Baldiman Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Har et par venner som plutselig har fått denne meldingen, og nå kommer den hver gang. Er dette en instilling i Windows, eller må man inn i bios. Begge kjører xp pro. Skikkelig kjedelig å måtte skru av maskinen med power knappen hver gang. Har prøvd en løsning som jeg fant her ved å gå inn i registry og sette om poweredown... Men det hjalp ikke. Har noen noe peil..? Takker. Lenke til kommentar
mbst Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Husker at i gode gamle Win98 måtte jeg sette AV "Hurtig avslutning" et eller annet sted, tror det var i System et sted, i området rundt der man setter page-filen (Win98: swap-fil). Hjelper deg sikkert ikke på vei, men... Lenke til kommentar
covah Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Etter 1,59 sek på google.com fant jeg denne linken. Prøv å søk litt selv folkens. Google er din venn i nød :smile: Lenke til kommentar
Baldiman Skrevet 18. november 2002 Forfatter Del Skrevet 18. november 2002 Kikket på linken men fant ikke ut av problemet. Greia er at det er ingenting som henger, men at "nå kan du skru av maskinen" dukker opp, og så må man bruke av/på bryteren for å skru av.. Lenke til kommentar
oystein93 Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Quote: Den 2002-11-18 19:43, skrev Baldiman:Kikket på linken men fant ikke ut av problemet.Greia er at det er ingenting som henger, men at "nå kan du skru av maskinen" dukker opp, og så må man bruke av/på bryteren for å skru av.. har akkurat samme problem - sinnsykt irriterende. har sett på den samme linken, men nytter ikke hos meg heller. har hørt at bios må oppdateres. stemmer dette??? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Enkelt som bare det:: -høyreklikk på deskopen og velg egenskaper -velg skillearket 'skjermbeskytter' og trykk på 'strøm'. -gå på skillearket 'apm' og trykk på at du skal bruke det (eller noe liknende) finito! Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Du kan jo prøve å se om du finner noe som fungerer fra denne siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå