omtrent alle jenter har hørt "du er så pen!" en million ganger før. Vi blir immun mot slikt, fordi vi vet at gutter flest ikke mener det, og bare sier det for å smigre jenten slik han kan ha en sjangse. Uansett om du mener det eller ikke, så fungerer det ikke i de fleste settinger. Som Aidskake sa, bruk humor! Ert jenten litt, utfordre henne.  Takler hun ikke det, er hun bare stuck up uansett.

8333247[/snapback]

Endelig.. en jente av mitt kaliber :D

Lenke til kommentar

Søt vil du absolutt ikke bli kalt før du har henne i boks.

Du er så søt, snill osv leder i de fleste tilfeller til vennefella. Du er en kjernekar, men du klarer ikke å opphisse henne på en eller annen måte eller du klarer ikke å vise at du er interessert, da setter hun deg i "vennebåsen".

Forøvrig er det Insty snakker om Direct-Method og går mer på hvordan man framstår enn hva man sier. Det går selvfølgelig også på å være direkte med din interesse for henne.

Personlig bruker jeg ikke Direct-Method, men jeg forstår folk som liker den typen.

Legger til at utfordringer og negs er en grei måte å gjøre det på.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Omtrent alle jenter har hørt "du er så pen!" en million ganger før. Vi blir immun mot slikt, fordi vi vet at gutter flest ikke mener det, og bare sier det for å smigre jenten slik han kan ha en sjangse. Uansett om du mener det eller ikke, så fungerer det ikke i de fleste settinger. Som Aidskake sa, bruk humor! Ert jenten litt, utfordre henne.  Takler hun ikke det, er hun bare stuck up uansett.

8333247[/snapback]

Hvis fyren vil ha en sjanse, så virker det mer logisk at han faktisk mener det når han sier at du er pen. Hvis man bare vil pule kan man sjekke opp en stygg dame, de blir med deg hjem uansett hva du sier.

Lenke til kommentar
Søt vil du absolutt ikke bli kalt før du har henne i boks.

Du er så søt, snill osv leder i de fleste tilfeller til vennefella. Du er en kjernekar, men du klarer ikke å opphisse henne på en eller annen måte eller du klarer ikke å vise at du er interessert, da setter hun deg i "vennebåsen".

Forøvrig er det Insty snakker om Direct-Method og går mer på hvordan man framstår enn hva man sier. Det går selvfølgelig også på å være direkte med din interesse for henne.

Personlig bruker jeg ikke Direct-Method, men jeg forstår folk som liker den typen.

8333308[/snapback]

Akkuratt, akkuratt ;)

Blir ikke kalt søt så ofte nå, var mere før når jeg var rundt 16 år gammel.. Men bare tok det som et eksempel.. Det er noe jeg IKKE vil høre.

Og vennebåsen er fy fy.. Da er det bare å finne en ny jente..

EDIT: Negs heter det visst ja.. kan vel kalle det med "veska" for en neg, eller? Ho skal liksom ha så høy verdi for gutter, men så ødelegger du vel den littegrann ved å si at du skal ha en times masasje.. Vet ikke jeg, men..

Endret av Twingy
Lenke til kommentar

Nå er jeg ikke gutt, men jeg vil tro at gutter flest heller vil ha en noen lunde ok jente fremfor en stygg en. Gutter som slenger ut "du er så pen!" i hytt og pine blir liksom ikke helt det ultimate for min del. Jeg vet selv at jeg ikke akurat er noen modell, men heller ikke ser ut som om jeg bor under en bro. Så når en tilfeldig fyr sier "Vet du, du er den peneste jenta jeg har sett i hele dag!" så blir jeg ikke så veldig sjarmert, heller tvert imot.

Lenke til kommentar
Nå er jeg ikke gutt, men jeg vil tro at gutter flest heller vil ha en noen lunde ok jente fremfor en stygg en. Gutter som slenger ut "du er så pen!" i hytt og pine blir liksom ikke helt det ultimate for min del. Jeg vet selv at jeg ikke akurat er noen modell, men heller ikke ser ut som om jeg bor under en bro. Så når en tilfeldig fyr sier "Vet du, du er den peneste jenta jeg har sett i hele dag!" så blir jeg ikke så veldig sjarmert, heller tvert imot.

8333415[/snapback]

hva om jente faktisk er pen ? :ph34r:

Edit: litt uklart hva jeg mener, men altså. Hvis du sier til en pen jente at hun er pen så har hun hørt det 1000 ganger før og hun bryr seg ikke, og hvis du sier det til en jente som ikke er fult så pen så tar hun det ikke på en bra måte ?

Endret av AgaKhan
Lenke til kommentar

Jeg merker iallfall fort om gutten virkelig mener det eller ikke.

Kompliment som går på personligheten, er jeg glad i. :)

Edit: Jeg synes egentlig det er kjekt å høre at jeg "ser bra ut". Kanskje jeg har pynta meg litt ekstra den kvelden og da er det hyggelig å få tilbakemelding på det.

Endret av Mirann
Lenke til kommentar
Men å si "du ser bra ut" er vel greit ?  :ohmy:

8333474[/snapback]

Er ikke det sånn ca. det samme da?

Jeg kan ikke snakke for alle jenter der ute, men jeg regner med at de fleste ikke synes den er så sjarmerende i løpet av de første fem-ti minuttene ihvertfall.

Lenke til kommentar
Men å si "du ser bra ut" er vel greit ?  :ohmy:

8333474[/snapback]

Er ikke det sånn ca. det samme da?

Jeg kan ikke snakke for alle jenter der ute, men jeg regner med at de fleste ikke synes den er så sjarmerende i løpet av de første fem-ti minuttene ihvertfall.

8333501[/snapback]

Syntest det er litt forskjellig, jeg kan si til en mindre attraktiv dame at hun ser bra ut, fordi hun ser bedere ut en hun gjør til vanelig eller har sett ut før.

Eller hvis en pen dame har kledd seg ekstra fint ellerno lignende.

Lenke til kommentar

Jeg går i en klasse med bare jenter, gjort det i 1år nå , og jeg pleier, vel, pleier og pleier, har sagt det 2 ganger i hele år tror jeg, ene gangen var da en jente i klassen hadde ny parfyme ( første gangen nye parfyme) , så spørte jeg om hun hadde ny parfyme .. Hun ble litt glad iallefall :p

å en gang sa jeg til hun ene at hun var pen idag, men det mente jeg vel og merke også, og jeg har aldri sagt det til henne, før eller etter. Hun ble jo glad også..

Men ja, å si det mange ganger blir som når jenter går på fest og sier "heeei, vil du rooote med meg ? vær så snill! " , jeg skal ærlig si, det frister ikke, men har da gått på smellen et par ganger :p

AgaKhan, er det jeg mener !

Endret av Hurt
Lenke til kommentar
Jeg merker iallfall fort om gutten virkelig mener det eller ikke.

Kompliment som går på personligheten, er jeg glad i. :)

Edit: Jeg synes egentlig det er kjekt å høre at jeg "ser bra ut". Kanskje jeg har pynta meg litt ekstra den kvelden og da er det hyggelig å få tilbakemelding på det.

8333479[/snapback]

Det er her gutter har mye å lære. Veldig mange er helt håpløse på komplimenter, enten går de for "faen, du var hot idag ass" eller så tror de at de er følsomme hvis de kommenterer øynene. Lat som du ikke er overfladisk, gi henne komplimenter for stilen eller evt personligheten/humoren hvis man har snakket litt med dem, så virker det mer ekte.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...