YkseN Skrevet 18. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2006 plz, legg ut linker om desse keyboard, sånn at enn kan lese om d en vil:) Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 My vote goes for Enermax Aurora! *Sikle på* Lenke til kommentar
Tubbern Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 G-15 er jo en favoritt blandt mange. Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Selv anbefaler jeg et gammelt IBM tastatur, rundt 10 år gammle, de er veldig gode å skrive på Lenke til kommentar
badmuslim Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Den enermax aurora ser veldig bra ut... mulig å få tak i? Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Ja, fra engelske sider Ebay og tror jeg Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Jo mer man bruker på tastatur, jo mer penger kaster man bort. Selv liker jeg de gode, klassiske KeyTronic tastaturene, 104-tasters, helt standard uten en eneste drittknapp. De bare fungerer. De moderne søpletastaturene er helt unødvendige. Lenke til kommentar
Nightwish Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Fikk Saitek Eclipse 2 til jul, hadde et Logitech UltraX laptopstyle fra før. Gikk tilbake til Logitech keyboardet for det var mye bedre Lenke til kommentar
Moal Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Fikk Saitek Eclipse 2 til jul, hadde et Logitech UltraX laptopstyle fra før. Gikk tilbake til Logitech keyboardet for det var mye bedre 7601470[/snapback] Eller fordi du var vant UltraX? Hadde du hatt saitek først, ville du nok ikke byttet Men kan jo også være fordi det er engelsk... Lenke til kommentar
Nightwish Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 (endret) Fikk Saitek Eclipse 2 til jul, hadde et Logitech UltraX laptopstyle fra før. Gikk tilbake til Logitech keyboardet for det var mye bedre 7601470[/snapback] Eller fordi du var vant UltraX? Hadde du hatt saitek først, ville du nok ikke byttet Men kan jo også være fordi det er engelsk... 7601825[/snapback] Tja, prøvde det en stund (3-4 dager ) Men synes likevel at det er en god del bedre med lave taster slik som på UltraX Ble liksom knotete på saitek, og sikkert generelt alle tastatur med "høye, normale" taster. Husker også jeg var vant med "høye, normale" tastatur og fikk mitt første UltraX, synes det var mye bedre da også. Ingen av de overnevnte har vel Engelsk layout såvidt jeg kan skjønne? Endret 30. desember 2006 av Nightwish Lenke til kommentar
Moal Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 saitek eclipse 2 er på engelsk er det ikke? Lenke til kommentar
Nightwish Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 saitek eclipse 2 er på engelsk er det ikke? 7607722[/snapback] Jeg har æøåæåååøæøå osv. på mitt ivertfall. Legger ved bilde Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Logitech G-15 er et kjempe-tastatur! Anbefales på det varmeste Lenke til kommentar
Moal Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 (endret) ah, ja men da tok jeg feil stilig bilde Endret 30. desember 2006 av Moal Lenke til kommentar
Goranlol Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) Har du plass og penger til logitech G15 skal du se den som eit alternativ. G15 er stort men rått, prøv å få tak i svensk versjon for den er nesten helt lik som norsk. https://prisguiden.no/product.php?productId=35911 Se litt på tilbakemeldinge der, så vet du hva du får. Endret 1. januar 2007 av Crossed Lenke til kommentar
rublings Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Har hatt G15 i et år nå og det kan anbefales på det varmeste!! brukte ikke LCDskjermen før jeg for noen dager siden støtte på noen forum. Nå har jeg messenger skin, så jeg kan se beskjeder "in.game" og kan se cpu bruk, ram bruk osv osv...masse plugins hvis man bare orker;) Så hvis du faller for fristelsen så er det bare å slå til PS. et lite minus er at tastene lager litt lyd når man trykker dem ned men dette legger man ikke merke til etter en stund..! VERDT HVER KRONE :D Lenke til kommentar
dioX Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) G15 er bare best! Ingen ved siden av og vertfall ingen over! Endret 1. januar 2007 av dioX Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 G15 er vel å anbefale for ultragamere Lenke til kommentar
saivert Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) Hørte noen nevnte gamle IBM tastatur. IBM Modell M var et førsteklasses tastatur med buckling spring taster som betyr at tastene ga lyd fra seg og var meget solide. I de senere årene har det blitt gjort mange forsøk på å lage en moderne variant av disse tastaturene, men da har det blitt gjort mange kompromisser for å få ned prisen. Keytronic tastaturene i dag har samme grunnform som IBM Modell M men har membrantaster som er dårligere og gir ikke samme lyden fra seg. Et godt alternativ er Das Keyboard II som har helt svarte taster (ikke noe trykk) og samme mekaniske oppbygging som IBM Modell M. EDIT: Ta en titt her http://modelm.org/ Endret 1. januar 2007 av saivert Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Det er ikke moddel M jeg har, men det er fortsatt kjempe bra å skrive med. På skolen, så er det en maksin med et model M keybard, det er kjempe bra tastatur, så kan du ta av selve dekselet på knappen, så den blir blank. Men det bråker litt formye syntes jeg. Men det finnes ikke bedere keyboard å skrive på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå