Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v.2 (ingen spam og ot)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

8325207[/snapback]

Kanskje du rett og slett er for pågående. Ja, hun burde kanskje si i fra, men det er vel ikke alltid så lett å legge det frem på en 'snill' måte.

Ro ned smsene og ringingen. La hun komme til deg istedenfor. Jenter (og sikkert gutter for den saks skyld) blir skremt av mas mas mas. Gi jenta litt tid for seg selv.

8325228[/snapback]

Det er akkurat det jeg prøver å gjøre akkurat nå. Men denne tidsperioden er veldig vanskelig.

Kan ikke la være tanken på at hun skal kanskje få seg en annen "muffins".

Men okei, jeg prøver meg på å gi henne litt fred. :)

Endret av Leasch
Lenke til kommentar

Leasch: Alle trenger litt tid alene eller muligheten til å gå å gjøre noe med sine venninner/venner.

Fordi en jente dumper deg pga det fysiske er fullt forståelig for min del. Spesielt hvis sexen er dårlig, er det liten grunn til å være i forholdet. For min egen del så må det fysiske være på plass.

Hun kan være den peneste, snilleste, flotteste jenten i verden, men hvis hun er rett og slett ubrukelig i sengen, vil det ikke fungere i lengden og som oftest bare lede til frustrasjon for begge parter.

Men hvis dette er tilfelle, ikke gi opp med en gang, prøv å fortell han/hun hvordan du liker det og så videre. Kommunikasjon er meget viktig.

Angående meg selv så skal jeg ut med kamerater og drikke, hvorpå hun skal gjøre noe tilsvarende med jentevenninner. Vi stoler på hverandre såpass at vi kan være adskilt.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Irriterer meg hver gang at gutten liksom har en "jobb" foran seg, å måtte gjøre alt i et forhold ihvertfall i begynnelsen. Drita lei

8325032[/snapback]

Hva tenker du på?

8325055[/snapback]

At gutter sjekker opp jenter, at gutter gjør det meste i et forhold

Det er jo bare tullete. Hvorfor skal gutten gjøre mer jobb enn jenta?

8325209[/snapback]

Ja, hvorfor ?

Det er jo bare tullete. Hvorfor skal gutten gjøre mer jobb enn jenta?

8325209[/snapback]

Det må du spørre de mange jentene som mener det..

8325235[/snapback]

Nettopp. Hvor ofte er det du faktisk har blitt sjekket opp av damer , iforhold til hva DU har sjekket opp ?

Lenke til kommentar
Nettopp. Hvor ofte er det du faktisk har blitt sjekket opp av damer , iforhold til hva DU har sjekket opp ?

8326956[/snapback]

Det trenger ikke bety noe. Om man er stygg som juling vil det vel være naturlig å ikke bli sjekket opp så mye vel? :p

Lenke til kommentar

8326956[/snapback]

ehm... jeg skjekker ikke opp damer... de har igrunnen en tendens til og komme til meg... ikke helt kan jeg forstå det men :hmm:

Lenke til kommentar

8326956[/snapback]

ehm... jeg skjekker ikke opp damer... de har igrunnen en tendens til og komme til meg... ikke helt kan jeg forstå det men :hmm:

8327480[/snapback]

Du vet gjort hvorfor!

Jeg skal gi deg et hint: hatt.

;)

Lenke til kommentar
hahha, Dark, vi får begynne med ei hatt vi også..

Stakan; takk, jeg så meg som moderat pen, men greit, bare ødlegg selvtilliten min du !

8328257[/snapback]

NP. Du kan fortsatt være moderat pen eller mer enn moderat pen. Mye annet som spiller inn også. Du må være tilgjengelig for sjekking også. Er mange jenter jeg ikke engang gidder prøve meg på, selvom de er uhyre deilige, jeg bare får en følelse av at de er lite mottakelige, noe som av og til viser seg å være feil.

Lenke til kommentar

Noen her tidligere som sa at kjærligheten utvikler seg etterhvert og sånn, og lurer på hvordan folk har det sånn. Har alltid blitt stormforelska i folk før, for så å finne ut at de egentlig ikke er så bra egentlig, min erfaring er at de du stormforelsker deg i blir du mindre og mindre glad i etterhvert, fordi du blir for godt kjent med dem og ser mye dårlige sider, mens de du begynner og like f.eks. først som venner og så som noe mer er det vanskelig å få til noe med, fordi man er venner.

Bare en skikkelig stormforelskelse hittil, og det var virkelig første blikk. Var på fest og møtte henne, og etter første øyekontakt viste jeg at det var henne. Har vært venner i rundt år nå, og hu er fantastisk. Er akkurat den jeg har lett etter, virkelig helt fantastisk personlighet og helt fantastisk utseende, ingen blir bedre.

Driver og går litt rundt grøten nå, begge to er helt klart interrisert men ingen gjør noe veldig stort. Er sånn f.eks er på konsert, ser film, sitter i samme sofa, samme benk osv hender det vi holder litt rundt hverandre, hu ligger på kassa mi osv, men ingenting heftig fysisk akkurat.

Men driter egentlig i det, hu er vistnokk veldig forsiktig og veldig redd for å flørte for mye osv. Har avvist flere kompiser av meg selv i fylla, og er veldig sånn avvisende. Elsker det at vi er trygge på hverandre, prater masse osv, liker sånt mye bedre enn de man tafser med og ikke er trygge på eller ikke prater nok med.

Men hva er fin ting å gjøre for å ta forholdet litt ut av den fasen hvor man ikke er sammen, men begge veit de liker hverandre og viser det sånn litt?

Har ikke lyst til å si det rett ut med henne, fordi det ødelegger litt av spenningen. Flørting skal ikke være at du sier rett ut at hu er perfekt, det skal komme av seg selv, sånn liker jeg det best ialfall.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...