YkseN Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 er ikke G15 et tastatur uten norske taster på da? elelr finns d norske exemplar? Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Noen som vet når dette vil komme ut? Noen plass å lese noe mer om det? Og vil ikke dette bli veldig dyrt, ettersom det er snakk om OLED-skjermer i hver tast? I tillegg til at det er så funksjonelt, for å si det sånn? Lenke til kommentar
just_me Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 google it? http://www.google.no/search?client=firefox...Google-s%C3%B8k Lenke til kommentar
hiper Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 razer tarantula selvfølgelig finner den her her! Lenke til kommentar
badmuslim Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Logitech Ultra Flat har jeg hatt nå i noen uker, føles litt merkelig igrunn... alt er trykket sammen... Samtlige taster er presset sammen slik at det tar opp minst mulig plass, og det er jo forsåvidt et poeng, men jeg jobber i alle fall saktere på dette tastaturet.. Skal prøve det en stund til. Irriterende å bomme på taster, bl.a. shift-knappen som ikke strekker seg hele lengden under Enter-knappen, så når jeg skal ha STORE bokstaver blir det en del miss på shift-knappen(som jeg trykker ned med lillefingeren) - trykker inn "pil-opp" istedet.... Tastaturet ser forsåvidt ganske bra ut da. Kanskje faktisk litt lite i utstrekkelse.. Kanskje et diNovo Egde - BEIST ville vert best. "SE på det flotte tastaturet mitt da... - ja du skriver mye du" det tenker sikkert folk som kommer på besøk isåfall ? Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Skjønner ikke hvorfor folk kaster bort masse penger på tastaturer som DiNovo. Lenke til kommentar
mg_martin Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Dette er i hvertfall knallbra. genialt til 79 spenn.. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 (endret) Claes Ohlson er ikke akkurat kjent for sin høye kvalitet. Kan godt legge i 150 kr for å få et rent 104-tasters KeyTronic tastatur. Edit: men så holder de i mange år også, da. Endret 24. januar 2007 av stigfjel Lenke til kommentar
hiper Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 har et gammelt microsoft tastatur jeg i fps spill på ikke pro nivå tror jeg faktisk ikke tastaturet har så mye og si! jeg tar ca alle i midt nærområde i cs og jeg tror alle har bedre tastatur enn meg Lenke til kommentar
Brian Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 har et gammelt microsoft tastatur jeg i fps spill på ikke pro nivå tror jeg faktisk ikke tastaturet har så mye og si! jeg tar ca alle i midt nærområde i cs og jeg tror alle har bedre tastatur enn meg 7808579[/snapback] Tror det avhenger mer av om du trives med tastaturet, altså om det passer deg. Jeg har selv opplavd at jeg synes et billigere tastatur føltes bedre å spille på enn er som var dyrere. Dette kommer av tastene, form og slikt på tastaturet, noe som ikke alltid henger i samsvar med pris. Har selv for tiden et Saitek Eclipse og liker dette tastaturet veldig godt. Det er ikke av de dyreste tastaturene, men det passer meg. Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Har et gammelt IMB som er rund 10 år gammelt, fikk det fra skolen som ikke hadde brukt for det lengere, spiller mye fps spill jeg også, ikke noe galt med dette tastaturet i sånne spill. Lenke til kommentar
YkseN Skrevet 27. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2007 Har et gammelt IMB som er rund 10 år gammelt, fikk det fra skolen som ikke hadde brukt for det lengere, spiller mye fps spill jeg også, ikke noe galt med dette tastaturet i sånne spill. 7809038[/snapback] har hørt at disse tastatura er ufattelig gode til å være så gamle, og billige;) Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Det er helt nydelig å skrive på, jeg jeg fikk det jo gratis. Men tviler på om du får kjøpt eldre IBM tastatur lengere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå