YkseN Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 er denne musa noe bra? (vurderer å kjøpe) Lenke til kommentar
GamerXP Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 G5 er veldig bra, viss du skal game. men jeg er ikke sikker på G7 fordi den er trådløs, men den er god form på og har god sensitivitet men kan lagge litt fordi den er trådløs Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Kan bare drømme om lagg med G7. Har den selv og synes den er like presis som en mus med ledning. Er veldig god å holde i, funker utrolig bra til spilling også. Blir jo bare den trådløse versonen av G5 nesten Lenke til kommentar
saivert Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Selv har jeg både G5 og G7. Praktisk batteriløsning på G7. Hater trådløsmus med klumsete standardbatterier som ofte er dårlige (selv Sony Ni-MH på 2100mAh suger i forhold til Logitechs Li-Polymer batterier). G5 har tøffere design (les: lakkering) på dekslet enn G7 synes nå jeg. Men ser at det finnes en G7 modell til (kansje bare i USA Edit: Dette er LAN-edition) som har et litt annet design. Sjekk selv på Logitech sine hjemmesider. G7 med karbonfiberdesign (Edit: LAN-edition): KLIKK FOR STØRRE G7 med standarddesign: KLIKK FOR STØRRE G7 med batterilader, radiomottaker og to batterier (medfølger): Sammenligning G5 og G7: Endret 7. desember 2006 av saivert Lenke til kommentar
skrotnisse Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Synes den er dødsrå. Folk som innbiller seg at det er et problem fordi den er trådløs har ikke peiling på hvordan den virker. Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Den i Carbon design er LAN versonen av G7. Tittet selv på den, og de hadde den på komplett og SHG for en tid tilbake, men er usikker på om de har den ennå. fulgte med bæreveske og greier, med gummi på sidene for bedre grep, men kosta også 200 kr mer enn vanlig G7. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Den i Carbon design er LAN versonen av G7. Tittet selv på den, og de hadde den på komplett og SHG for en tid tilbake, men er usikker på om de har den ennå. fulgte med bæreveske og greier, med gummi på sidene for bedre grep, men kosta også 200 kr mer enn vanlig G7. 7446230[/snapback] MPX har G7 Lan Edition. 716 kr koster den. Lenke til kommentar
saivert Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 200 NOK mer bare for ett skrin og et annet utseende ? Aldri om jeg kjøper den da. Skrinet forresten: Ser unektlig bra ut, men 200 kroner ? DRØYT! Vel... noe skal man jo ha for å ha kjøpt LAN-edition da. Men de kunne heller hatt begrenset salg av det istedet for å sette en så høy pris. Virker som det ikke er noe problem å skaffe seg denne selv flere måneder etter at den kom for salg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå