larva78 Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Skal muligens kjøpe dette kameraet for 10000kr i dag... Er dette overpris? noen som kjenner til dette kameraet og er villige til å gi meg noen tips? Send mail til [email protected] eller ring meg på 91198999 Helst i løpet av dagen da jeg kanskje skal kjøpe det i kveld... Øystein Becker Lenke til kommentar
tomy Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Hei Jeg kjøpte mitt på Kanariøyene for en pris av 13000 kr. Inkl var da ekstra batteri og veske / bag, 5 dv taper. Pris i Norge for 2 år siden var da kr 23.900.-Kameraet er kjempegodt. Jeg bruker ikke lcd skjermen når jeg gjør opptak. Får mye ekstra batteritid til overs da. Jeg bruker en ekstern mikrofon da jeg er litt opptatt av god lyd. 3 ccd kamera er mye bedre en de vanlige med 1 ccd brikke. Glem alle digitale finesser som feks digital zoom og diverse andre saker som du får med endel kameraer. Redigere gjør du på pc. Der er det programvaren som gir deg tilgang til det du måtte ønske av effekter. Dx 110 er meget godt i svakt lys. Dv inn / ut fungerer godt til adobe og pinnacle. Kameraet gir god fargegjenngivelse. Jeg sverger til Panasonic. De er litt dyrere men jeg har erfart at det er de verd. Du får i alle fall ikke ett dårligt kamera. Ett minus sier noen er at det følger med ett adapter for avspilling av dv tapen til analoge kilder. Jeg synes det er ett pluss da det blir mindre knapper og inn / utganger på kameraet som kan bli ødelagt. Får du det for 10000.- er det iallefall langt under halv pris av butikkpris for 2 år siden. Du kan jo prute litt !!! tomy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå