superinvestoren Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Finnes det noen nedre aldersgrense for handel på (Oslo) børs? Trodde lenge at det var det(av hvilken grunn vet jeg ikke), men etter å ha lest denne "dokumentaren" så jeg at Spetalen hadde sin første handel allerede i 9. klasse. Så tyder jo da på at det ikke er noen nedre aldersgrense, men jeg spør uansett Endret 5. desember 2006 av Godseieren Lenke til kommentar
cp-nilsen Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Du kan registrere deg på f.eks. NordNet med dine foresattes underskrift. Lenke til kommentar
Kenny McCormick Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Du kan registrere deg på f.eks. NordNet med dine foresattes underskrift. 7438504[/snapback] skal jaggu jeg gjøre tjene meg rik på aksjer Lenke til kommentar
jorgenre Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Jeg fikk noen aksjer til konfirmasjonen min Jeg så også på tv at en gutt som gikk på barneskolen kjøpte aksjer. Så det er nok lovlig å kjøpe aksjer selv om du ikke er så gammel Lenke til kommentar
superinvestoren Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 Takk for svar, da går jeg ut i fra at det ikke finnes noen nedre aldersgrense skal jaggu jeg gjøretjene meg rik på aksjer 7439491[/snapback] Hadde det vært så lett, så Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Tror ikke det er noe grense på alder. Jeg fikk iallefall 10 000 i Aksjer i "akjsefondet" da jeg var 15 Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Jeg har en del i askjer, fond og obligasjoner. De første aksjene kjøpte jeg sammen med farfar i firmaet hans for 2 år siden. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Er det lett å kjøpe/selge aksjer der inne? Hvor mye tar de i gebyr for å kjøpe/selge? Lenke til kommentar
superinvestoren Skrevet 28. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2006 (endret) Det er nok ikke noe lettere/vanskeligere å få solgt/kjøpt aksjer der enn andre steder Prisliste finner du her.. Endret 28. desember 2006 av Godseieren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå