J@cob Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Kan jo faktisk hende at han ikke vil ha jenta så drita full at hun ligger der som en sand madrass ? 8317415[/snapback] Kansje de antok at han også skulle drikke, ettersom "to wrongs makes one right"? Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Fordi jeg vil ikke ha sex når hun er full, jeg kan ikke drikke fordi jeg kjører (10 mil mellom meg henne og festen hennes)I tilleg til det så bruker hun å vær uggen dagen etter hun har drokket.. 8317399[/snapback] Ok.. Men det kunne ikke jeg vite. Kan jo faktisk hende at han ikke vil ha jenta så drita full at hun ligger der som en sand madrass ? 8317415[/snapback] Jeg antok at siden hun ville de skulle drikke sammen, så skulle begge drikke. OG man trenger ikke drikke seg drita selv om man skal nyte alkohol. Jeg ligger iallfall ikke der som en "sandmadrass" når jeg har sex i fylla. Vet ikke hva du er vant til men.. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Mirann, er vant til sandmadrasser her.. Lenke til kommentar
Stubbekropp Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Jeg har en stalker btw 8314636[/snapback] Slike er alltid like morro. 8315247[/snapback] Ja, ikke sant. Her er litt historie: Vi møttes på nett og han viste tidlig interesse for meg da begge satt og så på "Kongerike for en lama". Derfra begynte han og rundspørre meg om alt som tenkes kan, fra vin til hvor jeg ønsker og bo. Litt creepy. Så begynte han og mase om bilde av meg, mer og mer, mer, mer,mer, til jeg ga etter. "Oi, du er jo ikke styggs om du sa, jeg viste det!" Derfra ble det enda mer jævlig, han prøvde og ringe meg hele tiden, HELE TIDEN! "Ubesvarte anrop; 98" da jeg kom hjem fra skolen og hadde glemt telefonen min hjemme. "Jeg er forelsket i deg" Vi hadde jo ikke møttes en gang... Jeg forklarte tydelig at jeg trenger tid, er ikke ute av skapet enda en gang! Det sa han at han respketerte, men selv om jeg sa dette SÅ DUKKET HAN OPP PÅ DØREN MIN KL 9 PÅ KVELDEN, mens alle i familien var hjemme! jeesus, peesus! Sendte han vekk igjen, alt ble egentlig svart og jeg "blacket" nesten ut der jeg sto i GYMTØY. Derfra ble det enda mer; Du er enda søtere i virkeligheten, møtes? Han kom til byen min hver dag etter skolen og satt nede i byen og ventet i 2-3 timer, mens han sendte SMS til meg om at jeg MÅ komme. Jeg ønsket ikke dette, ble for rart for meg. han viste ting om meg, men jeg ikke noe om han nesten Creepy. Etter en lang hard kamp fikk jeg endelig forklart; Jeg trenger tid for meg selv, du må trekke deg unna "Ok" Det hjalp lite, for det var stille i 1 DAG! Så kom meldingene krypende igjen, hele tiden. De gjør det enda. Jeg sier; Finn deg noen andre, jeg er ikek noe og spare på. "Du er så snill og god, jeg vil ha deg. Du er sexy" "Du kjenner meg ikke! Jeg kan vær en gal øksemorder, tenk om jeg dreper deg!?" "Nei, det er du ikke. Du er så søøøt!" Gå vekk! Jeg har ikke lyst på forhold nå, akkurat kommet ut av skapet og eksamener/prøver står for døren. Ting har ikke roet seg enda en gang. WRÆÆÆL! 8315541[/snapback] Problemet er nå ute av verden, tror jeg. ENDELIG! Men jeg har mine bange anelser om at han er på vei hit,,,,så jeg låser dørene Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Bare nysgjerrig,åssen ble du kvitt karen? Eller mer riktig, hvorfor tror du det er over? Lenke til kommentar
Stubbekropp Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 (endret) Bare nysgjerrig,åssen ble du kvitt karen? Eller mer riktig, hvorfor tror du det er over? 8319535[/snapback] Jeg leste bloggen. "Jeg gir opp kjærligheten" osv ! prøvde for 1000gang, "STOP!"-ish Endret 6. april 2007 av Stubbekropp Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Vel,grattis med å endelig få litt fred da :!: Hørtes ut som en veldig slitsom greie det der. Lenke til kommentar
Stubbekropp Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Vel,grattis med å endelig få litt fred da :!: Hørtes ut som en veldig slitsom greie det der. 8319579[/snapback] Mhm, og nå er det over. Feirer med "Dream; Chocolate fantasy yoghurt ice" Får bare håpe det ikke går rrett til ræva Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Jeg kan ærlig innrømme at jeg ikke gidder å lære opp gutter i senga. Jeg har prøvd flere jomfruer, og de var ikke særlig å skryte av. Om man venter lenge med å ha sex og er sammen lenge, så er det kanskje litt snodig å dumpe dem fordi de ikke er Supermann i sengen. Men noen velger å prøve sex ganske tidlig i et forhold, hvor man ikke har fått dype følelser for hverandre. Hvis man da ikker er fornøyd med prestasjonene.. ja, så ser jeg ikke noe galt i det. 8305343[/snapback] Hvor skal guttene få erfaringen fra da? Er strengt tatt ganske vanskelig å være Supermann fra dag en av..... Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Hvor skal guttene få erfaringen fra da? Er strengt tatt ganske vanskelig å være Supermann fra dag en av..... 8319820[/snapback] Jeg vet! Jeg vet! a) Med en annen jente som orker å lære opp. b) Med ei jente som er like (u)erfaren som en selv. c) En gutt Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 (endret) Mirann, er vant til sandmadrasser her.. 8319323[/snapback] Da har du ikke møtt meg! Edit: Sorry for to poster etter hverandre... *Påskeferie* Endret 6. april 2007 av Mirann Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Jeg kan ærlig innrømme at jeg ikke gidder å lære opp gutter i senga. Jeg har prøvd flere jomfruer, og de var ikke særlig å skryte av. Om man venter lenge med å ha sex og er sammen lenge, så er det kanskje litt snodig å dumpe dem fordi de ikke er Supermann i sengen. Men noen velger å prøve sex ganske tidlig i et forhold, hvor man ikke har fått dype følelser for hverandre. Hvis man da ikker er fornøyd med prestasjonene.. ja, så ser jeg ikke noe galt i det. 8305343[/snapback] Hvor skal guttene få erfaringen fra da? Er strengt tatt ganske vanskelig å være Supermann fra dag en av..... 8319820[/snapback] Jeg har stort sett bare vært sammen med gutter som er litt eldre enn meg. Når han er over 23 år, så er det vel vanlig å ha debutert seksuelt? Når man er ung og full av hormoner så tar man det man får. Var ikke mye som trenges for å få meg på gli da jeg var 15 år Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Hmm...Føler meg litt utsatt. Bør jeg være redd for at kjæresten min dumper meg fordi jeg er jomfru og håpløs i senga? Lenke til kommentar
naKayashi Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Hmm...Føler meg litt utsatt. Bør jeg være redd for at kjæresten min dumper meg fordi jeg er jomfru og håpløs i senga? 8320586[/snapback] Da er vedkommende uansett ikke den riktige for deg. Punktum. Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Hmm...Føler meg litt utsatt. Bør jeg være redd for at kjæresten min dumper meg fordi jeg er jomfru og håpløs i senga? 8320586[/snapback] Da er vedkommende uansett ikke den riktige for deg. Punktum. 8320600[/snapback] Sant nok. Nå er jeg imidlertid ikke nevneverdig bekymret over dette. Hun er selv jomfru (med mindre jeg ikke vet alt). Vet ikke om dette har noen innvirkning på "problemstillingen", men. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 (endret) Bra sagt naKayashi, men kanskje ikke så lett når man står der og har det kjipt som det er å skrive det på et forum ? Alt kan læres, ta det med ro At jenta er jomfru har mye å si om noen skal vurdere hvordan man er i senga iallefall. Er jo ikke noe problem det , du klarer det med lukka øyne og uten penis når hun er jomfru, hehehe Endret 6. april 2007 av Hurt Lenke til kommentar
toth Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 (endret) Jeg kan ærlig innrømme at jeg ikke gidder å lære opp gutter i senga. Jeg har prøvd flere jomfruer, og de var ikke særlig å skryte av. 8305343[/snapback] Hvor i all verden er forelskelsen/kjærligheten i dette bildet? Om jeg elsker kjæresten min, skal jeg da for svarte klare å bruke litt tid på å "lære henne opp" istedet for å dumpe henne.. Noe annet ville være små-absurd.. Endret 6. april 2007 av toth Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Nå blir det jo å prate i fortid siden jeg har funnet mannen i mitt liv, men jeg kan være så ærlig å si at jeg aldri har ventet noe særlig lenge med å ha sex når jeg har vært i et nytt forhold. Ikke har de tidligere kjærestene mine vært riktig for meg heller, så da har det ikke nødvendigvis vart så veldig lenge. Jeg mener at hvis man skal ha det perfekte forhold, så må det fungere på det seksuelle planet også. Mye handler om kjemi, og det kan man rett og slett ikke styre. Kall meg gjerne overfladisk, men den dagen forelskelsen legger seg og hverdagen trår til, så har dette faktisk noe å si. Jeg gidder ikke late som. Som jeg sa, de siste kjærestene jeg har hatt har vært en del eldre enn meg, og da er det relativt uvanlig at de trenger å læres opp. Om de stinker i senga, så er det store sannsynligheter for at de rett og slett er elendige i senga fordi de aldri har interessert seg for å prøve å bli bedre.. Jeg må bare få presisere at man ikke nødvendigvis er elendig i senga bare fordi man er jomfru. Det viktigste er å gi av seg selv og PRØVE. Sett deg gjerne inn i ting før du setter i gang (søk på nettet f.eks). Til slutt er åpenhet veldig viktig. Vær åpen og fortell at du er usikker, spør partneren (Men for guds skyld, ikke spør hvert sekund; "Går det for deg nå? Er dette godt? Er dette godt? Nå, da? Fikk du orgasme nå? Hva med nå?). Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Jeg er faktisk litt enig i deg Darkness, men som sagt, søker du etter en partner over tid, så er ikke det første man ser etter sex egenskaper, iallefall så gjør ikke jeg det, sex er ikke alt, men det teller en betydlig rolle. Humor og personlighet og utseende, så går vi senere til detaljer. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Hadde jeg vært skikkelig forelsket i noen så hadde jeg ikke brydd meg så mye om hvordan han var i sengen. Er han totalt håpløs er jo det kjipt, men vist man er glad i fyren så prøver man å fikse på det. Man dumper jo ikke noen med en gang man finner en feil med fyren, når man er forelsket og bryr seg om fyren? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg