Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v.2 (ingen spam og ot)

Anbefalte innlegg

Variere nok litt fra person til person...

Noen legger sikkert større vekt på sex, enn andre...

Men det er jo som "CrazyKimmi=)" sier, man vil jo gjerne fikse det...

Så og si alt kan fikses :) det kommer bare ann på om man er villig :D

Det er jo sånn også at mange legger stor vekt på kyssing, har hørt flere personer som har gjort det slutt med typen/dama fordi han/hun ikke er noe god til å kysse... :hmm:

Blir jo litt sånn at man blir skeptsik, jeg blir i hvertfall det, f.eks hvis man blir kjennt med en jente (<--eksempel), og det virker som kjemien er der etc, men så når man går over på den fysiske delen, så vil hun ikke være sammen med deg fordi du er f.eks dårlig til å kysse...

Jeg gutt for min del, og jeg må jo si at man begynner å lure, fordi jeg har hørt flere jenter som prater om det..! :hmm::ermm:

Endret av heartbreak
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Variere nok litt fra person til person...

Noen legger sikkert større vekt på sex, enn andre...

Men det er jo som "CrazyKimmi=)" sier, man vil jo gjerne fikse det...

Så og si alt kan fikses  :)  det kommer bare ann på om man er villig  :D

Det er jo sånn også at mange legger stor vekt på kyssing, har hørt flere personer som har gjort det slutt med typen/dama fordi han/hun ikke er noe god til å kysse...  :hmm:

Blir jo litt sånn at man blir skeptsik, jeg blir i hvertfall det, f.eks hvis man blir kjennt med en jente (<--eksempel), og det virker som kjemien er der etc, men så når man går over på den fysiske delen, så vil hun ikke være sammen med deg fordi du er f.eks dårlig til å kysse...

Jeg gutt for min del, og jeg må jo si at man begynner å lure, fordi jeg har hørt flere jenter som prater om det..!  :hmm:  :ermm:

8322438[/snapback]

..,, isåfall er den jenta enten 14 år gammel eller psyko i hue sitt.

EDIT: Har lagt merke til at det er en del av dere her inne på forumet som sier så mye rart når det gjelder jenter.. Sånn som f.eks dette med kyssinga.. Da kan jeg bare fortelle dere at dere går etter feil damer. Helt klart!

Hadde en jente gjort det slutt med meg fordi jeg er dårlig til å kysse eller hva det enn måtte være som var fysisk, så hadde jeg ikke blitt lei meg engang.. Ville blitt GLAD om ho gjorde det for JEG har INGEN interesse av å være glad i en jente som har hjerne som en mygg.

Endret av Twingy
Lenke til kommentar

Da må jeg virkelig spøre, hva er pararellen mellom hjerne og det å mislike at noen kysser dårlig ?

Kjenner ei jente som er helt _uduglig_ på å kysse, å jeg må si det selv, det hadde virkelig ikke vært kult å vært sammens med henne..

Bare jeg som liker at den jeg kysser er følsom nok til å skjønne hva jeg vil og hva jeg føler..

Lenke til kommentar
Da må jeg virkelig spøre, hva er pararellen mellom hjerne og det å mislike at noen kysser dårlig ?

Kjenner ei jente som er helt _uduglig_ på å kysse, å jeg må si det selv, det hadde virkelig ikke vært kult å vært sammens med henne..

Bare jeg som liker at den jeg kysser er følsom nok til å skjønne hva jeg vil og hva jeg føler..

8323410[/snapback]

Hvis du er glad i en person så gir du vel faen i alt det andre? Om ho ikke er flink til å kysse, hva med å "lære" ho det eller si ifra om ting du ikke liker at ho gjør... Trenger ikke gjøre det slutt for en filleting. Da er det ikke ekte kjærlighet isåfall. Alle jenter/gutter har en munn som ser ganske så like ut.. Da er det bare "teknikken" eller hva jeg skal si som det har noe med å gjøre og den kan man endre på.

Lenke til kommentar

Det er ikke nødvendigvis ekte kjærlighet fra første stund. Selv om man elsker en jente så betyr det ikke at man gjorde det fra dag 1, som oftest innser man at man elsker noen etterhvert som forholdet varer. Å være stormforelsket fra dag 1 er ganske urealistisk uansett, og i begynnelsen er det mye som kan gå galt som resulterer i at forholdet går skeis.

Lenke til kommentar
Det er ikke nødvendigvis ekte kjærlighet fra første stund. Selv om man elsker en jente så betyr det ikke at man gjorde det fra dag 1, som oftest innser man at man elsker noen etterhvert som forholdet varer. Å være stormforelsket fra dag 1 er ganske urealistisk uansett, og i begynnelsen er det mye som kan gå galt som resulterer i at forholdet går skeis.

8323515[/snapback]

Ja, det er jo sant det da :)

Lenke til kommentar
[..,, isåfall er den jenta enten 14 år gammel eller psyko i hue sitt.

EDIT: Har lagt merke til at det er en del av dere her inne på forumet som sier så mye rart når det gjelder jenter.. Sånn som f.eks dette med kyssinga.. Da kan jeg bare fortelle dere at dere går etter feil damer. Helt klart!

Hadde en jente gjort det slutt med meg fordi jeg er dårlig til å kysse eller hva det enn måtte være som var fysisk, så hadde jeg ikke blitt lei meg engang.. Ville blitt GLAD om ho gjorde det for JEG har INGEN interesse av å være glad i en jente som har hjerne som en mygg.

8323255[/snapback]

De jeg har hørt prate om det er rundt 18-19år... vet om 3 stykker som jeg kjenner litt, som er sånn...

Overhørte en av dem, en dag, hun sa at kjæresten kunne ikke kysse, derfor gjorde hun det slutt... litt Psyko?

Lenke til kommentar

:sick: Spydde av frokosten min idag. Samtidlig har jeg ikke slutta å skjelve.

Hjelper ikke å si at jeg er et bra menneske i speilet heller , kjærlighetssorg er vonde greier gitt.

"Vet ikke hva man hadde før det er borte. Da kan du elske, savne , forgude, gråte så mye du orker, men det kommer aldri tilbake"

Fakta gjør også vondt :cry:

Lenke til kommentar

8323255[/snapback]

Joda, søt teori. Hvem har ikke hørt av moren/bestevennen at hvis jenten dumper deg så er hun ikke god nok for deg? Det er jo en absurd mentalitet, med den innstillingen trenger man ikke ofre noe som helst og kan være "seg selv", uansett hvor uanstendig eller motbydelig den oppførselen er, og hvis en blir dumpet skyver en skylden bort på motparten.

Husk at veldig mange ikke er ut etter en kjæreste fordi de vil ha noen å elske, men fordi det er mye praktisk med en kjæreste. Sex, nærhet, trygghet og sikkerhet holder lenge.

Lenke til kommentar
Kos og klem er i grunn viktigere en sex o_O

Hva man legger i "Kos og klem" er inviduelt, men dere skjønner kanskje

8324493[/snapback]

:cry: Får meg til å tenke på forholdet jeg nettopp hadde. En dag forsvant kosingen, fikk det heller aldri tilbake. Mistet jenta mi på en jævlig måte? yupp

Lenke til kommentar
Tja, bedre å ha prøvd og brent seg en og aldrig ha prøvd da.

Nå har ikke jeg lest hva du har sagt men; Går noen fra deg/sårer deg så er de jo ikke den rette for deg.

8324561[/snapback]

Er mye min feil det har blitt som det har blitt, typisk meg å ikke ha framgang

Lenke til kommentar
:sick:  Spydde av frokosten min idag. Samtidlig har jeg ikke slutta å skjelve.

Hjelper ikke å si at jeg er et bra menneske i speilet heller , kjærlighetssorg er vonde greier gitt.

"Vet ikke hva man hadde før det er borte. Da kan du elske, savne , forgude, gråte så mye du orker, men det kommer aldri tilbake"

Fakta gjør også vondt  :cry:

8324272[/snapback]

Jeg foreslår : Skriv et dikt, farg håret svart og kutt deg opp..

Fra spøk til Emo ; Det finns flere fisk i havet, jeg for min del har slutta og sjekke opp damer ( vel, ikke helt da) , og er _Drit_ deilig å faktisk bli sjekket opp også. Det er en frihet som jeg ikke har hatt så mye tidligere.

Irriterer meg hver gang at gutten liksom har en "jobb" foran seg, å måtte gjøre alt i et forhold ihvertfall i begynnelsen. Drita lei

Lenke til kommentar

Føler meg litt såret nå. Det virker sånn at dama gått lei av meg. Skriver ikke, svarte ikke på den siste meldingen. Og tok ikke mobilen etter jeg prøvde å ringe henne to ganger den dagen. Mens hun svara på mld. til veninna si etter jeg ba henne å sende den..

Hun også bestemt seg å gå på en fest, isteden for å komme på besøk til meg, selv om hun lova det. Hun skrev: "Det er lenge siden jeg har drokket, jeg vil på fest og drikke". Eller noe i denne duren. Husker ikke helt.

Nei, hun er ikke frekk, hun er rolig, utrolig snill og for meg så er hun den peneste jenta i hele verden.

Har snakket med en god venn av meg, han sier at jeg må aldri vise jente følelsene mine og hvor mye jeg er glad i henne, ikke sende så masse meldinger og ikke ringe så ofte (men jeg gjør jo ikke det, jo, mulig i det siste, men ellers er jeg ikke så plagsom, hater å plage folk).. La henne sende meldinger til deg og savne deg, selv om du vet at du savner henne mye mer.. Men hvis man gjør det motsatte, så føler jenter seg som en dronning, og liksom "Haha, han er min og jeg kan gjøre med han hva jeg vil". Er ikke det sant jenter? Unntatt om hvis begge to er gift/forlovet.

ville bare få det sagt ut.. vet ikke hva jeg gjøre unntatt å skrive på et forum.. har ingen steder å gråte meg ut.. :']

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...