YkseN Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 hvilke tastatur er best, til PC-spill? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 hvilke tastatur er best, til PC-spill? 7430149[/snapback] Tja, definer "best" Jeg er veldig glad i tastatur som man faktisk må trykke på knappen for at det skal bli registrert som et trykk (gamle keytronictastatur f.eks), mens flere jeg kjenner foretrekker "laptoptastatur" der man nesten ikke trenger å trykke inn knappen før det blir registrert som et trykk. Har du noen formening om det? Selv vil jeg anbefale "happy hacking lite 2", men jeg er ganske sikker det ikke går under "gamingkategorien" Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Jeg tror denne er favoritten til mange. Endret 11. juli 2007 av Fruktkake Lenke til kommentar
badmuslim Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Jeg søker samme erfaringer som du.... kan jo kanskje investere i et nytt tastatur med tanke på at prisen i forhold til resten av pc'en er latterlig.. logitech ultra x flat vurderte denne, men har ikke kjøpt Lenke til kommentar
saivert Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Dette tastaturet ble nevnt over som en favoritt: Se på det nøye. Ja, bare se på det? Er det ikke unektelig stort? Klumpete? Masse ekstra dilldallknapper som du skjelden trykker på? Veldig rundt i kantene. Selv foretrekker jeg Logitech UltraX. Den nye modellen du ser under. (KLIKK FOR STØRRE) Endret 7. desember 2006 av saivert Lenke til kommentar
Brian Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Saitek eclipse, ingen tvil. Det er det beste tastaturet jeg har prøvd og eier et slikt et selv. Meget god til gaming og slikt, og tastene er gode å skrive med. anbefales. Lenke til kommentar
Xpression Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Jeg er personlig meget forøyd med mitt Logitech Ultra X Flat. Det er etter mitt syn meget behagelig å både spille og skrive på. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Saitel eclipse er knall fint til spill.. Lenke til kommentar
eXt3 Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) enig med mr_razer og brian_n, saitek eclipse eier dritt bra til både gaming og skriving Endret 12. desember 2006 av nretnek Lenke til kommentar
badmuslim Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 men....saitek eclipse ser jo helt forferdelig ut.... Lenke til kommentar
Slacks Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 men....saitek eclipse ser jo helt forferdelig ut.... 7489553[/snapback] Synes du det? Lenke til kommentar
christianpet Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) men....saitek eclipse ser jo helt forferdelig ut.... 7489553[/snapback] Synes du det? 7491542[/snapback] synes det er ekkelt og skirve på og se på trge taster etter min mening logitech ultra x flat er et godt kjøp... Endret 13. desember 2006 av christianpet Lenke til kommentar
just_me Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 jeg har saitek eclipse II, synes det er konge. anbefales på det sterkeste Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Jeg søker samme erfaringer som du.... kan jo kanskje investere i et nytt tastatur med tanke på at prisen i forhold til resten av pc'en er latterlig.. logitech ultra x flat vurderte denne, men har ikke kjøpt 7430352[/snapback] Ultra X er min soleklare favoritt. Kjøpte Saitek Eclipse og brukte det en uke. Solgte det og gikk tilbake til Ultra X. Dette er selvfølgelig en smaksak. Lenke til kommentar
Turbel Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Ser at mange anbefaler Ultra-X, så jeg tenkte å komme med litt innvendingermot dette. Jeg bruker selv Ultra-X daglig, så det fungerer uten tvil, men jeg har noen småting å plukke på. For det første er det vel hardt å trykke ned tastene. Det er svært kort vandring på dem, så på den måten minner tastaturet om et laptoptastatur, men det krever mer kraft å trykke dem ned enn det vanligvis gjør på en laptop. Det er som om tasten må forbi et lite "hakk" før den er trykket ned. Slik er det jo på de fleste tastaturer, men her er det altså etter min mening litt overdrevet. En annen litt plagsom ting med mitt Ultra-X er at dersom du trykker på kanten av en stor tast (mellomrom, linjeskift osv.) er det ofte at tastetrykket ikke blir registrert. Dette kan være skrekkelig plagsomt innimellom. Nå skal det sies at jeg har den gamle versjonen av Ultra-X, så det kan godt hende den nye er bedre, men jeg vil uansett anbefale deg å teste det før du kjøper. Det gjelder for så vidt uansett hvilket tastatur du får lyst på; prøv før du kjøper! Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Saitek anbefales. Og det er latterlig å si at saitek har trege taster. Veldig responsive og slettes ikke trege. Lenke til kommentar
Moal Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) Spiller med saitek eclipse, har aldri vært borti noe annet som kan måle seg med det. I tillegg har jeg ønsket meg den røde versjonen i julegave til 2.pc'en, så det sier vel sitt hvor bra jeg føler den er. Endret 14. desember 2006 av Moal Lenke til kommentar
araziel Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Samme her, har prøvd en god del tastaturer, og har nå saitek eclipse. Luv. Lenke til kommentar
Saviorself Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Selv bruker jeg Saitek gaming keyboard. Lekker tastatur med gode taster. Jeg er da ingen fan av " lyset " i tastaturet og det er ingen unødvendige hot-keys. En venn av meg har Saitek Eclipse 2 synes det er greit men alt for tungt og unødvendige lys. blir bare irriterende. Saitek gaming keyboard Lenke til kommentar
dup Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Hei! Jeg skal kjøpe et nokså billig tastatur som jeg skal koble til den bærbare når jeg er hjemme i feriene. Står mellom disse to: 1. Logitech Media Keyboard Elite USB/PS/2 2. Logitech2o UltraX Keyboard Har nr. 1 til den stasjonære her jeg studerer, og vurderer og kjøpe dette til å ha der jeg er i feriene også. Men lurer litt på nr 2 i stedet, da dette er mindre! Men poenget når jeg kobler til tastatur på den bærbare, er jo at det skal være større. Så hvor lite er nr 2 egentlig? Er det såpass lite at det ikke er noe vits å koble på? (Tataturet må også kunne spilles på, altså holde inne mer enn 3 knapper samtidig, men regner med at begge to er brukanes til dette?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå