Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v.2 (ingen spam og ot)

Anbefalte innlegg

At gutter sjekker opp jenter, at gutter gjør det meste i et forhold

8326956[/snapback]

Hva gjør gutter det meste av i et forhold? :ermm:

8328968[/snapback]

Hva gjør jenter ?

endelig hjemme fra jobb , kl 04.51, gud jeg hater fulle folk ! Når sjappa stenger, hvorfor i helvette kan ikke folk bare gå, istede for å si de er stamgjester og kan bli der så lenge de vil ? ahhh ! Hvis jeg hadde hatt en kniv eller en pistol når folk begynner å diskutere med meg om hvor vidt de får lov til å være inne når jeg stenger, så vet jeg ikke hva jeg kunne ha gjort..

Endret av Hurt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Må virkelig få påstå at jeg ikke ser på det som en jobb å være i et forhold, så jeg lurer egentlig bare på hva du mener i det hele tatt.

8331118[/snapback]

Er litt uenig med deg der. Det burde ikke bare være jobb nei, da er det forholdet ikke noe verdt å satse på. Men å si at et forhold er helt uten noe form for arbeid og innsats er en smule naivt i mine øyne. Det er alltid lettere å være singel enn å måtte forholde seg så close til en annen person. Et parforhold er jobb, og krever i visse situasjoner hardt arbeid for å få det til å funke. Er det ikke verdt det, slår man opp.

Lenke til kommentar

Hmm... Idet det ser som mørkest ut for meg får jeg (det jeg vil kalle....) nesten servert på sølvfat en svensk "flicka" som er altfor altfor bra for meg. Men det blir ikke før i sommer da, og det blir nok et engangstilfelle. Men jeg sier ikke nei, for all del. Brunette, svensk og alt.. Vi får se hvordan det ender.

I tillegg har ei jeg hadde noe på gang med for noen måneder siden begynt å ringe meg igjen. Joda, ting går definitivt oppover igjen for meg. Det handler bare om å gi litt faen.

Lenke til kommentar
Hvis man ser ei utrolig hot dame på et kjøpesenter for eksempel. Hvordan burde man gå fram? Hvordan ta kontakt med henne på en "naturlig" måte? og hvordan man skal havne i prat med henne?

8328491[/snapback]

"Unnskyld, kan jeg få noen ord med deg?"

"Hva? ja, selvfølgelig"

"Ja, jeg la nemlig litt ekstra merke til deg og synes du var veldig søt, og jeg lurte på om du kanskje ville finne på noe en dag, og bli litt ekstra kjent?"

"Ja det høres jo interessant ut" (evt. "Sorry mac, jeg har type")

"Ja, hva da?"

"Nei, vi kan vel snakkes om det? :) Hvis jeg får telefonnummeret ditt kan jeg ringe og høre når det passer.."

"Selvfølgelig.. Det er........."

"Åh, takk :) Hva skal jeg lagre det på?? Forresten, mitt navn er ....... og mitt nummer er....."

"Okei :) Da snakkes vi da.. :)"

"Ja det gjør vi :)"

Ikke følg denne slavisk, det blir for kunstig, men det er et eksempel.

Lenke til kommentar

Insty: Tilgi min skepsis, men det der virket kunstig uansett formuleringen. Man må komme i kontakt med personen uten å gå rett opp og omtrent si rett ut "jeg vil ha deg". Samtalen må starte med noe annet, alt fra at hun ser på en genser og du sier "Den genseren er flott, kjøpte den til bursdagen til søsteren min i forrige uke" eller noe sånt. Det har lite å si hva det er, bare det er noenlunde naturlig og ikke virker som et direkte sjekketriks.

Lenke til kommentar

Yes, da har jeg gitt opp å få noe som helst konkret svar fra ex dama. Orker ikke mer jeg, blir bare mer sliten av å lure på så mye

Samtidlig så lyver hun til meg , bare for å dekke over sannheten som den faktisk er. Hun tror jeg ikke tåler sannheten, da har vi et problem

Lenke til kommentar

Da var det slutt.

Skal være kort.

Jeg og hun var på en liten fest. Da vi gikk ut og røyke, hun tok meg i handa og vi gikk bort.. Hun sa: "Du, jeg tror ikke at det fungerer lenger".

Jeg var litt sjokkert, fikk gåsehud og fikk nesten hjerte til å stanse for et lite stund.

Jeg spurte why? Hun sa at jeg tar det veldig seriøst og at hun hadde mystet følelser for meg.. Hun sa det på en snill måte, men for meg var det grusomt.

Vi byttet et par ord med henne, så kjørte jeg og kompis tilbake hjem.

Jeg gråter aldri men igår var det verste dagen i hele mitt liv. Jeg trodde det kommer til å gå bedre idag, men det skjer nøyaktig det samme.

Og det verste er at jeg hadde ikke sex med henne en gang.. 4 måneder og hun alltid funnet på noe som var mer viktig enn å komme til meg på besøk.

Faen hvor vanskelig det er. Jeg blir aldri forelsket i noen igjen sånn som jeg elsket henne. Klarer ikke å stoppe tårer..

La tiden som kommer bli fylt med glede,

men hvis motstand kommer er jeg til stede.

Hvis smilet visner og dagen blir stri, skal du vite at jeg alltid har tid.

Noen mennesker gjør verden spesiell,

bare ved at de selv er i den.<3

For verden er du en, for en er du verden.

_____•_•________•_•____

____•____•____•_____•____

____•_____•_•_______•____

_____•_____•_______•____

______•___________•____

_______•________•____

________•_____•____

________•___•____

________•_•____

_______•____

_________

Lenke til kommentar
Da var det slutt.

Skal være kort.

Jeg og hun var på en liten fest. Da vi gikk ut og røyke, hun tok meg i handa og vi gikk bort.. Hun sa: "Du, jeg tror ikke at det fungerer lenger".

Jeg var litt sjokkert, fikk gåsehud og fikk nesten hjerte til å stanse for et lite stund.

Jeg spurte why? Hun sa at jeg tar det veldig seriøst og at hun hadde mystet følelser for meg.. Hun sa det på en snill måte, men for meg var det grusomt.

Jeg gråter aldri men igår var det verste dagen i hele mitt liv. Jeg trodde det kommer til å gå bedre idag, men det skjer nøyaktig det samme.

Og det verste er at jeg hadde ikke sex med henne en gang.. 4 måneder og hun alltid funnet på noe som var mer viktig enn å komme til meg på besøk.

Faen hvor vanskelig det er. Jeg blir aldri forelsket i noen igjen sånn som jeg elsket henne. Klarer ikke å stoppe tårer..

_____•_•________•_•____

_____•_____•_______•____

______•___________•____

_______•________•____

________•_____•____

________•___•____

________•_•____

_______•____

_________

8331397[/snapback]

Er det noen som skjønner deg nå så er det meg, men du skal være glad det bare gikk 4 mnd å ikke lenger. Sitter her selv å sliter med å forstå alt

Motgang gjør en bare sterkere, selv om det kansje høres helt på trynet ut.

Lenke til kommentar
Hvis man ser ei utrolig hot dame på et kjøpesenter for eksempel. Hvordan burde man gå fram? Hvordan ta kontakt med henne på en "naturlig" måte? og hvordan man skal havne i prat med henne?

8328491[/snapback]

*creepy*

8331141[/snapback]

Det og bare ta kontakten med noen du ser på et kjøpesenter, er ikke det lit...STYGT i første omgang!?

"Hei, jeg er kåt på deg for du er så fin, hehe. Skal vi lage cornrows på verandre i kveld?"

De fleste ikke-tøser hadde sikkert blitt litt skremt om noen kom og sjekket dem opp med det du skrev der.

"Kan jeg få et ord med deg?" :ph34r:

Lenke til kommentar

Husker jeg en gang jeg gikk ned Karl Johan, så møter jeg på en fyr som stopper meg: "Hei, har du lyst til å ta en smoothie med meg?".

Var ikke creepy, men jeg ble litt satt ut av at det kom en helt villt fremmed opp til meg og spurte om det. Jeg måtte selvfølgelig svare nei, siden jeg har type - men for all del. Godt mulig jeg hadde svart ja hvis ikke.

Lenke til kommentar
Husker jeg en gang jeg gikk ned Karl Johan, så møter jeg på en fyr som stopper meg: "Hei, har du lyst til å ta en smoothie med meg?".

Var ikke creepy, men jeg ble litt satt ut av at det kom en helt villt fremmed opp til meg og spurte om det. Jeg måtte selvfølgelig svare nei, siden jeg har type - men for all del. Godt mulig jeg hadde svart ja hvis ikke.

8332216[/snapback]

;_; LØS-TØS!

Liker best når ting skjer naturlig.

Feks om man møter en annen person og bikkja de driter.

Så driter bikkja til den andre.

Vips, samtale

Lenke til kommentar
"Kan jeg få et ord med deg?"  :ph34r:

8331480[/snapback]

Den setningen er noe av det mest skumle man kan høre, egentlig. Omtrent like skummelt som å høre Hannibal Lecter kommentere fjeset ditt.

"You look really good.."

8332449[/snapback]

Haha, lover jeg ler!

Er kanskje litt enig også, det ville vært småskummelt, men selvfølgelig svært smigrende også : )

Lenke til kommentar
Da var det slutt.

Skal være kort.

_____•_•________•_•____

_____•_____•_______•____

______•___________•____

_______•________•____

________•_____•____

________•___•____

________•_•____

_______•____

_________

8331397[/snapback]

Er det noen som skjønner deg nå så er det meg, men du skal være glad det bare gikk 4 mnd å ikke lenger. Sitter her selv å sliter med å forstå alt

Motgang gjør en bare sterkere, selv om det kansje høres helt på trynet ut.

8331406[/snapback]

Så sant..

Lenke til kommentar

Hva faen forventer dere da? at man skal kamuflere at man synes jenta er pen? For meg virker det som om at alle sammen her er pingler fordi de skal starte med noe som faen ikke har noe med saken å gjøre før de spør om telefonnummer. Det skal jo ende med det samme uansett, og hvis dere tror at damen er så tett at hun ikke forstår, så er det dere som er dum. Gå rett på sak, si at du la merke til henne, og spør henne om hun kanskje vil finne på noe en dag. Enten ber hun deg dra til helvete, ellers sier hun at hun har type, ellers sier hun ja. 99% sjangs for en av de to. Jenter liker gutter med litt selvtillit og som tør ting, og da kommer ikke "øh denne genseren her var tilfeldigvis så bra at jeg måtte dele min mening med deg"-kommentaren bra ut.

Hvis jeg skal sjekke opp ei dame, så går jeg rett på sak.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...